וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר ואלישע לוי סגרו: קודם ישראלים, אחר כך זרים

21.4.2008 / 17:00

בחיפה מתכוונים לסגור את עסקת בוזגלו לפני שיחליטו אילו זרים להחתים. מקורב לשחר: "בוזגלו לא שווה חצי מיליון ד'". עתיד רנאטו תלוי בעסקה

במכבי חיפה מתכוננים לעונה הבאה, ובמסגרת זו נערכה שיחה בין הנשיא יעקב שחר למאמן הבא, אלישע לוי. השניים סיכמו כי לפני שיוחלט אילו זרים לשחרר, ינסו להחתים שחקנים ישראלים. מאור בוזגלו, שכרטיסו שייך לחיפה, נמצא בראש הרשימה. בחיפה ידרשו לפחות מיליון יורו על השחקן.

מקורב לשחר אמר הבוקר (שני): "מכבי תל אביב מציעה חצי מיליון דולר? אין שחקן ישראלי ששווה סכום כזה. אם מאור לא יקבל את ההצעה, שיביא קבוצה שתסכים לשלם עבורו, או שיישב ביציע". בתוך כך, הבוקר התברר כי עתידו של החלוץ רנאטו תלוי בעסקה. אם בוזגלו לא ישחק בחיפה, סיכוייו להישאר ישתפרו. רנאטו מחזיק בהצעות מארגנטינה וברזיל, אבל הוא לא לוחץ על ראשי המועדון להחליט ומעוניין להישאר.

אלישע לוי מחפש בשלב זה שחקנים בארבע עמדות: מגן ימני, בלם, קשר וחלוץ. כפי שנכתב בוואלה! ספורט, חיפה מחפשת שחקן זר בעמדת המגן הימני. אין זה מעיד על עתידו של אייל משומר בקבוצה, אך ייתכן שאם יוחתם שחקן כזה הוא יבקש לעזוב בעצמו. הבלם דייגו קרוסה, שמחזיק במספר הצעות מארגנטינה, יעזוב בתום העונה. הסיכויים שהמגן פיטר מסיללה והחלוץ ת'מבינקוסי פנטאני ימשיכו גבוהים.

שחר ולוי שוחחו גם בנוגע לעתידם של מספר שחקנים ישראלים. לוי עדיין לא גיבש רשימת שמות, אך מסר את הערכותיו לבעלים. בחיפה מעריכים שאלון חרזי יתעקש להמשיך, ולמרות התנגדותו של שחר ייתכן ויאפשרו לו לפרוש בכבוד. לגבי ג'ובאני רוסו, המאמן החדש מכבד אותו אבל ייתכן והעובדה שהמדיניות החדשה היא הצערת הקבוצה, שחר יבקש ממנו לפרוש או למצוא קבוצה אחרת. הפועל באר שבע והפועל חיפה מעוניינות בשחקן. הפגישות עם חרזי ורוסו צפויות להתקיים במהלך השבוע.

רוסו, אגב, לא ישתתף באימון שייערך היום (שני) אחר הצהריים משום שהוא נסע לבקר את אמו החולה בקרואטיה. רוסו צפוי להגיע במהלך השבוע, אבל עדיין לא נקבע מועד לכך. רנאטו חזר מחופשת המולדת בזמן ויתאמן כרגיל.

במועדון טוענים כי מספר שחקנים ישראלים עשויים לעזוב בעונה הבאה. אם אלירן דנין יחליט להישאר, רוני גפני יעזוב כנראה לקבוצה אחרת. האופציה של מכבי חיפה לרכוש את כרטיסו של דנין תמורת כ-200 אלף דולר תלויה גם בשחקן עצמו, שיכול לבטל את האופציה על פי סעיף בחוזה. דנין וסוכנו גלעד קצב מחכים להתפתחויות לקראת העונה הבאה, במטרה לברר מהו מעמדו של השחקן בקבוצה. בכל מקרה, בחיפה מעוניינים לממש את האופציה. במהלך השיחות בין המנכ"ל איתמר צ'יזיק ללוי, נכלל ברשימת השחקנים גם שמו של הקשר חאבייר דירסאו, אך הסיכויים שיחזור לחיפה נמוכים.

עדכון ראשון: 12:11, 21/04/08
עדכון אחרון: 17:00, 21/04/08

  • עוד באותו נושא:
  • אלון חרזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully