וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "שחקנים שיתעסקו בעונה הבאה, לא יהיו פה"

הג'נרל מנג'ר של מכבי ת"א מסרב לערוך תוכניות לטווח ארוך, ומתמקד רק במשחק הקרוב מול נתניה. לוין קטע את האימון וזעם על השחקנים

בקרית שלום מחכים בקוצר רוח למשחק הבית בשבת מול מכבי נתניה, בידיעה שניצחון על קבוצתו של ראובן עטר יעלה אותם אל המקום השישי בליגה. לא פלא אם כך שהיום (חמישי) ערכה הקבוצה אימון לקראת המפגש עם סגנית המוליכה, והרוחות סערו. לקראת סוף האימון אסף המאמן, ניר לוין את שחקניו לאחר שלא אהב את תפקוד כמה מהם. המאמן צרח צעק על השחקנים, והחליט לסיים את האימון מוקדם מהצפוי. "יש לנו משחק חשוב בשבת", צעק לוין, " זוועה איך שאנחנו נראים. אם ניראה כמו עכשיו, חבל לנו על הזמן".

בקבוצה מנסים להישאר ממוקדים בניצחון, ולא לחשוב על השלכותיו. "זה משחק מאוד חשוב, אבל גם המשחק שלאחריו יהיה חשוב, ונשתדל לבוא מוכנים", אמר הג'נרל מנג'ר, אבי נמני. "אנחנו כל הזמן מתעסקים בחישובים וזה תמיד יוצא הפוך. אנחנו לא מתעסקים יותר במה שקורה עם היריב, אלא רק במה שקורה אצלנו".

"באופן טבעי 3 נקודות בשבת יעזרו לנו מאוד", אמר נמני, "אבל אנחנו לא יכולים לעצור אחרי ניצחון אחד. להערכתי כל משחק עד סום העונה חשוב מאוד, לא רק בשביל המועדון אלא בשביל כל שחקן ושחקן". נמני התייחס גם לתיקו עם בית"ר ירושלים במשחק האחרון, במהלכו הראתה הקבוצה הרבה לחימה. "גם מול אשדוד ראינו משחק לחימה של הקבוצה, דבר שהמשיך גם אחר כך בטדי. אנחנו רוצים שזה יהפוך למשהו טבעי ולא למשהו יוצא דופן. אנחנו רוצים שזה יהיה בנשמתם של השחקנים. זה מגיע לקהל ומגיע לשניידר".

כשנשאל לגבי זהותו של המאמן בעונה הבאה, אמר נמני: "אנחנו לא מתעסקים בשום דבר שקשור בעונה הבאה. השחקנים צריכים אך ורק להתעסק במשחקים. אם הם יתחילו להתעסק בזה כבר עכשיו, אני משער שהם לא יהיו פה בעונה הבאה".

"אנחנו לא מתעסקים בשיקולים ובצרכים של קבוצות אחרות", אמר ארז מסיקה. "אם ננצח את נתניה זה יהיה אך ורק בשבילנו ולא בשביל לתת לבית"ר את האליפות", אמר השחקן לקראת ההתמודדות מול נתניה. "לדעתי בית"ר כבר לקחה אליפות מזמן, ואם זה לוקח מחזור יותר או פחות זה לא אמור לשנות משהו".

על הדיבורים סביב העונה הבאה, אמר מסיקה: "העזיבה של ניר לוין היא לא מעניינינו, יש מי שמטפל בנושא המאמן. בגלל המצב הקשה בתחתית הטבלה, אנחנו צריכים להתרכז אך ורק במשחק מול נתניה ובמסע ההינצלות מהתחתית ולא בשום דבר אחר. לכל שחקן חשוב להיות טוב, לא משנה אם יש לו חוזה לעונה הבאה או לא. אני חוזר מפציעה ארוכה, לא בכושר הכי טוב שיכול להיות, אבל ברור לי וליתר השחקנים שצריך לתת פיניש טוב כדי שיהיה לנו קל עד תום העונה ולאחריה".


המגן אורי שטרית ערך אימון ריצה קל היום בגלל רגישות במפשעה אבל צפוי לשחק בשבת. יובל שפונגין סובל מבעיה בשרירי הבטן וגם הוא ערך אימון קל. עומרי רון הגיע לאימון על קביים, לאחר שנקע את קרסולו. הנהלת הקבוצה עורכת מאמצים גדולים למלא את איצטדיון בלומפילד בשבת, והחלה במכירת כרטיסים מוזלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully