וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה-אשדוד: "במצבנו נקנה גם ניצחון במשחק מכוער"

הרצליה חייבת נקודות, בוקסנבוים מתכוננן לקרב תחתית: "נקווה שנוכיח שאנו ראויים להישאר". חזן מתלבט אם לפתוח במערך התקפי

משחקה הביתי של מכבי הרצליה מול מ.ס אשדוד (שבת, 17:00), מהווה פרשת דרכים עבור הקבוצה מהשרון. פרדי דוד ושחקניו מגיעים למפגש אחרי שני הפסדים רצופים, ובסיום המחזור הקודם ירדו מתחת לקו האדום. מנגד, האורחים מאשדוד מגיעים עם תנופה, ובבונבוניירה יודעים שזהו משחק העונה עבורם. להרצליה, ללא שוערה הפצוע איתמר ניצן, זהו משחק עונה, שכן הפסד יכרה בור ממנו יהיה קשה מאוד להיחלץ.

בקבוצה מנסים לא לשדר לחץ, ולהמעיט ככל האפשר בחשיבות העימות. "זה משחק מאוד מכריע", אמר המנכ"ל שמעון מסיקה, "אבל איני חושב שזה יקבע אם נרד או נשאר. יש עוד הרבה משחקים לפנינו, התמודדנו בעבר ונתמודד בהווה עם המציאות הזו". במהלך השבוע קיים הבעלים אריאל שיימן שיחות עם השחקניו, והמאמן פרדי דוד הדגיש את חשיבות המשחק.

הרצליה תחסר את המגן איתן עזריה המורחק, ומי שעשוי לפתוח במקומו הוא כפיר אדרי. חברם לקבוצה, עומר בוקסנבוים, יודע שניצחון על שחקניו של אלון חזן יהיה צעד חשוב על מנת לשרוד בליגה. "זה משחק מאוד קשה, אשדוד בכושר מצוין, אחד הטובים בליגה. אנחנו צריכים להסתכל בעיקר על עצמנו ולעשות את העבודה, כדי להגיע למטרה הסופית והיא הבטחת הישארותנו". לעתים, במשחקים מעין אלה, הקבוצות פוחדות להפסיד יותר מאשר הן רוצות לנצח, ולבוקסה זה לא ממש משנה. "במצבנו נקנה גם ניצחון במשחק מכוער. אין לחץ בקבוצה, פרדי ואריאל דיברו איתנו, והם עושים כל שביכולתם. נקווה שנוכיח שהרצליה ראויה להישאר בליגת העל".

הרכב משוער: אמיר אדרי, חיים מלכה (ג'וש קנט), דייהו דייויס, מיטייה מורץ, כפיר אדרי, אסי משיח, איבן ווקמנוביץ', מהרן ראדי, עומר בוקסנבוים, שלו מנשה, תומר חמד (דייהו ג'ייאובה).

אשדוד לא רוצה לעצור

גם מ.ס. אשדוד מגיעה לקרב התחתית בהרצליה במטרה אחת ברורה: לנצח ולהמשיך את מסע ההיחלצות של המועדון מהתחתית הבוערת. באשדוד מקווים להמשיך את הכושר הטוב בו נמצאת הקבוצה אחרי הנצחון הביתי בשבוע שעבר, 2:1 על הפועל תל אביב.

המאמן אלון חזן יחסר מחר את המגן המוצהב אדיר טובול ואת מקומו צפוי למלא רחמים צ'קול. הבלם הקרואטי ודראן יישה, שסוחב פציעה בגבו, חזר להתאמן וצפוי לפתוח במרכז ההגנה לצידו של כריסטיאן גונזאלס.

בקישור מתלבט חזן האם לפתוח במערך זהיר עם הקשר האחורי יוסי אופיר, או להמר על התקפה ובמקרה כזה יפתח אחמד קאסום. בחלק הקדמי לא צפויות הפתעות כאשר עידן שריקי ימשיך לשתף פעולה עם המפציץ דימיטאר מקרייב שנמצא בכושר שיא.

הנהלת המועדון סיבסדה גם השבוע את מחירי הכרטיסים עבור אוהדי הקבוצה וכ-2,000 אשדודים צפויים לתמוך בשחקנים מהיציעים

הרכב משוער: סמי אג'יי, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, רחמים צ'קול, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, יוסי אופיר (אחמד קאסום), משה אוחיון, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully