וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי ת"א פנתה לבואטנג"

על פי מקורבי הקשר, גורם בקבוצה של שניידר פנה אליו והציע לו להצטרף תמורת 1.1 מיליון דולר. במכבי ת"א מכחישים. אמסלם קיבל הצעה לעונה נוספת

האם המלחמה הסמויה בין מכבי תל אביב המתחדשת לבית"ר ירושלים מתחילה? על פי התנהלות בשבועיים האחרונים אפשר לומר שבהחלט כן.

קשרה הגנאי של בית"ר ירושלים דרק בואטנג, שהפך בשנתיים האחרונות לאחד השחקנים הטובים ביותר בליגה, קיבל הצעה מעניינת ולא דווקא מקבוצה מחו"ל, אלא ממכבי תל אביב. על פי מקורביו של השחקן, לפני כשבוע וחצי הוא קיבל שיחה מגורם בקבוצה התל אביבית, שהציע לו להצטרף לקבוצה כבר בעונה הבאה. הפיתוי של מכבי ת"א עבור השחקן אטרקטיבי במיוחד, משכורת של 1.1 מיליון דולר לא כולל מענקים ופרמיות. השחקן הופתע מאוד לאור העובדה שבבית"ר הוא משתכר כ-700 אלף דולר לעונה.

"דרק לא האמין כשהוא קיבל את ההצעה ממכבי תל אביב", אומר אחד מחבריו הקרובים, "כשהוא שמע באיזה סכום מדובר לעונה הוא היה קצת בהלם. מכבי אפילו אמרו לו שהם מוכנים לרכוש אותו מיידית וישלמו לבית"ר את הסכום שידרש על מנת להביאו כבר בתום העונה ולא בעונה הבאה, כשהחוזה שלו בבית"ר מסתיים".

בואטנג כאמור מחזיק בחוזה בבית"ר ירושלים גם לעונה הבאה ובקבוצה רוצים מאוד שהשחקן ישאר לשנים נוספות, אם כי יודעים שמעבר שלו לקבוצה גדולה בחו"ל עשוי להיות בלתי נמנע. גישושים לגבי הארכת חוזהו כבר החלו, אך כעת עם ה"מלחמה" שפתחה מכבי תל אביב על חוזהו של השחקן, סביר להניח שהמהלך יקבל תאוצה.

העדויות של מקורבי בואטנג על הגישושים מצידה של מכבי תל אביב הן רק יריית הפתיחה של הקבוצה של אלכס שניידר, שמנסה להתחמש בשחקנים הטובים ביותר בליגה לקראת העונה הבאה. מלבד הקשר המצטיין, ידוע שגורמים בלתי רשמיים במכבי גיששו אצל שחקנים נוספים משורות האלופה, ביניהם תומר בן יוסף.

כזכור, לפני כשנתיים החלה בית"ר ירושלים המתעשרת להביא שחקנים ממכבי חיפה ובכך להחליש את הקבוצה מהכרמל, שבאותה תקופה שלטה ללא עוררין בליגה. נראה שעכשיו מנסה מכבי תל אביב לעשות דבר דומה לקבוצה מהבירה.

מכבי תל אביב מסרה בתגובה: "אנו מכחישים את כל הפרטים שבפרסום. מדובר במקרה שלא היה ולא נברא".

מבית"ר ירושלים נמסר: "היחסים בין מכבי ת"א לבית"ר מצוינים, וקשה לנו להאמין שהם יעשו כזה דבר. לשחקן יש חוזה לעונה נוספת ככה שהנושא לא רלוונטי".

אמסלם קיבל הצעה לעונה נוספת

קפטן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם, קיבל מהקבוצה הצעה לחוזה לעונה נוספת, וככל הנראה לא יפרוש בתום העונה. כבר לפני מספר שבוועת הוחלט בבית"ר כי בכוונתם להשאיר את אמסלם בתור שחקן, ואכן הוגשה לו הצעה לחוזה לעונה נוספת.

עידן טל שספג מול הפועל כפר סבא את הצהוב החמישי שלו העונה, יעדר ממשחק הגביע מול אותה כפר סבא ביום רביעי הבא. אמש קיבל השחקן את ההודעה מהקבוצה על פייה הוא לא יוכל לקחת חלק במשחק הגביע, והאכזבה על פניו הייתה ניכרת.

"זהו חוסר מזל שדווקא במשחק גביע חשוב שכזה אני לא אוכל לשחק", אמר עידן טל, "משחקי גביע בשלבים כאלה הם המשחקים הכי חשובים ושהכי כיף להיות שותף אליהם. אני אחזיק לחברים אצבעות מהיציע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully