וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמנאן נזרק מאימון מכבי ת"א

19.3.2008 / 14:03

תיקול בין אסוס לשבחון גרר התערבות של החלוץ הצרפתי, שזרק מילים מיותרות לליאור ז'אן ונזרק ע"י לוין. קליארי תעקוב אחרי ביזארה

המתח כנראה עושה את שלו, אחרת אי אפשר להסביר את התקרית המכוערת באימון מכבי תל אביב הערב (רביעי). במהלך האימון ג'ונתן אסוס נכנס בצורה חזקה ביוסי שבחון, מה שגרם לחילופי דברים ולהתלהטות היצרים.

מי שנזעק מיד כדי להפריד ולגשר היה ליאור ז'אן, שביקש מיאניק קמנאן להרגיע את חברו הצרפתי, ובשלב הזה ז'אן וקמנאן החלו בחילופי דברים, שגררו את ניר לוין לזרוק מהאימון את החלוץ הצרפתי, ושלח אותו להתקרר בחדר ההלבשה. לאחר מספר דקות החליט לוין לסיים את האימון. מאוחר יותר, קמנאן וז'אן לחצו ידיים וחיסלו את התקרית.

לעניין אחר, הבלם האורוגוואי, של מכבי תל אביב, ג'ו ביזארה, טס אמש לכמה שעות לאיטליה, על מנת לחדש את אשרת העבודה שלו, ושב בערב לישראל. הבוקר כבר נכח השחקן באימון הקבוצה המתכוננת לקראת משחקה מול מ.ס. אשדוד.

נציג של קבוצת קליארי, ממנה הגיע ביזארה, צפוי להגיע למשחק ביום ראשון בכדי לעקוב אחריו ולהתרשם ממנו לקראת העונה הבאה, לקראת חזרה אפשרית לקבוצה. גורמים במכבי לא ידעו להעריך הבוקר את סיכוייו של הבלם הקשוח להמשיך עונה נוספת בקרית שלום. גורמים במועדון אישרו הבוקר כי למשחק להתמודדות מול אשדוד, צפוי להגיע סקאוט נוסף, שיגיע בכדי לצפות בחלוץ הצרפתי יאניק קאמאנן. גורמים בהנהלת מכבי אמרו כי לחלוץ חוזה במועדון גם לעונה הבאה וכי נושא שחרורו כלל לא נמצא כעת על הפרק.

אמש הגיעו היושב ראש, אביב בושינסקי, המנכ"ל עוזי שעיה והמאמן ניר לוין, לביקור בביתו של מני לוי בתל אביב. השלושה שבאו לבקר את משפחת לוי הביאו משלוחי מנות לכבוד חג פורים.

אמש, חגגה כל הקבוצה, בחתונתו של החלוץ יניב עזרן שנשא לאישה את בחירת ליבו חופית. הבוקר קיבל עזרן שחרור מהאימון ובתוך שבועיים הוא צפוי לעבור ניתוח בברכו הפגועה, אשר ישבית אותו לתקופה של כ-4 חודשים. הקשר ליאור ז'אן, ייעדר מהמשחק מול אשדוד בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully