וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלפת מאמן לא עומדת על הפרק"

16.3.2008 / 12:13

בהנהלת מכבי ת"א הבהירו שמעמד לוין יציב כרגע, וישיבת הדירקטוריון תדון רק בתקציב הקבוצה. אחד השחקנים: "היו שלא ירדו לקרקע אחרי הדרבי"

יממה אחרי הפסדה של מכבי תל אביב למכבי הרצליה (1:0), נראה שאופוריית הניצחון בדרבי שייכת לעבר הרחוק. הבעלים אלכס שניידר הגיע הבוקר למתחם האימונים בקרית שלום, וזאת לאחר שכבר שוחח ביחידות עם המאמן ניר לוין על מצב הקבוצה. לפני תחילת האימון ערך שניידר שיחה עם שחקני הקבוצה. ההפסד אמש (שבת) קירב את הצהובים אל קלחת התחתית והמאבקים נגד הירידה. "הסתבכנו מאוד, חבל על הזמן, החזרנו את עצמנו שוב לתוך הבלאגן של התחתית", אמר הבוקר שחקן בקבוצה.

"בשבוע הבא יש לנו מלחמת עולם מול אשדוד, ואוי ואבוי לנו אם לא ננצח", הוסיף אותו שחקן. "אני אפילו לא רוצה לחשוב על מה שיקרה את נפסיד במשחק הזה. צריך לזכור שאחר כך אנו נוסעים לטדי לשחק מול בית"ר. המשחק בשבוע הבא קריטי מאוד עבורנו, ונהיה חייבים לנצח. ניר דיבר כל השבוע על זה שאנו צריכים לרדת אל הקרקע אחרי הדרבי, אבל כמו שנראינו אתמול, נראה שיש שחקנים שלא עשו זאת".

אחר הצהריים נערכה ישיבת דירקטוריון מכבי תל אביב, ובה יאושר תקציב העונה הבאה. התקציב יעמוד על סכום שבין 65 עד 70 מיליון שקלים. אלכס שניידר ביקש להוציא את כל העיתונאים מלובי המלון, בו נערכה הישיבה. גורם בהנהלת הקבוצה אמר היום: "זו לא ישיבת חירום, אלא ישיבה שתוכננה זמן רב מראש. למרות כל הדיבורים והלחשושים, נושא החלפת המאמן לא עומד כרגע על הפרק. מעכשיו, במכבי תל אביב לא מדברים יותר על העונה הבאה. בעקבות המצב שנוצר אנו צריכים להסתכל רק על המשחק הקרוב, וזה כל מה שמעניין אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully