וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין עצבניים על קולמה

יצחק סולומון

13.3.2008 / 18:35

הקשר הקולומביאני, שמסתמן כמלפפון הלוהט של הקיץ הקרוב, עורר את חמתם של ראשי בני סכנין אחרי שהגיע למשחק בין נתניה לחיפה

מתיחות בין בני סכנין לקשר הקולומביאני, ג'ון קולמה, שצפה אתמול (רביעי) במשחק הגביע בין מכבי נתניה למכבי חיפה. העובדה שקולמה נסע לנתניה הדליקה אצל ראשי הקבוצה נורה אדומה, שכן מדובר בשתי קבוצות שעל פי הפרסומים השונים מעוניינות בקולמה לעונה הבאה.

יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, נשמע היום כעוס, ואמר: "לקולמה יש חוזה בסכנין גם לעונה הבאה, ואני מציע לו לא לשכוח את זה. מבחינתנו הוא ממשיך איתנו עוד עונה". גנאים אמר שכל השמועות והספקולציות רק פוגעות בקבוצה ובשחקן עצמו.

קולמה עצמו לא הבין על מה המהומה. "בסך הכל הלכתי לראות משחק כדורגל", אמר למקורביו, והוסיף: "יום לפני כן הייתי במשחק הגביע בין נצרת לבית"ר ירושלים. אז מה זה אומר, שבשנה הבאה אני בבית"ר? אני לא מבין את זה".

גורם בבני סכנין אמר היום: "הכל שאלה של כסף. אם קולמה יקבל הצעה טובה מנתניה או חיפה, והם יפצו אותנו בצורה מכובדת, אי אפשר יהיה להחזיק אותו בכוח. ככה זה בכדורגל. שחקנים שמצליחים בקבוצות קטנות מתקדמים ועוברים לקבוצות גדולות".

שחקן בקבוצה, שהתייחס לעתידו של קולמה, אמר היום: "קולמה הוא האחרון שתשמע ממנו מילה וחצי מילה. הבן אדם בונקר. לא אומר כלום. מי שחושב שהוא לא מבין לא יודע על מה הוא מדבר. הוא מבין ויודע הכל, אבל שומר לעצמו. לא משתף אף אחד בעניינים האישיים שלו, לא מתייעץ עם אף אחד. באימונים הוא מעדיף לרוץ במקום לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully