וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תמכור את ארבייטמן להפועל ת"א

בהפועל ממהרים להחליט, משום שבסוף אפריל האופציה פגה. התמורה: 550 אלף דולר. חיפה תוכל להשתחרר מהחוזה עם קרוסה בתום העונה ללא פיצוי

מכבי חיפה תמכור את החלוץ שלומי ארבייטמן להפועל תל אביב. בהנהלת האדומים כבר שלחו מסר למקורביו של השחקן, לפיה הם מעוניינים לרכוש את כרטיס השחקן שלו. בחיפה טוענים כי טרם קיבלו מכתב רשמי מהנהלת הפועל, שאמורה להשיב האם היא מממשת את האופציה עד סוף חודש אפריל, אך הם מודעים לנטייה של ההנהלה לממש אותה. גורם בחיפה אמר: "לפי רוח הדברים, סביר להניח שארבייטמן ישחק בהפועל בעונה הבאה".

בפגישה שהתקיימה בין נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, וחבר הנהלת הפועל, מוני הראל, סוכם בחודש ינואר כי השחקן יושאל עד תום העונה תמורת סכום של 100 אלף דולר, כשלהפועל תל אביב האופציה לרכוש את כרטיסו תמורת 550 אלף דולר. במידה והקבוצה תחליט לא לרכוש את כרטיסו תשלם הפועל לשחר פיצוי בגבוה 100 אלף דולר. אם השחקן יירכש על ידי הקבוצה ויימכר לקבוצה מחו"ל יתחלקו הקבוצות ברווח מהמעבר. ארבייטמן מרוויח בהפועל 60 אלף דולר לחצי עונה, כשבסיומה הוא צפוי להיכנס למשא ומתן מחודש עם הנהלת הפועל בנוגע לשכרו.

בנושא אחר: הנהלת חיפה תוכל לשחרר בתום העונה את הבלם דייגו קרוסה ללא פיצוי. סעיף בחוזה של השחקן מקנה לחיפה אפשרות להשתחרר מהחוזה עימו בכל סוף עונת משחקים. החוזה של קרוסה, בלי קשר לאופציות הקיימות בו, אמור להסתיים בתום עונת 2009/2010. בקבוצה לא היו מרוצים מהתצוגה של הבלם אתמול. נראה כי ההחלטה של אשתו לעזוב את הארץ השפיעה עליו מאוד. קרוסה אמר השבוע למקורביו: "בתום העונה אני עוזב את מכבי חיפה".

לוי שוחח עם השחקנים, קטן מאוכזב

שחקני מכבי חיפה הגיעו הבוקר למתקן האימונים בכפר גלים בראש מורכן. אחד מהם אמר לפני האימון לוואלה! ספורט: "אכזבנו אתמול את רוני ואת עצמנו. לא כך ציפינו לגמור את העונה. עכשיו נשאר להיאבק בעצם על ה'פירורים', מקומות 2-3 בליגה". חיפה תוכל להעפיל לאופ"א גם דרך המקום הרביעי, בהנחה שאחת מקבוצות הצמרת תזכה בגביע המדינה.

המאמן רוני לוי שוחח הבוקר עם השחקנים ועודד אותם: "יש תקופות שבהם לא משנה מה תעשה, כלום לא עובד. הגיעו לנו לנצח אתמול. תרימו את הראש". לוי אמר בתום המשחק אתמול כי אין לו כוונה להתפטר. דברים ברוח דומה הוא אמר גם למקורביו. החלוץ יניב קטן נראה מאוכזב מאוד בסיום המשחק אתמול ואמר לחבריו: "לא הולך לי. חבל שלא הבקעתי".

מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, התראיין היום ב"עושים ספורט" בגל"צ וסיפר: "העונה עדיין לא הסתיימה, יש לנו עוד על מה לשחק. נעבור גם את התקופה הזאת, אני בטוח". לגבי העתיד של הקבוצה, אמר צ'יזיק: "יש לנו סגל אדיר של שחקנים, עם הרבה צעירים מוכשרים, שחקנים מצוינים שיובילו את מכבי חיפה לעתיד מצוין. לא צריך לעשות מהפכה גדולה בסגל שלנו".

לגבי זהות המאמן הבא, אמר צ'יזיק: "אני לא החלפתי מילה עם יעקב שחר בעניין בעניין הזה. אנחנו לא רוצים לפנות למאמנים שמחויבים כרגע לקבוצות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully