וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן במכבי: "לא יכולנו לאכזב את הקהל שוב"

10.3.2008 / 13:12

הצהובים קמו לראשונה העונה לבוקר שאחרי ניצחון בדרבי. לוין על החילוף של שבחון: "זה היה מתוכנן מראש". שעיה: "קחו מצנח ותצנחו לאט לקרקע"

"הנצחון הזה הוא כל כך מתוק, ניצחנו את הדרבי הכי חשוב העונה וזה עושה את ההרגשה לעוד יותר טובה", כך אמר בכיר בהנהלת מכבי תל אביב לאחר הנצחון הגדול 2:1 אמש מול הפועל תל אביב בבלומפילד.

גורמים בהנהלה לא שכחו לשבח את ניהול המשחק של המאמן ניר לוין והחמיאו לו על החילופים שעשה. בניגוד למה שחשבו רבים, הסביר אמש (ראשון) לוין כי החילוף של שבחון היה מתוכנן מראש בלי קשר לקריאות הקהל, וכי הסיבה שחשב להכניס את הקשר רביד גזל היתה בגלל שדן רומן נפצע והיה חשש כי לא יוכל לסיים את המשחק. "ברגע שראיתי שרומן כשיר להמשיך, הכנסתי את יוסי שבחון כפי שתוכנן מלכתחילה", אמר לוין בסיום המשחק.

הבעלים אלכס שניידר, המריא הבוקר לענייני עסקים פרטיים באירופה והוא צפוי לחזור לישראל ביום שישי. בתום הנצחון בדרבי אמר שניידר: " אני מאוד שמח, הנצחון הזה נותן לכולנו הרבה מוטיבציה לקראת העתיד. שיחקנו טוב ואני מרוצה, הקהל שלנו הכי טוב במדינה, ננסה להחזיר לו יותר זמנים טובים בעתיד. נהניתי מאוד היום". מספר דקות לאחר סיום המשחק נכנס שניידר לחדר ההלבשה של הצהובים והתקבל בשאגות "הצהוב עולה" ובשירה אדירה של כל השחקנים. שניידר פנה לשחקניו אמר להם: "נהניתי מאוד לראות אותכם היום, אני רוצה לראות אותכם מחייכים ומאושרים ככה, אחרי כל משחק עד לסיום העונה".

מי שקיבל הבוקר שבחים רבים היה שוער הקבוצה דרגוסלב יבריץ', שבהצלה פנטסטית, מנע שוויון של הפועל בדקה התשעים של המשחק."מגיע לדרגו כל הכבוד", אמר הבוקר שחקן בקבוצה, "הוא חתום על הנצחון הזה. ההצלה שלו בסוף היתה מדהימה, לא יאומן שהוא לקח את הכדור הזה משני מטרים. אנחנו מאושרים היום, אי אפשר לתאר את התחושות בלב. אני שמח שהחזרנו את הכבוד לעצמנו ולמועדון אבל קודם כל לקהל הנפלא שלנו. הקהל הזה הוא הקהל מספר אחד בארץ, אין דברים כאלה. אחרי שני ההפסדים בדרבים הקודמים, הם שוב הגיעו ומילאו את בלומפילד, לא יכולנו לאכזב אותם שוב", אמר השחקן.

ארז מסיקה, דן רומן וג'ונתן אסוס נעדרו מאימון השחרור היום. יניב עזרן ערך אימון קל. המנכ"ל עוזי שעיה דיבר עם השחקנים לפני האימון ואמר: "הניצחון אתמול היה ניצחון של לב ונשמה. אני רוצה שתביאו את זה לכל משחק. אם לא ננצח בהרצליה בשבת, לא עשינו כלום. קחו מצנח ותצנחו לאט לקרקע".

הבעלים לשעבר של מועדון הכדורגל, לוני הרציקוביץ', הודיע כי החליט לסיים את תפקידו במזכירות ההתאחדות לכדורגל וזאת על מנת לפנות את מקומו ליושב הראש החדש של הקבוצה, אביב בושינסקי.

ראשי חוג האוהדים ביקשו הבוקר להודות לשחקני הקבוצה ולחברי ההנהלה החדשה על ההקרבה והלחימה והניצחון הגדול אמש בדרבי. האוהדים אף ביקשו לשלוח תודה מיוחדת לג'נרל מנג'ר אבי נימני, שדאג לשחרר בערבות אישית ארבעה אוהדים שנעצרו לפני הדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully