וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסו צפוי לעזוב את חיפה בתום העונה

10.3.2008 / 17:40

בכרמל מעריכים שהקרואטי יעזוב או יפרוש לאחר הודעתו של רוני לוי. ייתכן וחרזי ימונה לעוזר המאמן ולא לתפקיד ניהולי. בוקולי ייעדר כחודש

הקשר הקרואטי של מכבי חיפה ג'ובאני רוסו צפוי לעזוב את הקבוצה בתום העונה. גורמים בחיפה טוענים כי רוסו צפוי לסיים את דרכו במועדון בעקבות ההודעה של רוני לוי אמש (ראשון), כי הוא יעזוב את הקבוצה בתום העונה. השניים, כידוע, נמצאים בקשרי ידידות טובים. ההערכה היא שאם רוסו בכל זאת יישאר בחיפה, זה יהיה בתפקיד מקצועי, אך לא כשחקן.

אלון חרזי צפוי לפרוש בתום העונה ובחיפה מייעדים לו אחד משני תפקידים, אחד מהם תפקיד מקצועי, עוזר מאמן, והשני תפקיד ניהולי בכיר, שזהותו עדיין לא ידועה. חרזי מוערך מאוד על ידי הבעלים יעקב שחר, אך טרם החלו שיחות בין הצדדים בנוגע לעונה הבאה.

בחיפה מאוכזבים מאוד מתפקודו של הבלם דייגו קרוסה, שנראה לא מרוכז באימונים. קרוסה יעזוב את חיפה בקיץ, והוא אמר לשחקנים בקבוצה שיש לו שתי הצעות מארגנטינה, מריבר פלייט וחימנסיה.

בוקולי ייעדר כחודש

בבוקר שאחרי ההודעה של המאמן רוני לוי, לפיה הוא עוזב את מכבי חיפה בתום העונה, ערכה מכבי חיפה אימון ובו הגיב המאמן על החלטתו. במועדון מעריכים שבעקבות עזיבתו, יעזוב גם עוזר המאמן סלובודאן דראפיץ'. שאר אנשי הצוות המקצועי אמורים להמשיך בקבוצה. יעקב שחר שוקל להחתים מאמן זר, אך עדיין לא הוזכר שם של מועמד כזה או אחר. שאר המאמנים הישראלים הפנויים בשוק עדיין לא קיבלו פניה מהנשיא.

שיחה מעניינת התקיימה בין המנכ"ל איתמר צ'יזיק למאמן לפני האימון. השניים, שלטענת גורמים במועדון חלה בינהם מתיחות, שוחחו בארבע עיניים בחדרו של המאמן. הם שוחחו על החלטת המאמן לעזוב.

"כרגע אני משאיר את הרצונות לעצמי", התייחס המאמן לשאלה מדוע עזב את הקבוצה. "מה שמעניין אותי באמת זה טובת המועדון ובזה אני מתרכז. כשיגיע שלב הסיכומים נדבר על הכל. יש לנו מטרות ונקווה שנעמוד בהם. המטרה הבאה היא משחק הגביע בנתניה". לוי נשאל האם החליט לעזוב בגלל האוהדים וענה: "לא יהיה מדויק להגיד שבגלל הקמפיין החלטתי לעזוב. קיבלתי גם תגובות אוהדות מהקהל אבל הן, באופן טבעי, פחות מעניינות". לוי סירב להתייחס לעתידו המקצועי בעונה הבאה ועל השמועות לפיהן הוא מועמד למכבי תל אביב.

"לא נעים לשמוע את זה אבל זה חלק מהכדורגל" הוסיף הקשר גוסטבו בוקולי על דברי המאמן. "אני עובד בשביל רוני כבר ארבע שנים ועד עכשיו היה לי כיף. מאחורי כל החלטה כזאת יש מחשבה. צריך להסתכל על הקבוצה ולעשות שינוי. נקווה שעכשיו השחקנים יתנו יותר, גם בשבילו. ביום רביעי זה הצ'אנס שלנו להישאר במרכז העניינים".

בוקולי עצמו ייעדר כחודש מהמגרשים, זאת נודע לאחר שהצוות הרפואי קיבל את ממצאי בדיקת ה- MRI שערך אתמול. מתברר כי הקשר סובל מקרע חלקי במפשעה. ממשחק הליגה הבא מול מכבי נתניה ייעדרו בירם כיאל ואייל משומר, בעקבות צבירת כרטיסים צהובים.

אוהדי מכבי חיפה מתכוונים להמשיך לקרוא בשמו של ראובן עטר מהיציע, אבל בהנהלה לא מתרגשים. לטענת אנשים במערכת, הנשיא יענקל'ה שחר לא מעוניין במאמן מכבי נתניה לעונה הבאה, מה גם שייתכן ויוחתם בכל זאת בקבוצה של דניאל יאמר. על השאלה האם בעקבות לחץ האוהדים ייתכן שעטר יוחתם אמר אחד מהם: "יענקל'ה לא פועל לפי רצונות האוהדים. הוא חושב מה טוב לקבוצה שלו. עטר לא מועמד כרגע, אם דעתו תשתנה, את זה לא אוכל לומר". ההערכה היא שמבין הישראלים, רן בן שמעון הוא המועמד המוביל. במועדון לא פסלו גם את המועמדות של גיא לוי.

בעניין הזרים, במועדון מעריכים שדייגו קרוסה יעזוב בשל הסירוב של אשתו להמשיך לגור בישראל בעונה הבאה. רנה לימה צפוי להישאר בכפוף להחלטת המאמן החדש, כך גם לגבי רנאטו ות'מבינקוסי פנטאני. פיטר מסיללה יישאר במועדון אם לא יימכר לאירופה.

עדכון ראשון 10/3 12:10
עדכון אחרון 10/3 17:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully