וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: אלימלך יעבור צילום

יצחק סולומון

8.3.2008 / 21:07

החשש הוא שהשוער שנפצע במהלך משחק הניצחון על בני יהודה, סובל מתזוזת חולייה בצוואר. שחקן בני יהודה: "זה נראה כמו הסוף"

שוער קריית שמונה, שביט אלימלך, יעבור מחר (ראשון) צילום, כדי לקבוע את חומרת פציעתו, לאחר פציעתו במשחק היום (0:2 לקרית שמונה) מול בני יהודה בשלבי הסיום. החשש הוא שאלימלך סובל מתזוזת חולייה בצוואר, אבל בקריה לא ממהרים לצאת בהצהרות בנושא. "אחרי הצילום נהיה יותר חכמים", הם אומרים.

המגן עמיר נוסבאום זכה להופעת בכורה בליגת העל כשוער, בעקבות פציעתו של אלימלך, כאשר מכסת החילופים נגמרה. המאמן רן בן שמעון, אמר לאתר הקבוצה: "בהתחלה אתה לא חושב על מי ייכנס לשער או לא, אלא רק ששביט ירגיש טוב. אחר כך הוחלט על נוסבאום, וכל מה שנותר לומר על עמיר זה שהוא נכס לקבוצה".

החלוץ ירו בלו כבש שער ליגה, לאחר בצורת ארוכה בת שלושה חודשים. המשחק האחרון בו כבש היה מול מכבי הרצליה, אז הוא כבש את כל שלושת השערים בניצחון 2:3. בלו, ששמו שוב הוזכר כמועמד לחזור למכבי חיפה, המחזיקה בכרטיס השחקן שלו, אמר: "אני שמח לחזור למסלול הכיבושים, ועוד יותר שמח שזה עזר לקבוצה לנצח. השערים היו חסרים לי, אבל אני שמח שחברי לקבוצה הסתדרו גם בלעדיהם". אגב, כמו היום, כך גם במשחק הקודם בו כבש, עלה ירו בלו מהספסל. אלא שהשחקן לא חושב שהוא בא לידי ביטוי טוב יותר כאשר הוא עולה כמחליף. "זה מקרי בהחלט. כמו כל שחקן, גם אני שואף לפתוח בהרכב".

לשחקני הקריה לא יהיה יותר מדי זמן לחגוג את הניצחון על בני יהודה, שכן כבר ביום רביעי מצפה להם משחק מול מכבי קריית אתא, במסגרת שמינית גמר הגביע. בעונה כה היסטורית מבחינת הקבוצה, בה הם שוברים כל כך הרבה שיאים, רוצים בקריה לעשות עוד היסטוריה קטנה, ולהגיע לרבע הגמר, לראשונה בתולדות המועדון. "אנחנו לא מקלים ראש", אמר הקפטן יניב לביא. "ראינו מה קרה לקבוצות אחרות שהקלו ראש מול יריבות מהליגות הנמוכות. על הנייר אנחנו טובים יותר, אבל על המגרש דברים יכולים להתפתח אחרת, לכן צריך לבוא ממוקדים ורציניים למשחק, ולעבור אותו בשלום".

"זה נראה כמו הסוף"

גם האופטימים שבאוהדי בני יהודה יודעים, שלאחר ההפסד הערב, סיכוייהם להישאר בליגה מתחילים להיראות קלושים יותר ויותר. האווירה במועדון עכורה במיוחד, ולמרות שהשחקנים והמאמנים ממשיכים לטעון שהכל עוד פתוח, לא בטוח שיש להם את הכוחות הנפשיים לעמוד במשימה הקשה הזו.

מאמן הקבוצה, אלי כהן אמר בסיום: "עד הדקה ה-60 הצלחנו לנטרל את קרית שמונה והיינו במשחק. החטאנו הזדמנויות טובות ואז פשוט המשחק שלנו ירד. חבל, כי יכולנו להוציא פה תיקו", אמר כהן. "היתה לנו שבירה במהלך המשחק. הגענו לפה עם פצועים ומורחקים. השתמשתי עם השחקנים שיש לנו. הבעיה שלנו זאת הטבלה. לא סתם אנחנו במקום האחרון, ויש לנו הרבה בעיות מתחילת העונה. אנחנו לא מרימים ידיים, וננסה לעשות נס ולהישאר בליגה".

למרות האופטימיות של כהן, אחד משחקני הקבוצה אמר בסיום המשחק: "זה נראה כמו הסוף, בייחוד אחרי התוצאות של הקבוצות בתחתית. נצטרך לעשות כאן ניסים ונפלאות בשביל להינצל. נילחם עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully