וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה בסימן שאלה לדרבי

קרן שמש

7.3.2008 / 14:15

שני שערים שספג השוער באימון הפועל ת"א, גרמו לגוטמן לתרגלו בהרכב השני. קנדה וטופוזאקוב צפויים לפתוח בדרבי

יומיים נשארו למשחק הדרבי ומאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, טרם החליט מי יזכה לשחק בהרכב ביום ראשון מול מכבי תל אביב. היום (שישי) תירגל גוטמן הרכבים שונים. בתחילת האימון היה זה טל חן שתורגל בהרכב הראשון, ובהמשך החליף חן את גופיית ההרכב עם ראובן עובד, אך זה לא השינוי היחיד אותו ניסה גוטמן באימון. פאביו ג'וניור, החלוץ הברזילאי, תורגל בהרכב כחלוץ שני לצידו של שלומי ארבייטמן, כשמזואה אנסומבו וביברס נאתכו נמצאים בקישור האחורי.

גוטמן נראה לחוץ הבוקר. הדבר ניכר בבקשותיו החוזרות ונשנות משחקניו לחזור לעמדות ולהישאר מרוכזים. וינסנט אניימה זכה לביקורת מהמאמן כאשר ספג שני שערים בזמן המשחקונים. לאחר הגול הראשון גוטמן צעק לעברו, "תישאר במקום שלך, למה את יוצא". כאשר ספג אניימה את השער השני, החליט גוטמן להעביר את השוער הניגרי להרכב השני וגליל בן שנן נכנס להרכב הראשון במקומו.

כזכור, במשחק הדרבי האחרון ספג אניימה שער לאחר הרחקה לא מוצלחת, וזכה לביקורת על תפקודו במשחק. למזלו של גוטמן, שני השחקנים הפצועים, עמרי קנדה ואלין טופוזאקוב ערכו אימון מלא ותורגלו בהרכב הראשון. שניהם צפויים לפתוח במשחק הדרבי ביום ראשון. עשרות אוהדים הגיעו הבוקר לאימון הקבוצה ועודדו את השחקנים. לאחר האימון ניגשו לשחקנים וביקשו מהם לצח את המשחק, וינסנט אניימה ענה לאוהדים והבטיח להם ניצחון. בשבת תערוך הקבוצה את האימון המסכם לקראת הדרבי, מאות אוהדים צפויים להגיע לאימון ולתמוך בשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully