וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס נזרק מאימון מכבי, והוחזר אחרי שהתנצל

מד הלחץ במכבי ת"א נוסק לקראת הדרבי: הצרפתי בעט כדור לעבר דור מלול והתעמת עם רביד גזל. לאחר שהתנצל פומבית ואישית, שב להתאמן

הבעלים של מכבי תל אביב, אלכס שניידר, נחת היום (שישי) בישראל, כדי לצפות בדרבי הגדול מול הפועל. עם נחיתתו אמר שניידר: "טרם יצא לי לראות את מכבי מנצחת. אני מקווה לשנות את זה בדרבי הקרוב". נראה שהמיליארדר הקנדי לא יאהב לשמוע את החדשות האחרונות מקבוצתו לפני ההתמודדות החשובה. יומיים לפני הדרבי נראה שהלחץ בקרב שחקני מכבי תל אביב עלה מדרגה. המאמן ניר לוין זרק הבוקר (שישי) את הקשר ג'ונתן אסוס מהאימון, וזאת לאחר שאסוס התעמת מספר פעמים עם מספר שחקנים במהלכו.

בתחילה, בעט אסוס כדור לעברו של הקשר דור מלול, ולא נרגע גם לאחר מספר הערות ואזהרות מכיוונו של המאמן ניר לוין ועוזרו איציק עובדיה. מיד אחר כך התעמת הצרפתי עם הקשר רביד גזל, ולוין צרח עליו, והורה לו לעזוב מיד את המגרש. אסוס לא נרגע והתקרב אל גזל, תוך שהוא מבצע לעברו תנועות ידיים מאיימות. התערבותם של מספר שחקנים מנעה חילופי מהלומות בין השניים. גם במהלך ירידתו של אסוס מכר הדשא, המשיך השחקן להקניט את גזל ואף צעק לכיוונו "יא אפס".

כזכור, כבר לפני שבועיים היתה תקרית בין אסוס לרביד גזל, בסיומה הרחיק לוין את גזל למספר דקות מהאימון. בעקבות כך, שרר מתח בין גזל לאסוס, מתח שהתפרץ באימון היום. כעבור כעשר דקות, ולאחר התערבותו של הג'נרל -מנג'ר אבי נמני, הוחזר אסוס לאימון, לא לפני שניגש אל המאמן ניר לוין והתנצל בפניו לפני כל השחקנים. השניים לחצו יד ואסוס אף התנצל אישית בפני דור מלול ורביד גזל. לאחר ההתנצלויות, אסוס שב להתאמן.

בתוך כך המשיכו הצהובים להתכונן לקראת הדרבי הגדול ביום ראשון. הקשר יוסי שבחון ערך אימון מלא. במכבי מקווים להכשירו למשחק. משה מישאלוב וליאור ז'אן, שמחלימים מפציעות, ערכו אימון מלא. נראה כי השניים יהיו כשירים לדרבי. עומר פרץ לא נטל חלק באימון בגלל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully