וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון גער בחלוצים, אובוקה ענה לו

5.3.2008 / 19:27

מאמן מכבי פ"ת לשחקני ההתקפה: "תתחילו לעשות הגנה". אובוקה: "אני לבד לא יכול ללחוץ מאחורה". איציק לוזון שלח כתב הגנה להתאחדות

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון, כינס היום (רביעי) את שחקני הקבוצה לפני האימון וערך להם שיחה, זאת בעקבות התוצאות הלא מחמיאות של הקבוצה לאחרונה. את עיקר הביקורת הפנה המאמן לחלוצים. "אתם לא עושים מספיק הגנה ובגלל זה אנחנו מפסידים", אמר להם. "אתם לא נלחמים, לא חוטפים כדורים בחלק הקדמי. השוער והבלמים עושים הגנה, הקישור האחורי בקושי. פעם כל הקבוצה הייתה עושה הגנה".

החלוץ פליקס אובוקה היה היחיד שהגיב מבין השחקנים. לטענת השחקנים, אובוקה ניסה "לנקות" את עצמו מאחריות. "אני לבד לא יכול ללחוץ מאחורה", השיב החלוץ למאמן. "הוא היחיד שלא עושה הגנה בכלל, שחקן עצלן", תקף אותו אחד השחקנים שהסביר את פשר הדברים שאמר מאמנו: "פעם היינו קבוצה אגרסיבית, היום אנחנו קבוצה 'רכה' שלא מפחדים ממנה. אנחנו בדרך להפסיד את הכרטיס לאירופה ולכן המערכת בטירוף. גיא צודק בכל מילה שהוא אומר".

הקשר ננאד סאביץ' ושחקני ההגנה, ניצן דמארי ועומר הדר, לא התאמנו עם יתר חבריהם בשל עומס. מחר הם יתאמנו כרגיל. חאבייר דירסאו, שחזר להתאמן ביום שישי, ממשיך להחלים מהפגיעה בלסת. השחקן צפוי לחזור למגרשים בעוד כשבועיים.

מנהל הקבוצה איציק לוזון שלח היום כתב הגנה לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, שאמורה לפסוק מה יהיה עונשו בעקבות הרחקתו ממשחק הליגה מול מ.ס אשדוד. לוזון טען בכתב ההגנה כי התפרץ לעבר השופט משום שפגעו באחד משחקניו. ההתפרצות, לדבריו, נעשתה מתוך סערת רגשות והוא אף הודה כי טעה. ההחלטה של בית הדין אמורה להתקבל מחר (חמישי) בבוקר. ההערכה היא שלוזון יורחק ממספר משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully