וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנין יישאר בחיפה? תלוי במסיללה

4.3.2008 / 17:23

שחר אמור לממש את האופציה על המגן. הבעיה: אם מסיללה יישאר, דנין יוכל לסרב באמצעות סעיף בחוזהו. בחיפה מבקשים מהקהל להירגע

מכבי חיפה מעוניינת לרכוש את כרטיסו של המגן אלירן דנין בסוף העונה, אבל כלל לא בטוח שהיא תוכל לעשות זאת. על פי סיכום עקרוני בין הקבוצה לנציגיו של המגן בתחילת העונה, האחים רונן וגלעד קצב, הקבוצה תוכל לרכוש את כרטיסו בתום העונה מבית"ר ירושלים. אלא שלדנין יש סעיף בחוזה שמקנה לו אפשרות להשתחרר מההסכם. ההערכה היא שאם פיטר מסיללה ימשיך בקבוצה, דנין יסכים להישאר רק אם יוחתם על חוזה ארוך טווח עם שכר דומה. בחיפה יהיו מוכנים לשחרר את מסיללה בקיץ, אבל ידרשו עליו סכום של מיליון וחצי דולר לפחות. לא בטוח שקבוצות באירופה ימהרו לרכוש את כרטיסו בסכום כזה.

לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, בהנהלת חיפה מבקשים מהקהל למתן את הקריאות כלפי מאמן הקבוצה רוני לוי. המאמן זוכה לשריקות בוז במחזורים האחרונים. במועדון מקווים שהקהל אכן ימתן את הקריאות. מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק אף שוחח בעניין עם ראשי ארגון "הקופים הירוקים". כ~1800 כרטיסים נמכרו עד כה לקראת המפגש.

הקבוצה חזרה היום להתאמן לאחר יומיים של חופש. רוני לוי איפשר מנוחה לשחקניו לאחר התיקו מול הרצליה. עומרי אפק ימשיך לפתוח בשבת כמגן. ההערכה היא שאלון חרזי יחליף את שי מימון. לוי מתלבט בין רנאטו לליאור רפאלוב. הקשר גוסטבו בוקולי יידע רק מחר האם יוכל ליטול חלק במשחק. אם הוא ייעדר, בירם כיאל ורנה לימה יפתחו בקישור האחורי, ואז יתכן שרנאטו וליאור רפאלוב יפתחו שניהם בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully