וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה פצוע, גוטמן בבעיה

קרן שמש

2.3.2008 / 12:20

הפועל ת"א כבר מתכוננת לדרבי והמאמן יצטרך למצוא פתרון בהגנה. שחקן על ההפסד לקרית שמונה: "היינו יותר מדי בטוחים בעצמנו"

"יכול להיות שהיינו בטוחים בעצמנו יותר מדי", אמר היום (ראשון) אחד משחקני קבוצת הפועל תל אביב לאחר ההפסד אתמול 2:1 לעירוני קרית שמונה בחוץ, "הייתה לנו תחושה שאנחנו הולכים לנצח וחבל שזה לא קרה. ידענו שזה הולך להיות משחק קשה, לא קל לראות את כל הקהל מאוכזב. היינו חייבים את הניצחון הזה והיינו חייבים לשמור על היתרון, אבל יצאנו מריכוז והפסדנו. בשבוע הבא יש דרבי ואין מקום לטעויות".

הביקור של הפועל תל אביב בצפון עלה לה ביוקר. את הנקודות היא השאירה מאחור ואחרי 90 דקות של משחק היא חזרה להיות קבוצה שחוששת לגורלה. הניצחונות האחרונים של הקבוצה הפכו לפחות משמעותיים וההכנות לקראת המשחקים הבאים, הכוללים גם דרבי לא פשוט אותו מארחת מכבי, הופכות להיות מלחיצות וקשות יותר.

אם לא די בהפסד שהשאיר את הקבוצה עמוק בתחתית, הפועל תל אביב הולכת לפתוח את משחקי הסיבוב השלישי בסגל חסר לאחר שעמרי קנדה, המצוי בכושר מצוין לאחרונה, ייעדר ככל הנראה במשך שלושה שבועות וזאת לאחר שנפצע במשחק האחרון מול קרית שמונה. גם יגאל אנטבי, ברוך דגו ואלין טופוזאקוב סובלים מפציעות ובקבוצה מקווים שבמהלך השבוע תתבהר חומרת מצב הפציעה של כל אחד מהשחקנים ושאלו יהיו כשרים למשחק מול מכבי תל אביב.

היום החלה הפועל בהכנות לדרבי באימון שחרור בסגל חסר. טופוזאקוב, אנטבי,ארבייטמן ואנסומבו לא נטלו חלק באימון הקבוצה עקב פציעות וזכו למנוחה. רמי דואני, ביבראס נאתכו ועידן סרור שחקני הנבחרת הצעירה נעדרו גם הם מהאימון בשל אימון הנבחרת.

גבריאל דוס סנטוס נפרד היום מהקבוצה ועובר בהשאלה לרסיפה הברזילאית עד דצמבר. וואליד באדיר הודה לגבריאל בשם השחקנים ונתן לו גביע ומזכרות של הקבוצה, אלי גוטמן הודה לגבריאל על תרומתו למועדון. "הפועל ת"א זו המשפחה שלי, אפילו שאני הולך לשחק במקום אחר, תמיד אדע שהפועל זה הבית שלי, השחקנים והצוות המקצועי גרמו לי להרגיש כמו בבית." סיכם דוס סנטוס.

היום החלה מכירת הכרטיסים לדרבי ביום ראשון, כ- 400 כרטיסים כבר נמכרו לאוהדי הפועל ת"א לקראת המשחק.

ביום שלישי תארח מחלקת הנוער של הפועל ת"א את קבוצת נערים ב' של עירוני שדרות למשחק אימון מול קבוצת נערים ג' של הפועל ולפני המשחק יזכו הצעירים להקשיב להרצאה אותה יעביר אלי גוטמן.

עדכון ראשון 2.3.08 12:20
עדכון אחרון 2.3.08 19:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully