וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-הרצליה: לדוד אסור להפסיד

הרצליה תצא לקרית אליעזר כשהתחתית בוערת מתחת לרגליה. הירוקים עם הראש בגביע. בוקולי קיבל פנייה מגיא לוזון להצטרף למכבי פ"ת

מכבי חיפה סיימה את הכנותיה לקראת משחק הליגה ביום שבת מול מכבי הרצליה (קרית אליעזר, 19:10). באימון שהתקיים ביום שישי מסתמן כי המאמן רוני לוי ימשיך עם ההרכב שניצח את מכבי פתח תקווה בסיבוב ט' של גביע המדינה. עומרי אפק יתופקד כמגן ימני, לעומתו דקל קינן וג'ובאני רוסו ימשיכו להיעדר. רוסו, שאינו מתאמן, ייסע בקרוב לקרואטיה על מנת לטפל בפציעה ממנה הוא סובל. רוני גפני, שגמר את העונה, ממשיך לעבור אימוני ריצה בלבד. אלון חרזי צפוי לשבת על הספסל למרות שגם הוא סובל מפציעה.

החלוץ תמבינקוסי פנטאני, שאמר אתמול כי הוא מקווה לכבוש 10 שערים עד סוף העונה, הוסיף היום: "אומרים שהגול הראשון הוא הכי קשה ואני שמח שהבקעתי בפתח תקוה. אני מאמין שאכבוש שערים נוספים. השער הזה נתן לי בטחון והניצחון נתן לכל הקבוצה ביטחון לקראת הרצליה. אני מקווה שנגיע לאירופה ושנפגין גם בליגה את אותה יכולת כמו שהפגנו בפתח תקוה".

המאמן רוני לוי התייחס לניצחון בפתח תקוה: "כל משחק הוא חשוב ומכל ניצחון אני מרוצה. בקבוצה כמו שלנו תמיד יש לחץ וצריך לדעת להתמודד עם מתח. הניצחון תורם הרבה, אבל צריך לשמור על רצף".

לוי התייחס שוב גם לקללות של אוהדי קבוצתו כנגדו: "אני חי עם זה וזה בסדר גמור. יותר קשה לי כשהקבוצה לא מצליחה מאשר כשהקהל מקלל. אם הקהל יודע לקלל מצד אחד ולעודד מצד שני, אז זה בסדר". לקראת הגרלת גביע המדינה, שתיערך הערב, אמר לוי: "ראינו את התוצאות בגביע ואין הגרלות קלות. אני שמח שעברנו את המשחק הראשון בצורה חלקה. מה שיהיה יהיה".

גיא לוזון, מאמן מכבי פתח תקווה, פנה לקשר מכבי חיפה גוסטבו בוקולי ואמר לו כי הוא מעוניין שישחק בקבוצה בעתיד. לוזון אמר לבוקולי: "קשר כמוך הייתי מחתים על חוזה לכל החיים". האירוע התרחש במהלך מחצית המשחק בין חיפה לפתח תקווה, שנערך באמצע השבוע, במסגרת סיבוב ט' של גביע המדינה. גורם בחיפה אמר על כך: "שמעתי שלוזון אמר את הדברים לגוסטבו, אבל מדובר באחד השחקנים הכי מוכשרים בישראל והוא יישאר במכבי חיפה עוד הרבה זמן. אסור לשכוח שכעת מדובר גם בשחקן ישראלי".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', עומרי אפק, שי מיימון, דייגו קרוסה, פטר מסיללה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, רנה לימה, יניב קטן, רנאטו, ת'מבינקוסי פנטאני.

רק לא להפסיד

מכבי הרצליה נעצרה בשבוע האחרון. ההפסד למכבי תל אביב במחזור הקודם, היה הראשון מזה כמעט חודש, ומיד אחריו הגיעה ההדחה בגביע המדינה מרגליה של הפועל פתח תקוה. בשבת (19:10, ספורט 2), יפגשו שחקניו של פרדי דוד את מכבי חיפה בקרית אליעזר, והם יודעים שזה לא יהיה מפגש קל.

אמנם קרה בשנים האחרונות שהרצליה חזרה מחייכת מחיפה, והעונה היא אף ניצחה את הירוקים בגביע הטוטו, אבל נראה שבשרון יסתפקו בהימנעות מהפסד. הרצליה רחוקה רק 4 נקודות מהקו האדום, והיא עמוק בתוך מאבק ההישרדות. לחלוץ הקבוצה, תומר חמד, זה יהיה מפגש ראשון עם קבוצתו לשעבר, לאחר שנפרד ממנה בחלון ההעברות.

הרכב משוער: איתמר ניצן, ג´וש קנט, מיטייה מורץ´, חיים מלכה, כפיר אדרי, דייהו דיוויס (אסי משיח), איבן ווקמנוביץ´, מהארן ראדי, עומר בוקסנבוים, צ'טם אנטויה, תומר חמד.

עדכון ראשון: 16:19, 28/02/08
עדכון אחרון: 09:00, 29/02/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully