וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "זו פעם ראשונה שצעקתי על השחקנים"

קרן שמש

26.2.2008 / 23:23

מאמן הפועל ת"א, הודה כי לא אהב את איך ששחקניו נראו ב-1:3 על נצרת עילית: "מזל שפתחנו טוב". דואני: "אני עובד קשה לחזור להרכב"

המטרה הושגה, ולגבי הדרך? לא בטוח שככה ציפה אלי גוטמן לראות את החניכים שלו. הפועל תל אביב אמנם ניצחה 1:3 את הפועל נצרת עילית, סוגרת הליגה הלאומית, אך היכולת לא הייתה משכנעת, והביאה את אלי גוטמן לגעור בחניכים שלו בהפסקה.

"מזל שהתחלנו טוב את המשחק והבקענו שני שערים מהירים, כי אז הגיע הקטע שאני באופן אישי לא אוהב, של יהירות והרגשת עליונות. אלה דברים שדיברנו עליהם לפני המשחק, ואי אפשר להרשות גישה כזו בגביע", אמר גוטמן לאחר המשחק.

"לכן הייתה במחצית אסיפה לא קלה. זו הפעם הראשונה שהרמתי את הקול על השחקנים, מכיוון שהם לא נתנו את מה שהם נתנו מול חיפה. אמרתי להם 'תסתכלו לי בעיניים ותגידו שאתם נותנים הכל'. לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל עשינו את שלנו", הוסיף. על המשך הדרך בגביע, אמר גוטמן: "מוקדם לחשוב על גביע. הראש שלנו במשחק הליגה הקרוב מול קרית שמונה".

רמי דואני, שהיה עד לא מזמן באופן די קבוע בהרכב האדומים, פתח על הספסל ועלה רק במחצית. בסיום אמר: "אין ספק שקשה להיות על הספסל, אבל אני עובד קשה ואני מקווה לנסות ולחזור להרכב. אני מאמין בעצמי. אין לי העדפות את מי לקבל בשלב הבא, אלוהים הוא זה שיקבע מול מי נתמודד".

שלומי חנוכה, שחקנה של נצרת עילית, סיכם: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה. הפועל תל אביב הייתה טובה יותר וכרגע אנחנו מתרכזים בליגה. העיקר זה לא לרדת. הגביע זה הקצפת, אבל הליגה זה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully