וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "לא נבוא לשמש תפאורה"

אריק רחמיאן

22.2.2008 / 10:57

מכבי נתניה מתכוננת למשחק העונה שלה מול בית"ר ירושלים וראובן עטר לא חושש. כל הפצועים חזרו להתאמן, אך שכטר וטזמטה בספק

מכבי נתניה תערוך היום (שישי) אימון נוסף הכנה לקראת המשחק החשוב בטדי ביום ראשון. בנתניה רואים בהתמודדות מול בית"ר ירושלים את משחק העונה ובשיחות שראובן עטר קיים עם השחקנים, הוא אמר להם: "אין לנו ממה לחשוש. אנחנו קבוצה טובה, אבל מכבדים גם את בית"ר. נגיע עם ביטחון ונשחק כקבוצה מגובשת. מדובר במשחק עונה ומכבי נתניה לא באה לשמש תפאורה".

התעניינות גדולה נרשמה בקרב אוהדי הקבוצה בימים האחרונים וכ-1,000 כרטיסים כבר נמכרו. בנתניה מעריכים שעד סגירת הקופות ביום ראשון יימכרו כ-1,500 כרטיסים ושכ-2,000 אוהדים יגיעו בכך הכל.

בצוות המקצועי הביעו היום קורת רוח לנוכח שובם של כל החולים והפצועים. כזכור, מתחילת השבוע ועד אתמול חסרו מספר שחקנים עקב מחלת השפעת שפקדה את הקבוצה. בתחילת השבוע נעדרו לואיס מרין ותיירי טזמטה ולאחר מכם חלו גם אבי סטרול, קלמי סבן ואפילו מנהל הקבוצה, עדי גופטה והרופא, מרסלו פוסניק. אולם כאמור היום כולם כבר יערכו אימונים מלאים. עם זאת, טזמטה עדיין סובל מחום ומכאבים בגרון ושיתופו במשחק בטדי עדיין לא בטוח. אם הוא לא יפתח, דלה ימפולסקי יעלה בהרכב.

שחקן נוסף שעדיין נמצא בספק למשחק בטדי הוא איתי שכטר, שהתלונן בתחילת השבוע על כאבים בברכו. בבדיקה התברר שהוא סובל מדלקת והוא הצטווה לנוח, אבל אתמול ערך החלוץ אימון חלקי וביומיים הקרובים יעקבו בצוות הרפואי אחר קצב החלמתו כדי לראות אם הוא יוכל לשחק ביום ראשון. גם הקשר חורחה קבאז'רו החלים והתחיל להתאמן וסיכויים טובים שיכלל בסגל של עטר ביום ראשון. עם זאת, סיכוי קטן שהוא יפתח במשחק ומירב הסיכויים דווקא שעטר יעדיף לפתוח עם טל מעבי, שהחלים מהפציעה בברכו. דדי בן דיין, שסבל ממתיחה, שב לאימונים ויפתח בהרכב .

אתמול קיימה הקבוצה ארוחת ערב חגיגית במסעדת דובי באולגה, כשהמטרה היא גיבוש הקבוצה. במהלך הארוחה ערכו השחקנים חגיגת יום הולדת מאוחרת לקלמי סבן ואמייה טגה. גם היון תערוך הקבוצה אימון במלון דן קיסריה ומחר תצא הקבוצה לבית מלון כהכנה למשחק החשוב ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully