וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נבחרת הנוער ישתתפו בסדנא לסובלנות

21.2.2008 / 10:13

יעסקו בתכנים של זהות, חופש ביטוי, גזענות ועוד. זלצר: "גאווה לאומית זהו אחד מהאלמנטים עליהם אנו מתבססים בבניית נבחרת לאומית"

שחקני נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל ישתתפו ביום שני הבא (25.2) בסדנא לסובלנות, אותה פיתחו במחלקת החינוך של מרכז רבין. במהלך הסדנא יועברו תכנים, שיעסקו בשאלות של זהות, חופש ביטוי, גזענות, סובלנות ורב-תרבותיות בהקשר לעולם התוכן של חברי הנבחרת. בנוסף יושם דגש מרכזי על מנהיגות, ייצוגיות ואחריות אישית כחלק מהזהות האישית המקצועית והלאומית של השחקנים.

"מרכז רבין מציע מגוון סדנאות חינוך הנוגעות בהיבטים שונים של החברה הישראלית כחברה יהודית דמוקרטית ורב-תרבותית ברוח פועלו של ראש הממשלה ושר הביטחון, רב אלוף יצחק רבין ז"ל", אמר יוסי לחמני, מנכ"ל מרכז רבין. "נבחרת הנוער של ישראל המאגדת את אלו שיובילו בעתיד הקרוב את הכדורגל הישראלי ויהוו מודל לחיקוי לבני הנוער, הם אלו שצריכים להוביל גם את נושא הסובלנות בחברה הישראלית ומכאן חשיבות הגעתם למרכז רבין".

זאב זלצר, מאמן נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל: "ארבעת האלמנטיים המרכזיים עליהם אנחנו מתבססים בבניית נבחרת הנוער הם: כשרון, משמעת, אמונה וגאווה לאומית. הסדנא לסובלנות במרכז רבין מהווה חלק מהותי מהאלמנט הרביעי וזאת לאור העובדה ששחקני הנבחרת מייצגים את מדינת ישראל במדינות ברחבי העולם ונמצאים באינטרקציה עם שחקני קבוצות זרות והקהילות המקומיות לכן הכרחי שיהיו בקיאים במורשת מדינת ישראל. יתר על כן, כיוון שמדובר בדור העתיד, חשוב שילמדו את ההיסטוריה וזאת במסגרת פעילותנו לקידום המאבק באלימות".

המחלקה לחינוך במרכז יצחק רבין מציעה סדנאות הנוגעות בהיבטים שונים של החברה הישראלית כחברה יהודית דמוקרטית ורב-תרבותית. בסדנאות עולות סוגיות של זהויות בחברה רב-תרבותית, היחס לשונה ול"אחר" החי בתוכנו, חופש הביטוי וגבולותיו, אחריות ומנהיגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully