וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומולו עשוי לעזוב את בית"ר

אסף שקד

20.2.2008 / 13:40

המו"מ בין האלופה לקבוצתו הברזילאית של החלוץ, קרוזיירו, תקוע. בית"ר מוכנה להשקיע ברכישת כרטיסו של רומולו עד מיליון ורבע דולר, הברזילאים דורשים יותר מ-2.5

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מלך השערים של בית"ר ירושלים וליגת העל, החלוץ הברזילאי אנטונלי רומולו, עשוי לעזוב את הקבוצה בתום העונה. השחקן שהפך מאז שהגיע לאחד השחקנים הבולטים בבית"ר, נמצא תחת השאלה עד תום העונה, כשבסיומה ניתנה לבית"ר האופציה לרכוש את כרטיסו.

אלא שכאן מתחילה הבעיה. בבית"ר היו רוצים לראות את רומולו גם בעונה הבאה, אבל קבוצתו בברזיל, קרוזיירו, דורשת עליו מחיר גבוה בהרבה מזה שהיא רצתה בתחילת העונה. אם בתחילת העונה היה מחיר כרטיסו של רומולו מעורך בכמיליון וחצי דולר, הרי שכעת, לאור כמות השערים שכבש החלוץ, המניות שלו עלו וכך גם מחיר כרטיסו. כעת דורשת קבוצתו בברזיל מחיר כמעט כפול ממה שדובר עליו כשהגיע לבית"ר, יותר מ-2.5 מיליון דולר. המו"מ בין שתי הקבוצות לא צולח כרגע, כאשר בית"ר, נכון לעכשיו, לא מוכנה לשלם יותר ממיליון ורבע דולר.

כזכור, בצוותא עם בית"ר ירושלים, גם הקבוצה הספרדית דפורטיבו לה-קורוניה רצתה את החלוץ בקיץ, וכעת לאור היכולת הטובה שהוא מציג בליגה, בברזיל מעריכים כי בקיץ הבא יגיעו הצעות מקבוצות גדולות יותר מבית"ר ירושלים עבור החלוץ, מה שיגרום לו ככל הנראה לעזוב את ישראל לאחר עונה אחת בלבד.

תגובת בית"ר ירושלים: "אופציית הרכישה שלנו על רומולו עומדת על סכום של 2.5 מיליון דולר. נכון לעכשיו, אין לנו שום כוונה להתעסק בנושא".

אוהדי בית"ר בעד ההנהלה

הנהלת בית"ר ירושלים נשמה אמש לרווחה ולא רק בגלל שלוש הנקודות שצברה הקבוצה מול מכבי חיפה, אלא בעיקר בגלל "מבצע הכרטיסים החוזרים" שעבר בשלום. במשך השבוע האחרון הייתה הנהלת הקבוצה במרתון קשה על מנת להחליף לכל האוהדים את הכרטיסים ולטפל בפניות של אוהדים שלא שמרו את ספחי הכרטיסים. בין היתר, הקדישו בכירי ההנהלה זמן רב לכל בקשה שנשלחה, מה שגרם להם לעבוד מסביב לשעון. אתמול בשעה 22:00 הם נשמו לרווחה. למרות הקור המקפיא האצטדיון היה מלא ב-16 אלף אוהדים, לא נרשמו תלונות והכי חשוב: הרבה אוהדים התקשרו לומר תודה בבוקר (רביעי) שאחרי המשחק על הארגון המוצלח.

"חלק מהמחויבות שלנו זה לעזור לאוהדים", הגיבו היום בקבוצה. "עמלנו שעות רבות בשביל לטפל בכל הבקשות ולדאוג לכל האוהדים. זה לקח מאיתנו המון כוחות, אבל היה שווה את זה בסופו של דבר".

היום זכו שחקני בית"ר ליום חופשי מאימונים ויחזרו להתאמן מחר לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully