וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מתייאשת: "בכלל לא משנה מה עושות שאר קבוצות התחתית"

17.2.2008 / 15:14

יאוש בבני יהודה: "הכל הולך הפוך, הליגה בורחת לנו". שבר באף למליחי, יחזור להתאמן עם מסיכה. עזוז, אבו סיאם, עטר וביטון נעדרו

קשר בני יהודה עידן מליחי עבר הבוקר (ראשון) צילום ובדיקה באפו הפגוע, שם אובחן לו שבר. מליחי הצטווה לנוח היום ומחר, וצפוי לחזור לאימונים עם מסיכת מגן מיוחדת במהלך השבוע. נוכחות דלילה הורגשה היום באימון הקבוצה. איציק עזוז, מגן הכתומים, הוריד הבוקר את התפרים מרגלו ולא נטל חלק באימון. סאלם אבו סיאם, שסובל ממתיחה חזקה ואף נעדר אתמול מהמשחק, ערך אימון ריצה קל בלבד וטופל על ידי הצוות הרפואי. אלירן עטר ואלי ביטון החולים, שלא נכחו אמש במשחק בחיפה, נעדרו גם מאימון השחרור הבוקר.

הקשר הקרואטי הרוויה קובאצ'ביץ', שהוחלף אמש לאחר שספג מכה קשה בראשו, חש טוב יותר הבוקר והתאמן כרגיל. הנהלת המועדון אסרה על שחקני הקבוצה להתראיין ורובם העדיפו לשמור על שתיקה הבוקר. אחד השחקנים אמר היום: "זה נכון שכל התוצאות אתמול היו לרעתנו, אבל במצבנו זה כבר כמעט לא חשוב מה עושות הקבוצות בתחתית, כי אנחנו בעצמינו כבר לא צוברים נקודות. אנחנו חייבים לקחת נקודות בכוח, בכל משחק ובכל מגרש. יש תקופות שבהן הכל הולך הפוך ואז גם המזל לא לצידך. זה מה שקורה לנו. מצד אחד אנחנו מקבלים גולים שטותיים ובצד שני אנחנו לא כובשים שערים. הליגה בורחת לנו ואנחנו חייבים להתעורר ומהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully