וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א יוצאת להגנתו של לירון דיאמנט

6.12.2007 / 17:55

הצהובים הוציאו הודעת הכחשה כנגד השמועות כי החלוץ הצעיר משחק הודות לקשריו של אביו. נמני: "מי שאוהד מכבי צריך לתמוך בו"

מועדון מכבי תל אביב הוציא היום (חמישי) הודעת הכחשה לפרסומים לפיהם אביו של שחקן הקבוצה, לירון דיאמנט, ישראל, תורם כספים לקבוצה וטענה כי עיסוקו של דיאמנט הוא מנהל חברת פירסום אשר מפרסמת במגרשי הספורט השונים כבר מספר שנים לא מבוטל ללא קשר להיותו של לירון שחקן במסגרת מחלקת הנוער של המועדון.

בהודעה באתר הרשמי נכתב על לירון דיאמנט 'כי הוא משחק במסגרת מחלקת הנוער של המועדון מזה מספר שנים ואף אוהד את הקבוצה עוד מהיותו ילד. וכן כי הוא השתתף בכל המסגרות, כולל נבחרות לאומיות והכל על פי כישוריו והישגיו האישיים. שילובם של שחקנים בקבוצה הבוגרת נבחן תמיד על בסיס מקצועי בלבד, והצוות המקצועי, לו אין קשר ו/או מידע לגבי מעורבותם של יחידים או גופים בהתנהלות הפיננסית או הפילנטרופית של המועדון, מאמין כי ללירון יש פוטנצאל והיכולת לשחק במסגרת הקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב'.

עוד נאמר בהודעה 'מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, שחקניה, הצוות המצקועי וההנהלה מגנה ומביעה שאט נפש בהתנהלות פסולה ובזויה שאותה חווינו במהלך משחק גביע הטוטו והופנתה לעברו של שחקן שכל פשעו הוא אהבתו לקבוצה'.

הקפטן והגנ'רל מנג'ר, אבי נמני, אמר: "לירון דיאמנט הוא אחד השחקנים שסומנו בגיל צעיר מאוד כפוטנציאל להיות אחד השחקנים המובילים ואני מקווה שכך גם יהיה. אני מצפה מהקהל לתמוך בו בכל רגע שישחק וייתן מעצמו למען המועדון. כל השמועות הזדוניות שמסביב פשוט לא נכונות, חסרות משמעות ועושות עוול משווע לשחקן ולמשפחתו. מי שקורא לעצמו אוהד מכבי תל אביב צריך לתמוך בו ובקבוצה בצורה אבסולוטית".

הצהובים ערכו הערב (חמישי) אימון לקראת משחק החוץ ביום שבת נגד מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א. חמישה שחקנים ערכו אימון שחרור קל, עמירן שקלים, משה מישאלוב, שרן ייני, ז'וזה רמאליו וקובי מוסא. ניסו קפילוטו, דור מלול ועומרי רון נעדרו מהאימון לאחר שאמש התגייסו וחזרו ללבוש מדים אחרי המשחק בגביע הטוטו בו נטלו חלק. החלוץ הפצוע יאניק קמאנאן ערך אימון מלא וייתכן שאף ייטול חלק במשחק בשבת. הקשר הצעיר אוראל אדרי נפצע בברכו ונטש את האימון.

הפצועים במכבי, עומר פרץ, אבי יחיאל ודודו ביטון ערכו אימון קל בצידי המגרש וכך גם הג'נרל מנג'ר, אבי נמני, שחזר בלילה מהונגריה לאחר המסע שערך על מנת לצפות בשחקנים. נמני מגביר לאחרונה את קצב האימונים שלו וצפוי להשתלב בקרוב באימונים המלאים של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully