וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרים של ויצמן יער בדרבי הלוזונים? תלוי באבי

31.10.2007 / 17:33

האם יש בסיס לשלוח חוקרים פרטיים למשחק בין מכבי פ"ת והפועל ת"א? יו"ר ההתאחדות יחליט. שחקן פ"ת: "מקווה שחבריי לא יפתחו רגליים"

משפחת לוזון מתכוננת לדרבי הגדול של המשפחה. ביום שישי צפויה להתקיים הארוחה המסורתית בין בני המשפחה, אבל עד שזו תתקיים האוהדים כבר החלו לפעול. ביומיים האחרונים, מדווחים גורמים בחברת החקירות "ויצמן-יער" (המועסקת על ידי ההתאחדות), כי אוהדי פתח תקוה התקשרו לדווח על חשדות לכאורה לקראת הדרבי המשפחתי המתוקשר. בחברת החקירות לא התרגשו, וגם לא יהססו לשלוח חוקרים למשחק, אלא שמתברר שגם בנושא הזה, הכל נשאר במשפחה.

ההתאחדות לכדורגל, שהעומד בראשה הוא הדוד, האח והמקורב, אבי לוזון, אמורה להכריע מחר האם יישלחו חוקרים למשחק הזה. "יוצא שאבי לוזון יכריע האם יישלחו חוקרים לדרבי בין עמוס לגיא", סיפר גורם בהתאחדות והוסיף: "לא ניתן לשלוח חוקרים למשחק ללא הוראה מפורשת של אבי ושל ההתאחדות לכדורגל".

כזכור, אוהדי הקבוצה כבר הודיעו כי יעקבו אחר האירועים במשחק. יחד עם זאת, ב"ויצמן-יער" לא יסתפקו בבדיקה שיערוך חוג האוהדים וינסו לערוך בדיקה מקיפה יותר. "אני מקווה שהחברים שלי לקבוצה לא יפתחו רגליים", אמר הבוקר שחקן בכיר במכבי פתח תקוה. "אני לא מאמין שמישהו יעשה משהו לא כשר. אנחנו כקבוצה צריכים להיות מגובשים, וגם אם זה בא על חשבון גיא, חייבים לנצח".

"עצוב וכואב שבשנת 2007 עדיין יש להתמודד מול שמועות ורינונים הקשורים ליושר ספורטיבי ומקצועי בכדורגל הישראלי", אמרו הערב בחוג האוהדים, "וגם אם שמועות אלה מעלות חיוך מסוים, הביצה המקומית הוכיחה יותר מפעם אחת שהחיוך הזה הופך למריר יותר ויותר. מאחר ואיננו רואים עצמנו כמתקני העולם, ומאחר ואיננו רואים כדורגלנים מקצוענים מוותרים על כבודם ועל טוהר הספורט בשביל כבוד של אחר, גדול ככל שיהיה, אנו משוכנעים כי כל שחקן ושחקן שיעלה על כר הדשא במוצאי שבת הקרובה, ייתן את הנשמה למען הצלחת הקבוצה, כבודו המקצועי-ספורטיבי, וכמובן למען אמונם של האוהדים, ולאו דווקא בסדר הזה. אנו מבקשים מהשחקנים שיוכיחו לנו, ובראש ובראשונה לעצמם, כי תוצאת המשחק תיקבע רק על כר הדשא, ואין סיבה בעולם שיכולה לגרום למכבי פתח תקוה להתבטל בפני צרות של אחרים".

חוג האוהדים החליט כצעד יוצא דופן, להעניק תמריץ סימלי ומיוחד לניצחון מול הפועל, לשחקן המצטיין שייבחר בהצבעה באתר, והן לכובשי השערים, בקבוק ויסקי יוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully