וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראשון עלתה למקום השני

27.10.2007 / 16:13

ניצחה 1:2 את עכו. אחי נצרת ראשונה אחרי 0:1 על רעננה, רק 1:1 בין הפועל פ"ת לבאר שבע, 4 נקודות מפרידות בין הפסגה למקום התשיעי

המחזור השביעי בליגה הלאומית נפתח אתמול (שישי), כשבמוקד עמד המפגש המסקרן בין הפועל פתח תקוה להפועל באר שבע, שהסתיים בתיקו 1:1. במשחק המרכזי על פי הטבלה, ניצחה מכבי אחי נצרת את הפועל רעננה 0:1, ועלתה על חשבונה למקום הראשון בטבלה. הפועל חיפה התאוששה על חשבונה של הפועל נצרת עילית וגברה עליה 1:3, בעוד שהכח עמידר רמת גן המשיכה לצלול והפסידה לעירוני רמת השרון 2:1.

היום (שבת) גברה בני לוד 0:3 על הפועל רמת גן, ועלתה במפתיע למקום השני. המחזור יושלם מאוחר יותר עם המשחק בין עירוני ראשון לציון להפועל עכו.

הפועל פתח תקוה - הפועל באר שבע 1:1

שתי הקבוצות בעלות העבר המפואר בונות על חזרה לליגת העל, אבל בינתיים אף אחת מהן לא נראית כמו מי שתעשה זאת בקלות. השחקנים של אורי מלמיליאן, שפתחו את העונה עם שני הפסדים, התחילו להתרגל למקום בו הם נמצאים ובארבעת המחזורים האחרונים השיגו 10 נקודות מתוך 12 האפשריות, אבל במחצית הראשונה דווקא האורחים מהנגב שלטו במגרש, ואף עלו ליתרון משער של אופיר חיים בדקה ה-23.

במחצית השניה חזרו הכחולים לעניינים, הרבה בזכות שמעון אבו חצירא שעלה מהספסל, והיה יכול להשוות בדקה ה-60 כטעות איומה בהגנת באר שבע הותירה אותו לבד מול אסי רחמים, אבל השוער הדף נהדר. שש דקות לאחר מכן גם רחמים כבר לא היה יכול להושיע, אחרי שעדי סבג הכשיל את פטי נימבה בתוך הרחבה, והשופט לירן ליאני פסק על פנדל לפתח תקוה ושלף אדום לסבג. אבו חצירא דייק מהנקודה הלבנה, וקבע את תוצאות המשחק.

אחי נצרת - הפועל רעננה 0:1

אם הפועל פתח תקוה והפועל באר שבע לא היו נפגשות השבוע, המשחק הזה היה מוגדר כמשחק המרכזי, כי אחרי הכל מדובר בשתי הקבוצות שהוליכו את הטבלה ערב המחזור. רעננה איבדה גובה לאחרונה אבל עדיין הגיעה למשחק עם מאזן נטול הפסדים.

אחי נצרת השאפתנית, שרק לפני שנתיים עוד היתה בליגה הארצית, עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה הרביעית מרגליו של אלירן חודדה, ושמרה עליו עד הסיום כדי להנחיל לקבוצתו של אלי כהן הפסד בכורה, ולתפוס אחר כבוד את המקום הראשון בטבלה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עירוני רמת השרון - הכח עמידר ר"ג 1:2

ערב המחזור היו חניכיו של צביקה צמח שקועים במקום האחרון בטבלה, עם ניצחון אחד במחזור הפתיחה ומאז חמישה הפסדים רצופים, והקבוצה נראתה כמועמדת הבכירה לירידה. אבל למזלה היא פגשה היום את הכח, שאחרי שלושה ניצחונות בפתיחתה העונה ספגה שתי תבוסות במחזורים האחרונים, והגיעה לרמת השרון בכושר רע במיוחד.

עידן ביטון כבש שער בזק בדקה השניה כדי להעלות את המקומיים ליתרון, ושרון גורמזנו הכפיל את התוצאה בדקה ה-33. ברק בדש החזיר את קבוצתו של דודו דהאן למשחק עם שער מצמק בדקה ה-49, אבל הכח לא השכילה להשוות עד הסיום וירדה למקום השביעי. רמת השרון, לעומתה, טיפסה אל מעבר הקו האדום.

הפועל חיפה - הפועל נצרת עילית 1:3

הביתיים פתחו את העונה רע מאוד, אבל הם עדיין בתמונת העלייה. ערן לוי העלה את חיפה ליתרון בדקה ה-29 מול נצרת עילית, לפני ששחר סימנטוב איזן בדקה ה-62. הרחקתו של אבי סאלח בדקה ה-74 השאירה את האורחים בעשרה שחקנים, והחיפאים חיכו ממש עד לרגע האחרון על מנת לנצל את היתרון המספרי, כששני שערים של יוסי ג'נאח בדקה ה-88 ורן אבוקרט בתוספת הזמן הבטיחו להם את שלוש הנקודות.

נצרת עילית מצד שני כבר שכחה מזמן את ימי ליגת העל והיא מתגוששת בתחתית עם הפועל עכו ועירוני רמת השרון. ניצחון של חניכיו של ירון הוכנבוים יהיה בגדר הפתעה גדולה בקרית אליעזר.

הפועל רמת גן - בני לוד 3:0

הפועל בני לוד ממשיכה להפתיע, ועם ניצחונה הרביעי מתוך שבעה משחקים העפילה למקום השני. הפועל רמת גן יכלה גם היא להעפיל למקום השני, אבל במקום זה הידרדרה למקום התשיעי, אבל תתנחם בעובדה שהיא רחוקה רק ארבע נקודות מהמקום הראשון.

מוראד אבו ענזה כבש ראשון לקבוצתו של מישל דיין (35), כפיר לייבוביץ' הוסיף את השני (41), ואחמד חמדוני קבע 0:3 בתוספת הזמן. תמיר בן עמי (36) הורחק אצל המקומיים.

עירוני ראשל"צ - הפועל עכו 1:2

ראשון, העולה החדשה, פתחה בסערה את הליגה בניגוד להרבה תחזיות והערב כבר עלתה למקום השני עם מספר נקודות זהה לזה של המוליכה אחי נצרת. בעיר היין יכולים להתייחס לנקודות אותן הם צברו כאל כאלו יקרות שיסייעו להם במאבק נגד הירידה, אבל במציאות הקיימת בליגה הלאומית הם עוד עשויים להיאבק על העלייה.

כל השערים במשחק היום נכבשו ב-30 הדקות הראשונות. שלומי אדרי הנודד מצא את הרשת כבר בדקה ה-4 ומור גולן, עוד פליט מהכח עמידר רמת גן, הכפיל בדקה ה-22. אלון זיו רק צימק עם פנדל מוצלח בדקה ה-30. עכו ואייל לחמן בלחץ גדול והקבוצה עדיין מתחת לקו האדום, אחרי שנים של קרבות צמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully