וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגבונה חתם בקלוז' הרומנית

לי בוץ ורומן רוזנבלט

25.5.2007 / 16:49

חלוצה של הפועל ת"א יעזוב לרומניה, לאחר שסירב להארכת חוזה בוולפסון. אוגבונה הפתיע עם הסברו לחתימה: "הלכתי עם הלב"

קבוצת קלוז' הרומנית הודיעה היום (שישי) במסיבת עיתונאים כי החתימה את חלוץ הפועל ת"א איבזיטו אוגבונה, זאת על פי האתר הרומני, 'פורספורט'. עוד מפרסם האתר כי אוגבונה אמר במסיבת העיתונאים את הדברים הבאים: "היו לי הרבה הצעות הקיץ, אבל בסופו של דבר החלטתי ללכת עם הלב".

כזכור, אוגבונה בן ה-24, ששיחק בהפועל ת"א בארבע העונות האחרונות, קיבל הצעה להארכת חוזהו בוולפסון לשלוש שנים נוספת, אך סרב לחתום על החוזה בטענה כי הסכומים אותם הציעו לו נמוכים מדי.

הבעלים של קלוז', יוליו מוראשני, אמר לאחר החתמת החלוץ הניגרי כי "אם הוא יכבוש עשרה שערים, כמו שעשה במדי הפועל ת"א, זה יהיה טוב מאוד".

"הגעתי לכאן מפני שההצעה שקיבלתי היתה בלתי ניתנת לסירוב", הסביר הניגרי. "אני אתן את הכי טוב שבי. לא הצבתי לעצמי מטרה לכבוש כמות מסויימת של גולים , אלא לשחק ולזכות עם הקבוצה בהרבה תארים". על פי פרסומים ברומניה, החלוץ חתם לחמש עונות, וצפוי להרוויח כ-300 אלף דולר בעונה.

אוגבונה, שנחשב לאחד הזרים האהובים ביותר על האוהדים האדומים, לא יזכה להפרד כראוי מהקהל, זאת מאחר ולא ישחק בדרבי התל אביבי ביום ראשון, לאחר שהושבת לפני כחודש כשקרע את הרצועה הצולבת במשחק מול מכבי הרצליה.

רק בערב החג חזר החלוץ מחופשת מולדת בניגריה והדהים את הצוות הרפואי והמקצועי כשערך אימון ריצה קל עם חבריו באדום. ביום שלישי עוד היו כמה אופטימיים שטענו כי אוגבונה יהיה כשיר לפתיחת העונה הבאה בבלומפילד, למרות ההערכות לפיהן הוא ייעדר מהמגרשים כחצי שנה. עם זאת, כעת מסתבר כי את 2007/8 הוא יפתח ברומניה. את תגובתה של הנהלת הפועל ת"א לידיעה לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully