וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו 1:1 בדרבי של פתח תקוה

12.5.2007 / 19:36

עומר גולן כבש בדקה ה-39, אבל אבוחצירא הישווה בדקה ה-70 והקבוצה של לחמן הפריעה ללוזונים להגיע למקום ממנו עולים לאירופה

מכבי פ"ת יכולה הייתה להיצמד הערב (שבת) להפועל ת"א ולפחות זמנית גם למכבי נתניה ולהצהיר בקול רם "אירופה הנה אנחנו באים", אבל כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה הרגילה היא פגשה את הפועל פ"ת לדרבי וסיימה עמה בתיקו 1:1 בלבד.

על הנייר, הלוזונים היו אמורים ליהנות ממשחק קל. היריבה - קבוצה שירדה ליגה מזמן, שניצחה רק 3 פעמים העונה, קבוצה של שחקנים צעירים שכבר מתכוננת לעונה הבאה. אבל על הנייר כתוב גם שזה דרבי והקבוצה הגדולה במלאבס, למרות שבשנים האחרונות הפכה לשנייה בטיבה, לא הגיעה כדי לוותר ואם על הדרך אפשר להפריע למכבי בתכניות האירופאיות, אז למה לא.

עומר גולן אמנם העלה את הלוזונים ליתרון בדקה ה-39, אבל שמעון אבוחצירא השווה 20 דקות לסיום המשחק וכפה תיקו שכולו ניצחון ומעט טעם מתוק להפועל.

בצד כחול-לבן אחד של פתח תקוה עדיין מקווים ש-6 נקודות בשני המחזורים האחרונים יהיו שווים מקום בגביע אופ"א בשנה הבאה. בצד הכחול-לבן השני אולי יסמנו את הדרבי הזה כסוף הירידה ותחילת הדרך בחזרה למעלה.

גיא לוזון אמר בסיום: "יכולנו לכבוש פעמיים במחצית השניה ולגמור את המשחק, אבל החמצנו. לא הופתענו מהפועל. זה היה צפוי שהם יבואו ויילחמו ככה בדרבי האחרון שלהם".

מהלך המשחק

דקה 37: לירן כהן מסר לדני פרדה המחליף, זה בעט מחוץ לרחבה, אבל רפי כהן הדף.

דקה 39: גול! איסמעיל עאמר העלה כדור קרן, מוטי קקון לא הצליח להרחיק, עומר גולן הגיע לכדור וכבש. 0:1 למכבי.

דקה 53: דני פרדה העביר כדור רוחב משמאל, אבל רוביל סרסור בעט מקרוב החוצה.

דקה 56: סלמי מסר להררי שניצב בתוך הרחבה, אבל זה בעט וכהן הדף.

דקה 70: גול! יניב לוזון העלה כדור חופשי, אבוחצירא הגיע ראשון וכבש. 1:1.

הפועל פ"ת: רפי כהן, זאב חיימוביץ', עומרי קנדה, אברימה סילה, יניב לוזון, רמי עאמר, שגיב כהן, צ'ק גדיאגה (יפתח הררי 46), שמעון אבוחצירא, מוטי קקון, סעיד מקאסי (אלנתן סלמי 46).

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, נאור פסר, סולי צמח, אורי לוזון (דני פרדה 27), בלסינג קאקו, לירן כהן, רוביל סרסור (פטריק סופו 69), עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully