וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטים בצהוב

14.4.2007 / 21:08

בית"ר ירושלים שוב נהנתה מטעויות שיפוט מול הרצליה העדיפה וסיימה עימה ב-2:2. פטי הדהים, יצחקי הפך, אבל בוקסנבוים השווה בפנדל. הקבוצה של דוד השיגה נקודה חשובה

בית"ר ירושלים הריחה אליפות היום, בייחוד אחרי התיקו של מכבי ת"א עם כפ"ס, אבל שש דקות לסיום חסרו כדי להגדיל את הפער בפסגה לתשע נקודות. למרות שהאליפות ממש מעבר לפינה, בכל זאת, ניצחון היה סוגר את זה. בסוף זה נגמר בתיקו 2:2 נגד מכבי הרצליה.

הירושלמים נהנו היום שוב מטעויות שיפוט. זה התחיל עם שער השיוויון של ברק יצחקי בדקה ה-36, שהיה בעמדת נבדל ברורה. בדקה ה-84 הכשיל קורנפיין את איגור מוסטראליץ', חלוץ הרצליה, אבל לירן ליאני, במקום לשלוף אדום מוצדק, משום מה הניף רק צהוב.

המוליכה מהבירה לא הרשימה במחצית הראשונה ושיחקה רע. השאננות, אולי בעקבות התיקו של מכבי, עלתה לה ביוקר כבר בדקה הששית, כשיא יא פטי הרשית אחרי ערבובייה ברחבה. ברק יצחקי, האס של יוסי מזרחי בשבועות האחרונים, עם ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים, הפך את התוצאה עם צמד (36 ו-68).

בית"ר עוד יכלה להגדיל את היתרון, אבל טעות חמורה בהגנה של אריק בנאדו ואיגור מוסטארליץ' מצא עצמו מול קורנפיין, שהכשילו בתוך הרחבה. קורנפיין היה צריך להישלח החוצה מאחר שהוא הכשיל את השחקן האחרון בדרך לשער, אבל עמד בין הקורות בפנדל של בוקסנבוים, שלא התרגש וכבש שער עשירי העונה.

הקבוצה של פרדי דוד הוציאה נקודה יקרה ומכובדת בטדי. מסתבר שההדחה מהגביע הועילה להרצליאנים. אחרי ההפסד היום של הכח להפועל פ"ת, רק נאיביות תוריד את הקבוצה של דוד, שהבטיחה לעצמה היום עוד עונה בליגה.

מהלך המשחק

דקה 6 - גול!! פתיחה מהממת להרצליה בטדי. קרן להרצליה, הגנת בית"ר לא הצליחה להרחיק את הכדור. יא יא פטי הצליח לשלוח רגל ארוכה בתוך יער הרגליים והכדור התגלגל בקלילות פנימה. 0:1 להרצליה.

דקה 10 - מילובן מירוסביץ' ניסה את מזלו בבעיטה שטוחה, אבל היא הייתה חלשה ושוער הרצליה היגניס לא התקשה לעצור.

דקה 36 - גול!! ברק יצחקי עשה סוף ל-36 דקות עקרות ותפלות של הירושלמים. אסמלם מסר כדור לזנדברג, שהעביר רוחב. יצחקי היה בעמדת נבדל ברורה, משום מה הקוון לא הרים את הדגל, והחלוץ הפורה לאחרונה, דחק מקרוב. 1:1.

דקה 41 - איגור מוסטראליץ' פרץ לרחבה ובעט מזווית לא נוחה. קורנפיין הדף למרכז והגנת בית"ר הרחיקה את הסכנה.

דקה 51 - יאניק קמנאן נשלח לבד מול קורנפיין, אבל בעט לגופו של השוער, שהציל שער בטוח.

דקה 68 - גול!! גבירותיי ורבותיי, מהפך. ברק יצחקי נגח פנימה מבישול של אבירם ברוכיאן, שנכנס כמחליף 11 דקות קודם לכן. החלוץ הצעיר של בית"ר עם ארבעת הכיבושים האחרונים של הקבוצה. 1:2 לבית"ר.

דקה 72 - יאניק קמנאן הרים כדור מדוד לראש של מוסטראליץ'. האחרון נגח לא חזק, מתחת למשקוף של קורנפיין מחמישה מטרים. שוער בית"ר התעופף נהדר והדף לקרן.

דקה 84 - גול!! עומר בוקסנבוים כבש בפנדל. אריק בנאדו נכשל בהרחקת כדור פשוט, שעקף אותו והכדור הגיע לאיגור מוסטארליץ', שחדר לרחבה. קורנפיין הרים ידיים גבוהות והכשיל אותו בבירור. אדום? הצחקתם את ליאני. קורנפיין המשיך לעמוד, אך לא עצר את הפנדל. 2:2.

הרכבי הקבוצות:

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; יואב זיו, דוד אמסלם, אריק בנאדו, שמעון גרשון; דרק בואטנג, גל אלברמן (עמית בן שושן, 57), מילובאן מירוסביץ', מיכאל זנדברג; ברק יצחקי (קלבר שוונק, 84), טוטו תמוז (אבירם ברוכיאן, 57).

מכבי הרצליה: סקוט היגינס; איתן עזריה, יה יה פטי, שי מימון, ארז אליאב; מהראן ראדי (עדן בן בסט, 78), חיים מלכה (גיא שמיר, 82), כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים; איגור מוסטארליץ', יאניק קאמנן (אייל טרטצקי, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully