וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמד במבחן, בוזגלו

14.4.2007 / 20:00

הפועל פ"ת שמרה על כבודה, ושלושער של קשר הכחולים מאור בוזגלו קבע ניצחון 2:3 על הכח עמידר ר"ג, שכבר עם רגל וחצי בליגה הלאומית

בהפועל פ"ת עסקו השבוע בהכל חוץ מכדורגל. לחמן התפטר וחזר, חברי האגודה מחו וכל הסיפור החל מתפרק. אבל, כשהכח עמידר רמת גן מגיעה לאם המושבות, רוח קלה של הקלה נושבת במלאבס, משום שאם יש קבוצה שהפועל פ"ת אוהבת לשחק נגדה זו הסגולה מווינטר. ולמה הפועל פ"ת כל כך אוהבת את קבוצתו של מלמיליאן? אולי משום ששלושת ניצחונותיה העונה בליגת העל הושגו מול הסגולים. שלושער של מאור בוזגלו הבטיח לכחולים של לחמן ניצחון 2:3, במשחק שעבור המארחת היה בבחינת מבחן כבוד.

הכח עמידר רמת גן שהיתה חייבת לצאת מהאורווה עם שלוש נקודות, הוכיחה שלא רק יכולת חסרה לה אלא גם אופי ורוח לחימה, וכפי הנראה היא זו שתשחזר את ההתמודדות בעונה הבאה מול הפועל פ"ת בליגה הלאומית, ולא מכבי הרצליה.

כ-100 מאוהדי הפועל פ"ת נשארו מחוץ לכותלי האיצטדיון כמחאה על מצב הקבוצה, והודיעו כי הם מחרימים את משחקיה עד שתתחלף ההנהלה הנוכחית. עם המאמן אייל לחמן על הספסל, פתיחת המשחק היתה שייכת למארחים שאחרי 38 שניות כבר הוליכו 0:1 משער של מאור בוזגלו. השליטה במחצית הראשונה נשארה ברגליהם של הכחולים, אבל רובו של המשחק החלש התנהל במרכז המגרש ושתי הקבוצות מיעטו להגיע לרחבת יריבתן.

מלמילאן הכניס את מנור חסן ואושרי גיטא בתחילת המחצית השנייה כדי לחזק את ההתקפה של הכח עמידר ר"ג, שאמנם נטלה את היוזמה, אך קצב המשחק נותר איטי והסגולים לא הגיעו למצבים קורצים. לחמן הכניס את יניב לוזון (66) שהפיח רוח חיים בהתקפת פתח תקוה, והיה מעורב בפנדל שנשרק לזכותה בדקה ה-73, ובוצע בשלמות על ידי מאור בוזגלו, שקבע 0:2.

לכחולים לא היה הרבה זמן לעלוץ משום שאחרי 4 דקות היה זה מור גולן שצימק ל-2:1. המשחק קיבל קצב מהיר ובדקה ה-81 בוזגלו השלים שלושער כשקבע 1:3. הסגולים המשיכו להילחם ואושרי גיטא צימק במספרת מהממת שצימקה ל-3:2. יוסי ביטון, שהיה אחרון בהגנת הכח, עצר מתפרצת של לוזון בעבירה, והורחק על ידי אלון יפת בתוספת הזמן. הלחץ בשתי הקבוצות נסק לגבהים אדירים, אבל פתח תקוה השכילה לשמור על היתרון וניצחה.

מהלך המשחק

דקה 1- גול! פתיחה מהממת לזכות הפועל פ"ת. אחרי 38 שניות של משחק מאור בוזגלו מצא עצמו חופשי באגף ימין, ספק בעט ספק הרים, והכדור נכנס פנימה עקב חוסר ערנות של מרשל אודה, 0:1 להפועל פ"ת.

דקה 34- ברק ויסוקר הדף בעיטה חופשית של יוסי רוזן לקרן.

דקה 44- מאור בוזגלו פרץ לרחבת הכח, עבר את אודה, אבל כדור הרוחב החלש שמסר הורחק על ידי יוסי ביטון.

דקה 58- רוזן בעט שטוח מ-25 מטרים וברק ויסוקר קלט.

דקה 60- מנור חסן בעט ממרכז הרחבה, אבל ויסוקר הדף.

דקה 73- גול! פנדל לזכות הפועל פ"ת. בוזגלו הגביה לרחבה, המחליף יניב לוזון ניסה להקפיץ מעל יוסי ביטון שנגע בכדור בידו. מאור בוזגלו בעט פנימה וקבע 0:2.

דקה 77- גול! ויסוקר הדף נגיחה של קימוטו ומור גולן דחק מקרוב וצימק ל-2:1.

דקה 81- גול! מאור בוזגלו קיבל כדור על סף הרחבה, הניף את רגל שמאל ובעט פנימה כדי לקבוע 1:3 להפועל פ"ת.

דקה 84- גול! ליאור ראובן הגביה כדור לרחבת פתח תקוה, ואושרי גיטא בעט מספרת מהממת שקבעה 3:2.

הרכבי הקבוצות:

הפועל פ"ת: ברק ויסוקר; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', מעוז סמייה, שגיב כהן; יפתח הררי, אברימה סילה, מאור בוזגלו, צ'קה גאדיאגה, תום מנשרוב, שמעון אבו חצירא (יניב לוזון, 66).

הכח ר"ג: מרשל אודה, ליאור ראובן, רובי רגב, יוסי ביטון, שוקי נגר (אושרי גיטא, 46), סביטי ליפנייה, דן רומן, יוסי רוזן, אבי תקווה (מנור חסן, 57), פפי קימוטו, מור גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully