וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מזל, פשוט אלופים

9.4.2007 / 22:38

כשנראה היה שבית"ר ירושלים משלימה עם תיקו מול בני יהודה, הגיע הברק יצחקי וכבש צמד כדי לסדר למוליכה ניצחון 1:3. האליפות מתקרבת

איזו מימונה שמחה לבית"ר ירושלים ובמיוחד לברק יצחקי. החלוץ הצעיר סבל מפציעה בחלקים ארוכים של העונה וכבר נראה היה שהוא יפספס את הרכבת שדוהרת השנה לאליפות. איזה יפספס? הילד הזה הפך לקוסם כשהפך שתי נקודות של בית"ר ירושלים בשני המחזורים האחרונים לשש. למי שלא זוכר, במחזור הקודם הוא היה זה שהפעיל לחץ על עופר טלקר בדרך לשער העצמי בניצחון על כפר סבא. הפעם הוא התפנק עם שני שערים משלו, בדקות 89 ו-90, כדי לנצח את בני יהודה בבלומפילד 1:3 ולסדר לקבוצה שלו פור של 7 נקודות על מכבי ת"א, כשנותרו עוד 18 בקופה.

ומי בכלל זוכר מה קרה ב-89 הדקות שקדמו לכל זה? אנחנו לצורך העניין. זה התחיל בשער של אימורו לוקמן שקבע יתרון מפתיע לבני יהודה בדקה ה-11. 8 דקות לאחר מכן, מילובן מירוסביץ' הישווה ואותת למארחים שינסו לחפש את הנקודות, שיבטיחו להם הישארות בליגה, מול קבוצה אחרת. בני יהודה דווקא נלחמה וליאור אסולין הגיע ללא מעט הזדמנויות, אבל רק הזדמנויות. אותו מירוסביץ' הטביע חותם עם בישול לראשון של ברק יצחקי והצ'יליאני המצטיין יעשה הערב היכרות ראשונה עם חג מרוקאי.

בסופו של דבר, בית"ר ירושלים פתחה פער של 7 נקודות מהמקום השני, בני יהודה עדיין רחוקה רק ב-5 נקודות מהקו האדום.

מהלך המשחק

דקה 10 - בעיטה חופשית לבני יהודה מ-20 מטר. אסי בלדוט סובב, איציק קורנפיין הדף לקרן.

דקה 11 - גול! ליאור אסולין הרים קרן משמאל, הכדור הסתובב לכיוון המסגרת דרך הראש של אסי בלדוט, ופגש על קו השער את ברכיו של אימורו לוקמן, שדחק פנימה. 0:1 לבני יהודה.

דקה 17 - מירוסביץ' שלח כדור עומק לשוונקי, שהיה חופשי מול אניימה ברחבה, אבל החמיץ מקרוב.

דקה 19 - גול! קרן לבית"ר ירושלים מצד שמאל, הכדור הגיע לאריק בנאדו שהוריד עם הראש למירוסביץ'. הצ'יליאני בעט מהאוויר דרך שחקן הגנה של בני יהודה לרשת. 1:1.

דקה 45 - בעיטה חופשית לבית"ר ירושלים מ-25 מטר. שוונקי בעט החוצה.

דקה 57 - שוונקי פרץ לכיוון השער תוך כדי להוא חותך שמאלה ופורץ לרחבה. הברזילאי שיחרר בעיטה חזקה תוך כדי תנועה, אניימה הדף לקרן.

דקה 61 - ראובן עובד ניסה לסיים מתפרצת בעצמו ובעט מ-20 מטר ברשלנות מעל לשער.

דקה 83 - הזדמנות אדירה לבית"ר ירושלים. ברק יצחקי פרץ מימין ושלח מסירה מדויקת למיכאל זנדברג, שבעט ממרכז הרחבה למשקוף.

דקה 87 - בעיטה חופשית לבני יהודה מ-20 מטר אלכסונית. ליאור אסולין סובב מעל לחיבורים.

דקה 89 - גול! מירוסביץ' החליף מסירות עם ברק יצחקי תוך כדי שהשניים פרצו לרחבה, והחלוץ המחליף של בית"ר ירושלים הכניע את אניימה מקרוב. 1:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 90 - גול! ההגנה של בני יהודה עדיין לא יצאה מההלם וברק יצחקי ניצל את זה כדי לכבוש מקרוב. 1:3 לבית"ר ירושלים.

הרכב בני יהודה: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, ודראן ייז'ה, אסי דומב, סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ' (קובי דג'אני, 72), אסי בלדוט, ראובן עובד (מטה בטורינה, 79), אלי אברבאנל (אלי ביטון, 65), ליאור אסולין.

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו, דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן (אבירם ברוכיאן, 79), מילובן מירוסביץ', מיכאל זנדברג, עמית בן שושן (טוטו תמוז, 59), קלבר שוונקי (ברק יצחקי, 66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully