וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת נפרדת מהליגה עם תבוסות

7.4.2007 / 18:30

הפועל פ"ת תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית, אבל בינתיים היא ממשיכה לעשות בושות והפעם הובסה 4:1 מול מ.ס. אשדוד

באשדוד יש אחלה חופים ואחת מקלישאות הכדורגל העתיקות הן בדבר קבוצות כדורגל שהולכות באמצע העונה לים. אחרי הניצחון של מכבי הרצליה אתמול (שישי) הפועל פ"ת בהחלט יכולה להשכיר אוטובוס ולנסוע מערבה לכיוון חוף ירושלים בטיילת של ת"א. היא כבר בליגה השנייה, אבל חוף לידו וחוף המצודה ימתינו עוד טיפה לקבוצה מאשדוד, שניצחה הערב את הפועל פ"ת והראתה שהיא עדיין חושבת על מקום גבוה יותר מזה השביעי.

הקבוצה מעיר הנמל איבדה גובה בשבועות האחרונות, ההעדרות של המאמן אלון חזן המורחק בוודאי לא סייעה, אבל בקבוצה מהדרום עדיין יכולים לחלום על המענקים של המקום הרביעי או החמישי. תוצאות התיקו של מכבי חיפה מול מכבי נתניה ושל הפועל ת"א, אולי החייו את האמונה אצל מ.ס. אשדוד בהגעה לצמרת הגבוהה.

המארחת עלתה ליתרון ראשון ולא מפתיע כבר בדקה ה-12 מפנדל של שי הולצמן. כ-20 דקות לאחר מכן הורחק מעוז סמיה אחרי עבירה גסה על אמיר אלקריף. דווקא בחיסרון מספרי הקבוצה ממלאבס הישוותה מראשו של קונסטנט קיפרה בדקה ה-42.

יניב עזרן בדקה ה-46 ורחמים צוקול כעבור 10 דקות העירו את פ"ת מהחלום על נקודות. שי הולצמן שם חותמת של תבוסה 5 דקות לסיום המשחק והחזיר אותם למציאות העגומה, 4:1.

המציאות העגומה היא זו שהייתה ברורה לכולם כבר אחרי כחמישה מחזורי ליגה בלבד. הפועל פ"ת לא מתאימה לליגת העל. בשנה הבאה אייל לחמן יהנה מיריבות יותר שקולות. אולי הוא אפילו יוותר על הכסאח ויתרכז יותר בכדורגל. אולי, רק אולי, אחת מהקבוצות הגדולות בכדורגל הישראלי תחזור מהר למקומה הטבעי.

מהלך המשחק

דקה 12: גול! שי הולצמן פרץ לרחבה והוכשל על ידי הרצל לוי. הולצמן עצמו לקח את הפנדל וכבש. 0:1 לאשדוד.

דקה 32: מעוז סמיה הכשיל בברוטליות את אמיר אלקריף והורחק.

דקה 42: גול! קונסטנט קיפרה מצא את עצמו חופשי בתוך הרחבה ונגח פנימה מקרוב. 1:1.

דקה 46: גול! יניב עזרן כבש לזכות אשדוד והעלה אותה ל-1:2.

דקה 56: גול! רחמים צוקול, שנכנס בתחילת המחצית במקום אדיר טובול, כבש בוולה. 1:3 לאשדוד.

דקה 61: קיפרה הוכשל ברחבה, אבל זאב חיימוביץ' בעט את הפנדל למשקוף.

דקה 85: גול! מסאיי דגו בישל לשי הולצמן, שחדר לעומק וכבש מול ויסוקר. 1:4 לאשדוד.

יניב בן ישי, אמיר אלקריף, אייל אלמושנינו, כריסטאן גונזאלס, אדיר טובול (רחמים צוקול 46), מסאיי דגו (אושרי אלפסי 87), יוסי אופיר (משה בן לולו 76), ז'אן ז'אק גוסו גוסו, יניב עזרן, שי הולצמן, עידן שריקי.

הפועל פ"ת: ברק ויסוקר, עמרי קנדה, זאב חיימוביץ', הרצל לוי, מעוז סמיה, צ'ק גדיאגה, קונסטנט קיפרה (מוטי קקון 78), יניב לוזון (מאור בוזגלו 51), תום מנשרוב, שמעון אבו-חצירא (יפתח הררי 57), אברמה סילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully