וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו חייבים להתעורר"

4.3.2007 / 22:40

משחק מצוין בין בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד הסתיים ב-1:1, גם בואטנג יודע שהמאבק על האליפות פתוח. אוהדי בית"ר קראו למזרחי להתפטר

ברני ארדוב

צילם וערך: דרור פיקלני

גבירותיי ורבותיי, יש לנו ליגה. בית"ר ירושלים סיימה היום (ראשון) בתיקו 1:1 מול מ.ס אשדוד, והפער בינה לבין הפועל ת"א בפסגת ליגת העל עומד רק על שתי נקודות. יניב עזרן העלה את אשדוד ליתרון 0:1 בשער נגיחה בדקה ה-30, אבל דרק בואטנג השווה לזכות הירושלמים בדקה ה-59.

האוהדים למזרחי: "תתפטר"

בית"ר עדיין לא מצליחה לשכנע. בקבוצה של יוסי מזרחי דיברו הרבה על הלחץ שמפעיל הקהל בטדי, ואיך דווקא מחוץ לבית הם מצליחים לשחק יותר משוחרר, אבל גם היום הבית"רים לא הרשימו. במחצית הראשונה אשדוד שלטה בשדה, הגיעה להרבה מצבים ליד השער של קורנפיין, והזכירה את היכולת המפתיעה שלה בסיבוב הראשון.

במחצית השנייה בית"ר כבר נראתה הרבה יותר טוב. החילופים של מזרחי (שהוציא את הברזילאים והכניס במקומם את ברוכיאן ומירוסביץ') הכניסו הרבה תנופה לשורות המוליכה, ושער השוויון עשה צדק. אבל החל מהדקה ה-59 הירושלמים משום מה שחררו מהלחץ, ודווקא אשדוד הייתה קרובה מאוד לעקוץ במתפרצות. היה זה איציק קורנפיין ששמר לבית"ר על התוצאה בכמה הצלות מצוינות.

בסך הכל היה לנו משחק מצוין באשדוד, עם שתי קבוצות טובות שחיפשו את השער והלכו על ניצחון. פתיחת הסיבוב השלישי בינתיים נראית מבטיחה ואטרקטיבית, ולא נותר לנו אלא לקוות שככה זה יימשך עד הסוף.

את הירושלמים, כך מתברר, לא מעניין שהליגה נפתחה ושהיה משחק מצוין, ובסיום כ-500 אוהדי בית"ר הקיפו את אוטובוס השחקנים, ודרשו מיוסי מזרחי להתפטר.

מהלך המשחק

דקה 7 - צוקול עשה מבצע יפה בתוך הרחבה, אך הבעיטה שלו נהדפה לקרן.

דקה 16 - טובול הכניס כדור מצוין, אבל קורנפיין יצא היטב לרגליים של עזרן ומנע שער אשדודי.

דקה 24 - צוקול חדר לרחבה והופל בבירור על ידי יואב זיו. ליאני משום מה לא שרק לפנדל.

דקה 30 - גול! קרן של צוקול מצאה את ההגנה הבית"רית מבולבלת. יניב עזרן התרומם גבוה ונגח פנימה. 0:1 מוצדק לאשדוד, שער שהגיע אחרי לחץ מתמשך.

דקה 44 - צוקול הגביה קרן, הכדור המפתיע נעצר במשקוף.

דקה 59 - גול! כניסתם של ברוכיאן ומירוסביץ' הפיחה חיים בבית"רים, שנראו נמרצים ונחושים עם פתיחת המחצית. אחרי כדור חופשי הכדור נהדף לזנדברג, שנגח לעבר בואטנג, והגנאי השווה בנגיחה את התוצאה מקרוב. 1:1.

דקה 61 - עזרן קיבל כדור, ושלח טיל אדיר מ-25 מטרים, שעבר סנטימטרים מהחיבורים.

דקה 63 - מירוסביץ' השתלט על הכדור ובעט חזק, אג'יי הדף נפלא.

דקה 64 - אלקריף הגביה מהאגף, שריקי נגח החוצה מעמדה קורצת.

דקה 67 - עזרן שלח את הולצמן, שבעט מזווית לא קלה, אבל קורנפיין הציל עוד שער.

דקה 75 - צוקול חדר לרחבה והעביר כדור רוחב לשריקי. האחרון בעט חלש אך מדויק, וקורנפיין (מי אם לא הוא) היה שוב במקום.

דקה 90 - מתפרצת מהירה של אשדוד השאירה את שריקי במצב טוב, אבל הבעיטה שלו הלכה החוצה.

הרכבי הקבוצות:

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול, רחמים צוקול, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, אייל אלמושנינו (דאודה דיוף, 85), יניב עזרן (משה בן לולו, 90), שי הולצמן, עידן שריקי.

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, רוני גפני, יואב זיו, דרק בואטנג, רמאליו (מילובן מירוסביץ', 46), מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, טוטו תמוז (קלבר שוונקי, 79), ליבוניר רושל "טוטו" (אבירם ברוכיאן, 46).

חזן: "פספוס ענק"

יוסי מזרחי, מאמן בית"ר ירושלים, אמר בסיום: "שיחקנו במגרש קשה מול קבוצה טובה, ואשדוד היא קבוצה ביתית מובהקת. הם שיחקו מצוין בחצי הראשון וביטלו אתנו לגמרי, אבל את החצי השני פתחנו מצוין, השווינו ויכולנו להכריע את המשחק. היינו עדיפים למשך דקות ארוכות, הגענו למצבים, וחבל שלא הבקענו. בסך הכל התיקו משקף. האליפות נמצאת בסכנה, אבל היא כל הזמן הייתה בסכנה, גם כשהובלנו בהפרש גדול יותר".

"מתברר שזה לא הקהל שמלחיץ אותנו, אנחנו מלחיצים את עצמנו", המשיך מזרחי, "אנחנו חייבים לשחק יותר טוב. לכל קבוצה יש את התקופות היותר טובות והפחות טובות. אנחנו קצת בירידה, אני מקווה שבסוף הליגה נחזור לעצמנו".

אלון חזן, מאמן אשדוד, אמר: "זה פספוס ענק. אני לא שחצן, אבל שיחקנו מצוין, כדורגל מהיר, אטרקטיבי, חזק. אני מאוד גאה בבחורים שלי. אני מאמן צעיר, אבל כשאני רואה את השחקנים שלי משחקים ככה, אני פשוט גאה".

"לא קל לשחק מול בית"ר ירושלים, אבל לאורך כל המשחק השחקנים ידעו שהמשחק תלוי בנו, ולא בהם", המשיך חזן, "היינו דומיננטיים, ועצם זה שאני מאוכזב אומר הרבה על המשחק. הקבוצה שלי לא צריכה להרגיש נחותה מול אף אחת. אפשר להפסיד, אבל אסור לשחק בתבוסתנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully