וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מציגה: כח 17

24.2.2007 / 21:05

הצהובים רשמו משחק 17 ברציפות ללא הפסד עם 0:1 משמים על הפועל פ"ת משער של אבי נמני. כיכבו: הטועים רפי כהן וחיים יעקב

המשחק ה-17 ללא הפסד של מכבי ת"א לא שיכנע כמו רבים לפניו. אולי זו הסיבה שבלומפילד, שרק לפני יומיים געש כשמכבי חיפה טיפסה לשמינית גמר גביע אופ"א, נראה ונשמע היום כמו בית הקברות של הכדורגל הישראלי.

שער משותף של [[אבי נמני]] ו[[רפי כהן]] בדקה ה-20, שניים מותיקי השחקנים בליגה, העניק לצהובים ניצחון 0:1 על הפועל פ"ת. קפטן מכבי שלח כדור חופשי חזק לשער, השוער היה צריך להדוף אבל משום מה לא הצליח והכדור התעופף פנימה. הרבה יותר מזה לא ראינו הערב (שבת) מקבוצה שרוצה אליפות.

מכבי פתחה את המחצית השנייה במרץ לא אופייני ובדקה ה-51 קיבלה עזרה מהשופט, חיים יעקב. אם לא די בפער האיכותי שלה מבחינת הסגל ואפשר להגיד שגם מבחינת היכולת, הצהובים נהנו מהטעות השבועית של שופט בליגת העל. מיליאן מרדקוביץ' צלל לצידו של מעוז סמיה, יעקב החליט שהבלם ממלאבס עשה עבירה ושלף לעברו צהוב שני.

מכאן הכל הלך חלק למקומיים, אלא שהם בשלהם. משחקים מול הקבוצה הכי חלשה בליגה? היא ב-10 שחקנים? אז מה, זה כבר 0:1 - לא צריך ללחוץ קדימה.

בכל פעם שאמרו לאלי כהן את המילה "לחץ" השנה הוא התחיל להכחיש, אבל עשה את זה תוך כדי כיווצי פנים. אז למה לו לתת הצגה נגד הפועל פ"ת החלשה? כהן חוזר על המנטרה שלו מדי שבוע, שב ומבקר את החלוצים שלו עם 3 המילים הקבועות "אין לנו מחץ", אבל האמת היא שהוא רק רוצה לספור משחקים ללא הפסד.

מהלך המשחק

דקה 20: גול! אבי נמני בעט כדור חופשי חזק מ-22 מטרים חזק למרכז השער, רפי כהן כשל להדוף ומכבי ת"א עלתה ל-0:1.

דקה 38: בעיטות של משה ביטון ומרדקוביץ' נהדפו מהקו, מכבי ישבה על פ"ת, אבל הכל הסתיים בבעיטה של נמני החוצה.

דקה 45: לוזון הכניס יפה את קונסטנט, אבל קאלה בלם את החלוץ מחוף השנהב.

דקה 51:. מעוז סמיה קיבל צהוב שני אחרי שמרדקוביץ' צלל לצידו והורחק. טעות קשה של חיים יעקב.

דקה 58: קובי מוסא הגיע ראשון לריבאונד מההגנה הלבנה ובעט חזק ושטוח, סמוך לקורה.

דקה 77: מרדקוביץ' הגיע ראשון לכדור גובה בתוך הרחבה, אבל נגח מעל המשקוף.


מכבי ת"א: טברטקו קאלה, קובי מוסא, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית (ארז מסיקה 60), דיאן איליץ' (יוסי שבחון 67), משה מישאלוב, ג'ובאני רוסו, מיליאן מרדקוביץ', אבי נמני (רועי דיין 80), משה ביטון.

הפועל פ"ת: רפי כהן, עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', מעוז סמיה, מהרן אבו ריא, יניב לוזון, צ'קה גאדיאגה, רמי עמאר, מאור בוזגלו, סעיד מקאסי (קייפר קונסטנט 10) (מוטי קקון 72), אלנתן סלמי (תום מנשרוב 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully