וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה היוצאת חטפה מהנכנסת

4.2.2007 / 22:40

בית"ר ירושלים דרסה את מכבי חיפה עם 0:3 בקרית אליעזר, וקשה להאמין שמישהו יצליח לעצור את הדהירה של טוטו תמוז (צמד) וחבריו

מי האמין לפני חצי שנה שהאלופה מכבי חיפה תספוג שבעה שערים בשני מחזורים? מי האמין שמה שהיה אמור להיות כביכול משחק העונה הפך לעוד הצגה של הטוענת לכתר בית"ר ירושלים מול קבוצה בינונית וניצחון 0:3? זאת המציאות העגומה של מכבי חיפה, שנכון לעכשיו נמצאת רחוק אפילו מתמונת ההעפלה לגביע אופ"א בעונה הבאה.

ובית"ר ירושלים? ממשיכה להדהים, לפחות במחצית הראשונה ובמיוחד טוטו תמוז. מי בכלל שם לב לשלישית הברזילאים החדשה, כשהילד הישראלי שכל כך מחכה לתעודת הזהות שלו, מפציץ פעמיים את השער של האלופה בשתי פנינות במחצית הראשונה (דקות 9 ו-42). את השער השלישי לבית"ר כבש תומר בן יוסף בדקה ה-45 ולמעשה סגר עניין.

המחצית השניה כבר הפכה לסיוט, עבור מכבי חיפה שרצתה שזה ייגמר ועבור האוהדים שרצו עוד שערים וראו את הבית"רים מורידים שני הילוכים לפחות, אולי מרחמים ואולי מעייפות. מי שפגע מעט בחגיגה היה מילובן מירוסביץ', שהורחק ארבע דקות בסיום אחרי שנכנס ללא כדור בגוסטבו בוקולי.

בשורה התחתונה, מכבי ת"א מתקשה לתפקד, הפועל ת"א מינתה מאמן חדש בשלב שאולי כבר יותר מדי קריטי העונה וקשה לראות מי תעצור את סוללת הכוכבים של גאידמק, שפתחה פער של שש נקודות בצמרת ודוהרת לאליפות.

מהלך המשחק

דקה 9 - גול! טוטו תמוז השתלט על כדור וחתך משמאל לכיוון האמצע. שחקני ההגנה של חיפה חלמו והסתכלו עליו מתקדם ויורה כדור מ-20 מטר, שנכנס דרך ידו של תום אלמדון לשער. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 15 - מילובן מירוסביץ' ניסה להפתיע את תום אלמדון בבעיטה מרחוק, הפעם השוער של מכבי חיפה היה במקום.

דקה 19 - רוני גפני איבד כדור ברחבה של בית"ר ירושלים, אבל מיכאל זנדברג מנע מיניב קטן לבעוט מזווית נוחה מאוד בשניה האחרונה.

דקה 20 - מיכאל זנדברג עבר שני שחקנים ושלח כדור רוחב משמאל היישר לשוונקי, שהשתלט עליו במרכז הרחבה, אבל בעט לגופו של אלמדון.

דקה 27 - גוסטבו בוקולי עבר את מירוסביץ ושיחרר בעיטה אדירה מ-16 מטר אלכסונית, קורנפיין הדף לקרן.

דקה 41 - מירוסביץ' פרץ משמאל וסובב כדור מ-16 מטר לשער, אלמדון הדף.

דקה 42 - גול! טוטו תמוז שיחזר את השער הראשון שלו כשפרץ קדימה ומצא פירצה בין שני מגינים כדי להפציץ לרשת. הפעם לאלמדון ממש לא היה סיכוי לעצור את הכדור. 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 45 - גול! קרן מימין לבית"ר ירושלים, תומר בן יוסף עלה מעל כולם במרכז הרחבה ונגח פנימה, בוקולי ניסה להציל מהקו אבל הוא כבר היה בתוך השער. 0:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 72 - מכבי חיפה יצאה למתפרצת מסוכנת, אלא שיניב קטן לא מסר לרפאלוב החופשי ואיבד את הכדור.

דקה 80 - יניב קטן השתלט על כדור במרכז הרחבה, הצליח להשתחרר משמעון גרשון והחמיץ מקרוב.

דקה 86 - בית"ר ירושלים נותרה בעשרה שחקנים אחרי שמירוסביץ' התנגש בחוזקה בגוסטבו בוקולי מאחור.

הרכב מכבי חיפה: תום אלמדון, אייל משומר, רפאל אולארה, אלון חרזי, אדורם קייסי (חיים מגרלשווילי, 66), חאבייר דירסאו (שאבייר אנדרסון, 46), רביד גזל (ליאור רפאלוב, 46), גוסטבו בוקולי, אלן מסודי, יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו (תומר בן יוסף, 10), רוני גפני, גל אלברמן, ז'וזה ראמליו (קובי מויאל, 81), מיכאל זנדברג, מילובן מירוסביץ', טוטו תמוז, שוונקי (טוטו רושל, 71).

רוני לוי: "האופציה לעזוב קיימת"

מאמן מכבי חיפה רוני לוי אמר בסיום המשחק: "זה היה משחק גרוע מאוד שלנו, המשך ישיר למה שהיה בשבוע שעבר, המצב לא טוב. אחרי המשחק זה לא הזמן לדון בעתיד שלי, אנחנו צריכים לנתח את המשחק. האופציה הזאת קיימת, אבל זה לא מה שיש לי בראש אחרי המשחק. היה לי הרבה מה להגיד לשחקנים, אבל זה נשאר ביני לבינם. אין ספק שאם נהיה מציאותיים, אנחנו מבינים שמשהו השתנה ואנחנו בתקופה הכי רעה מאז שאני נמצא בקבוצה. עדיין לא צריך להסיק מסקנות מרחיקות לכת, זה עוד רחוק".

על תגובות הקהל, שקילל את לוי בסיום המשחק וזרק לעברו חפצים אמר המאמן: "אני יכול להבין את האכזבה שלהם, זו תגובה לגיטימית".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי: "הליגה עוד ארוכה מאוד. הניצחון הזה הוא משמעותי לא רק בגלל שלוש הנקודות, אלא בגלל שזו מכבי חיפה. זו הצהרת כוונות של בית"ר ירושלים, אבל אסור להסתנוור עדיין. זה המתכון בכדורגל, כשעובדים קשה יש תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully