וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדל ראזאק בדרך לרעננה

רומן רוזנבלט

30.1.2007 / 18:40

הקשר הגנאי, המחלים מפציעה קשה, ינסה לחזור לעצמו בליגה הלאומית. מוסא סונגו, שהיה מועמד לארסנל, יהיה בסגל נתניה מול בני יהודה

איברהים עבדל ראזאק, שחקנה של מכבי נתניה, נמצא בדרכו להפועל רעננה מהליגה הלאומית. מחר (רביעי) ייקבע סופית היעד שאליו יעבור הקשר הגנאי, אבל רעננה היא המועמדת הבכירה. השחקן סבל מפציעה קשה בתקופה האחרונה, ולדעת מקורביו, מקום רגוע כמו רעננה, הנמצאת במרכז הטבלה הלאומית, יהיה אידיאלי עבור החלמתו הסופית של ראזאק.

החלוץ מחוף השנהב מוסא סונוגו נחת כצפוי הערב בישראל, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם על החוזה במכבי נתניה. החלוץ שיחק בשנה האחרונה בבלגיה, אך פרט מעניין שעולה מתחקיר על השחקן הוא שסונוגו היה לפני כשנתיים תחת המעקב של לא פחות מארסן ונגר, מאמן ארסנל, כמועמד לחזק את החוד של קבוצת הפאר האנגלית.

בעתיד הוא עוד עשוי לשחק בצוותא עם תיירי הנרי, אך עד סוף העונה יעשה זאת עם אוקוצ'ה, איתי שכטר ואופיר חיים. חלוץ נוסף בעל סיפור מעניין שערך בשבת האחרונה את הופעת הבכורה הוא אמיר חלבי, שעד לפני מספר חודשים לא שיחק בצורה מקצוענית. השחקן התגלה על ידי מאמן ישראלי-הולנדי ששלח אותו למבחנים לאלקאמאר ההולנדית שם לא הצליח לחתום ובסופו של דבר הגיע לנתניה.

היום אמר השחקן :"אני מרוצה מאוד וגם מרגיש שהשתפרתי במשחק שלי בתקופה הקצרה שאני בנתניה. השחקנים נותנים לי הרבה ביטחון ויש במועדון אנשים חמים שאני רוצה להודות להם מכל הלב על הצורה שבה קיבלו אותי. המטרה שלי היא להצליח במכבי נתניה והחלום הגדול שלי הוא לשחק באירופה". בסקר שערך האתר הרשמי של המעודן קהל האוהדים של הקבוצה מתגלה כאופטימי במיוחד לאור התוצאות האחרונות, כש-73 אחוזים מאלה שענו על סקר ששאל מה הפוטנציאל של הקבוצה, טענו כי מדבור במקומות 2-5.

הקבוצה קיימה היום (שלישי) שני אימונים. הקשר אמיר טגה, שלא התאמן היום, ייעדר גם מחר בשל השתתפותו במחנה האימונים של הנבחרת הצעירה. החלוץ איתי שכטר שלא זומן למחנה התאמן עם הקבוצה. החלוץ אופיר חיים שלא התאמן במהלך השבועיים האחרונים, חזר היום להתאמן יחד עם הקבוצה ויצטרף ככל הנראה לסגל המשחק מול בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully