וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיול קליל בליל חורף להפועל ת"א

20.1.2007 / 21:15

הפועל ת”א לא התקשתה לגבור על 10 שחקנים של הפועל פ”ת 0:2 (באדיר וטועמה). שום: "היינו צריכים להבקיע יותר". לחמן: "שבת קשה"

אחרי ההפסד בקרית אליעזר בשבוע שעבר, ידעה הפועל תל אביב שהיא חייבת לחזור למסלול הניצחונות כדי שהצמרת לא תתחיל לברוח לה. הערב (שבת) היא קיבלה קבוצה מצוינת להתאושש מולה. הפועל פתח תקוה לא הצליחה לדגדג את האדומים, ואחרי ההרחקה של הרצל לוי בדקה ה-29 עברה קבוצתו של לחמן מהתגוננות לבונקר.

וואליד באדיר פרץ את הסכר עם השער הראשון בדקה ה-35, ובעיטה חופשית של טועמה בדקה ה-66 סגרה את הסיפור. בין לבין הגיעה הפועל תל אביב לעוד אינספור מצבים, אבל נאלצה להסתפק בסיום בשניים בלבד. פרט לניצחון יכלו האוהדים האדומים להתעודד גם מחזרתו של לוסיאנו דה ברונו לאחר פציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה, ומהכושר הטוב שהפגינה הקבוצה שבוע לפני הדרבי הגדול ביום ראשון הבא. עוד לפני הדרבי מחכים לקבוצה של יצחק שום שני משחקים, מול הפועל כפר סבא בגביע הטוטו, ועוד משחק בטורניר אברמוביץ', בהם יוכל שום להתרשם מהחלוץ החדש שלו, הצ'יליאני מנואל ניירה.

מבחינת הפועל פתח תקוה, התמונה רק הולכת ומתקדרת משבוע לשבוע. זהו המחזור העשירי ברציפות בו המלאבסים לא טועמים את טעמו של ניצחון ליגה, ובנוסף על כך החדשות על הניצחונות הגדולים של יריבותיה לתחתית, הרצליה והכח, ממש לא תרמו למצב הרוח של הכחולים. הקבוצה של לחמן מרוחקת כרגע שבע נקודות מהמקום שישאיר אותם בליגה, ורק נס יוכל למנוע מהם נשירה ללאומית בסיום העונה.

מהלך המשחק

דקה 2 - יניב לוזון סובב כדור חופשי מ- 20 מטר, לידיים של אלימלך.

דקה 11 - מבצע אישי נהדר של גילי ורמוט באגף שמאל הסתיים במסירה לברוך דגו, שבעט מקרוב החוצה.

דקה 25 - אבוקסיס העביר פס לדגו, שבעט מקצה הרחבה מעל המשקוף.

דקה 27 - סלים טועמה שלח כדור חופשי משלושים מטר למסגרת, ויסוקר הצליח להדוף.

דקה 29 - הרצל לוי תיקל בחריפות את אליניב ברדה, ספג כרטיס צהוב שני והורחק.

דקה 35 - גול! הגבהה טובה של ברוך דגו מהאגף השמאלי מצאה את הראש של וואליד באדיר, שנגח לרשת - 0:1 להפועל ת"א.

דקה 45 - באדיר הגיע למצב נגיחה נוח נוסף, הפעם אחרי הרמה של אנטבי, אבל נגח מחוץ למסגרת.

דקה 52 - אליניב ברדה השתחרר בתוך הרחבה ובעט חזק, אבל מעל השער.

דקה 60 - אבוקסיס מצא את באדיר, שהפציץ מחמישה מטרים לשמיים.

דקה 66 - גול! סלים טועמה סובב נהדר כדור חופשי מ- 20 מטר, לויסוקר לא היה סיכוי. 0:2 להפועל ת"א.

דקה 72 - טועמה קיבל כדור מצוין מברדה, והחמיץ בשלומיאליות מתוך רחבת החמש.

דקה 87 - זיטו אוגבונה הרים ללוסיאנו דה ברונו שנשאר לבד מול שער ריק, אבל לא הצליח למצוא את הרשת.

הרכב הפועל פתח תקווה: ברק ויסוקר,עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', הרצל לוי (הורחק 29), מהרן אבו ריא, יפתח הררי (שגיב כהן 46), צ'קה גאדיאגה, מיקל מרסגיליה, יניב לוזון (תום מנשרוב 56), סעיד מקאסי, מוטי קקון (שמעון אבו-חצירא 58).

הרכב הפועל תל אביב: שביט אלימלך, דני בונדר, חאבייר פאאס, רמי דואני, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס (שי אבוטבול 85), ואליד באדיר, ברוך דגו (זיטו אוגבונה 70), סלים טועמה, גילי ורמוט (לוסיאנו דה ברונו 76), אליניב ברדה.

"לא היה לנו סיכוי בעשרה שחקנים" (לי בוץ)

יצחק שום: "היה חשוב לנו מאוד לנצח, דווקא בשבוע שהיו בו כמה הפתעות. אמנם זה נראה קל, אבל נגד קבוצה שאין לה מה להפסיד ביום כזה זה לא פשוט. עשינו את זה קל. עלינוו היום למקום השני, אבל מעבר לכך היה חשוב לי להגיע להרבה מצבים ולהבקיע. הבקענו שני שערים והיינו צריכים להבקיע יותר. המטרות של הפועל ושלי מתחילת העונה היו להיות באירופה ולהתמודד על האליפות עד המשחק האחרון. כרגע אנחנו שם ולכן כל מה שתכננתי עד עכשיו עבד".

המאמן התייחס גם לטורניר אברמוביץ', בו ישתתפו האדומים ביום חמישי הקרוב, ובו תקבל הקבוצה המנצחת מיליון דולר: "כל משחק שהפועל עולה אליו אני רוצה לנצח. בטח ובטח בטורניר כזה יוקרתי. יש לי מספר שחקנים בקבוצה שלא קיבלו מספיק דקות משחק וזו הזדמנות מצויינת לשלב אותם. יש את החלוץ החדש ניירה, שצריך להיכנס לכושר, ויכול להיות שיהיה עוד שחקן שיגיע, ככה שיש פלוסים בקטע הזה. חוץ מזה, עוד לא המציאו אימון טוב יותר ממשחק רשמי".

על הדרבי התל אביבי במחזור הבא, אמר שום: "אנחנו עוד לא חושבים על הדרבי, יש לנו עד אז עוד שני משחקים. הדרבי הוא מעבר למשחק בשביל האוהדים, וננסה להיות יותר טובים בדרבי הזה בשבילם".

כובש השער הראשון, וואליד באדיר, הצטנע בסיום המשחק: "אני בסך הכל עושה מה שמבקשים ממני ומנסה לעזור לקבוצה. שיחקנו טוב ויכולנו להבקיע עוד הרבה שערים, צריך לדעת לנצח את המשחקים האלה אם רוצים לקחת אליפות. עשינו צעד חשוב בהתקדמות שלנו לעבר הצמרת הגבוהה יותר ואני שמח על כך".

"עכשיו הראש שלנו בדרבי", הוסיף באדיר. "יש לנו חוב לאוהדים שלנו מהדרבי שעבר ואנחנו רוצים לנצח את המשחק החשוב הזה. המשחק ביום חמישי במסגרת הטורניר הרוסי יהיה הכנה עוד יותר טובה לדרבי ואני מקווה שנצליח בכל המסגרות".

המאמן המפסיד, אייל לחמן, מודע למצב קבוצתו: "השבת הזאת היא שבת קשה עבורנו. למשחק הזה באנו מוכנים ובתקופה טובה, אבל ברגע שהורחק לנו שחקן לא הצלחנו להתארגן. במידה והיינו מצליחים להחזיק מעמד עד למחצית היינו מסתדרים. לא היה לנו שחקן הגנה על הספסל, וזה היה בעוכרינו. בעשרה שחקנים לא היה לנו סיכוי במחצית הראשונה".

בנוגע לחיזוק הקבוצה אמר לחמן: "אנחנו חושבים על חיזוק כל הזמן, להביא שחקנים באמצע העונה זה אולי הדבר הכי קשה שיכול להיות, ובמהלך השבוע הזה יגיעו אלינו שני שחקנים. אנחנו זקוקים לחיזוק של איכות שיעזור לנו להציג סגל יותר ארוך".

מוטי קקון סיכם: "אין לנו מה לעשות, אלא להמשיך קדימה ולנסות להציל מה שאפשר. עדיין לא התייאשנו. יש לנו בשבועיים הקרובים שני משחקים מאוד חשובים, ככה שאסור לנו להרים ידיים למרות שהמצב לא טוב, גם בהתחשב בתוצאות המחזור האחרון. למרות הכל אני מאמין שלא נרד ליגה. היו לנו משחקים טובים השנה לצד משחקים לא טובים ויש לנו הרבה חוסר מזל. גם הפעם הכרטיס האדום קצת הרס לנו את התוכניות, אבל הכי חשוב זה לא להתייאש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully