וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מציגה: הבאנקר של הטוטו

7.1.2007 / 22:50

צמד שערים מהירים של גרשון ותמוז העניקו למוליכה ניצחון 0:2 קליל על הכח ר"ג ופתיחת פער של שתי נקודות בפסגת ליגת העל

בית"ר ירושלים תיקח אליפות. תתחילו להתרגל. כשמכבי חיפה, הקבוצה היחידה שיכולה לסכן את המליונרים, מאבדת נקודות שוב ושוב במקומות הכי לא צפויים, קשה שלא לראות את הבצורת של בית"ר לא נגמרת. אותן 9 שנים שנמשכות מאז ה-9.5.1998, שבוע אחרי אותו משחק שרוכים מפורסם, עומדות להיגמר.

יוסי מזרחי מחפש שחקנים, מעביר שעות מול ה-DVD, אבל לא ברור בשביל מה. מה שיש לו היום יכול להספיק לו גם עם רשימת פצועים ארוכה והבוס יכול לחסוך עוד משכורת של מאות אלפי דולרים לשחקן זה או אחר.

ממזרחי מצפים לדרוס, אבל בית"ר מנצחת בכוח. גם אם הכדורגל לא תמיד שוטף או הכי יפה, בית"ר ירושלים היא היום קבוצה חזקה יותר מהכל. קשה להבקיע מולה, עוד יותר קשה לרדוף אחריה. אחרי שבית"ר כובשת, ריח ההפתעה במשחקים שלה מתפוגג לחלוטין. כך קרה היום. הכח שיחקה לא רע במשך 25 דקות, אבל טעות קשה של מרשל אודה, שהיה חלש גם מול הפועל ת"א לפני שבוע, סידרה לשמעון גרשון 0:1 קליל. טוטו תמוז סגר את הסיפור אחרי 7 דקות.

הכח בצרות. לבני יהודה יש חומר שחקנים טוב מדי מכדי לרדת ומכבי הרצליה נראית טוב מאוד מאז פרדי דוד הגיע. אורי מלמיליאן, שהצליח להפתיע את בית"ר פעמיים ברציפות בשנה האחרונה, כשל הפעם.

מספר 8 האגדי של בית"ר חייב לחזק את הקבוצה שלו במספר עמדות והפעם לא עם שארית הפליטה של הכדורגל הישראלי. מלמיליאן אוסף שחקנים מכאן ומשם. כפיר אודי היה שם 3 ימים, עכשיו הגיע מנור חסן, אבל ספק אם מישהו מוכן להמר שהוא יסיים שם את העונה. ספק אם מישהו מוכן לנחש שהכח תשחק בליגת העל גם בעונה הבאה.

מחצית ראשונה

דקה 2: מיכאל זנדברג נכנס מצוין לרחבה והוציא כדור לתמוז, שבעט אבל אודה הדף לקרן.

דקה 19: דן רומן בעט יפה מחוץ לרחבה, קורנפיין הדף היטב.

דקה 22: הכח התקשתה להרחיק כדור פשוט, תמוז מצא את מירוסביץ' שניצב לבדו מול אודה סמוך לרחבת ה-5, אבל השוער הדף את הבעיטה של הצ'יליאני עם הרגל.

דקה 25: גול! שמעון גרשון הגיע ראשון לכדור חופשי של מירוסביץ' ונגח למרכז השער. מרשל אודה הצעיר משום מה לא הצליח לקלוט את הכדור, שחמק מידיו, עבר בין רגליו ונכנס לשער. 0:1 לבית"ר.

דקה 32: גול! תמוז ניצל את המהירות שלו כדי לגבור על גמאן הכבד במירוץ לכדור עומק ומול אודה כבש בקלות. 0:2 לבית"ר.

מחצית שנייה

דקה 52: מיכאל זנדברג עשה דאבל פס יפה עם בן שושן, נכנס לרחבה ובעט, אבל הפעם מרשל אודה הדף.

דקה 67: בואטנג בעט מ-25 מטרים, אודה חלם על קו ה-5, אבל למזלו התעורר בזמן בשביל ללטף את הכדור ולהדוף אותו למשקוף.

דקה 85: זנדברג התנהל עם הכדור בצד ימין ומ-22 מטר סובב כדור שחלף סמוך לקורה.

הכח: מרשל אודה, אילן בכר, איציק כהן, סבטי לפנייה, ליאור ראובן, מנור חסן (שלומי אדרי 46), דן רומן, אדריאן גמאן, דניאל היידמן (יוסי רוזן 46), אבי תקוה, מור גולן (שוקי נגר 69)

בית"ר: איציק קורנפיין, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו (איתן טיבי 73), דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן, מילובאן מירוסביץ' (ז'ואנו פינטו 80) , מיכאל זנדברג, טוטו תמוז, עמית בן-שושן (אבירם ברוכיאן 46)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully