וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר גולן: "בהפועל דיברו הרבה, בסוף אנו מנצחים"

6.1.2007 / 20:31

מכבי פ”ת היא הייתה זקוקה לדרבי שיוציא אותה מהמשברון, ושער של גולן (85) קבע 0:1 על הפועל המידרדרת. שבר באצבע הרגל לבוזגלו

גשם, חמסין, ברד או שרב - הדרבי של פתח תקוה שייך למכבי. שער מצוין של עומר גולן בדקה ה-85 העניק את הניצחון החשוב למכבי פ"ת בדרבי של המלאבס, והלוזונים, שחוזרים למסלול הניצחונות, יכולים שוב לחייך.

במשך רוב דקות המשחק הצופים סבלו משני גורמים - גם מהגשם השוטף וגם מהרמה הנמוכה של ההתמודדות על הדשא. הדרבי של פ"ת נהג להתהדר במשחקים חמים ורוויי שערים, אבל הפעם המבול שימש כתירוץ עבור השחקנים ספוגי המים. מחצית ראשונה בשליטה של הפועל פ"ת, לא תורגמה לשערים. במחצית השנייה היתה זו מכבי פ"ת שנתנה את הטון, והצליחה לחלץ שער אחד, ששווה הרבה יותר משלוש נקודות.

מכבי, שהשיגה ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים, סוף סוף מצאה את המוטיבציה הדרושה כדי להשיג שלוש נקודות. כל מאבק עירוני מוציא מהלוזונים את המיטב, וגם אם המשחק סיפק רמה קטסטרופלית, את האוהדים זה לא מעניין.

הפועל, לעומת זאת, קבורה עמוק בתחתית. שחקניו של לחמן כבר הרגישו את הנקודה החשובה, אבל ההפסד במשחק היוקרתי בדקות הסיום הקריטיות עשוי לפגוע אנושות במצב הרוח של הפועל.

מהלך המשחק

דקה 7 - כדור חופשי למכבי, אורי לוזון נגח ממרכז הרחבה מעל לשער.

דקה 20 - בעיטה חזקה של קקון מחוץ לרחבה, אוהד כהן קלט.

דקה 31 - יניב לוזון חופשי במרכז הרחבה, הקשר החליק ובעט, הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 32 - דאבל פס מצא את עומר גולן ברחבה, אך החלוץ בעט חלש.

דקה 37 - הגבהה מצד שמאל הגיעה לראש של מקאסי, שנגח לרצפה, והחוצה.

דקה 65 - עומרי קנדה הגביה כדור מאגף ימין לעבר רחבת מכבי, אך מוטי קקון נגח החוצה.

דקה 70 - איסמעיל עמאר הרים כדור קרן ורוביל סרסור נגח בעוצמה אל משקוף שערו של ברק ויסוקר.

דקה 85 - גול! פרדה בכדור עומק מצא את עומר גולן, שניער את המגן ולא התבלבל מול ברק ויסוקר. 0:1, מכבי שוב מנצחת בדרבי.

הרכבי הקבוצות:

מכבי פ"ת: אוהד כהן; אמסעיל עמר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר; דידי אונגר, בלסינג קאקו, אורי לוזון (סולי צמח, 46); רוביל סרסור, עומר גולן, פטריק סופו.

הפועל פ"ת: ברק ויסוקר; עומרי קנדה, הרצל לוי, זאב חיימוביץ', מעוז סמיה; צ'קה גדיאגה, מאור בוזגלו (שמעון אבו חצירא, 60), יניב לוזון, אלנתן סלמי (יוסי דורה, 75), סעיד מקאסי, מוטי קקון.

לחמן על סרור: "שחקנים לא יפנו עורף למועדון" (ארז מיכאלי, מערכת וואלה!)

מגן מכבי פ"ת קובי גנון ידע לעקוץ את שחקני היריבה העירונית בתום הדרבי הגשום: "הפועל נלחמה על החיים וידענו שיהיה קשה. השוער שלהם ברק ויסוקר אמר השבוע שהוא בחיים לא הפסיד בדרבי, ואני שמח שנתנו לו לחוות את הפעם הראשונה".

גם כובש השער היחיד במשחק, עומר גולן, לא שכח לדרוך על יבלות שחקני הפועל: "לא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו, ואולי בגלל הגשם. היה דרבי שכולו מלחמה. שחקנים בהפועל פ"ת דיברו יותר מדי השבוע ואמרו שינצחו אותנו ויפרקו אותנו. בסוף אין חדש, ואנחנו מנצחים. מגיע מברוק לשחקנים האלה על ההפסד הראשון בדרבי".

מאמן מכבי פ"ת גיא לוזון היה מרוצה מהחזרה למסלול הניצחונות: "אני מאושר בגלל הניצחון. עשינו שינוי בעמדות בחצי השני ולכן השליטה עברה לרגלינו, עד שעומר שם סוף לסיפור. אני מרוצה שלא ספגנו היום, וכאן הכוח האמיתי מבחינתי".

מנגד, הפועל פ"ת שוב סופגת שער בדקות האחרונות, וממשיכה לשקוע בתחתית הטבלה. ברק ויסוקר טעם מבחינתו הפסד ראשון בדרבי: "הכי גרוע זה שאנו מקבלים שערים בדקות האחרונות, ובזמן האחרון יותר מדי כאלה". גם החלוץ אלנתן סלמי לא יודע היכן בדיוק טעו הכחולים: "אנו עומדים טוב ורואים שיש משהו בקבוצה, אולי זה חוסר הנסיון של השחקנים".

מאמן הפועל פ"ת אייל לחמן: "המחצית הראשונה היתה הטובה ביותר שלנו העונה והיינו שווים לפחות שני שערים. בחצי השני לא שלטנו, אבל טעות יחידה בהגנה ואולי עבירה על הרצל לוי, זה משהו שצריך לבדוק, הכריעו את המשחק. כואב לי על האוהדים שלנו שהכינו מפגן תמיכה אדיר. עלינו עם ארבעה חלוצים, זה יצר אימפקט שלא נוצל".

לחמן גם התייחס בקצרה לשבוע הסוער שעבר על הקבוצה, בעקבות העימות עם הקשר עידן סרור: "יצאנו נשכרים השבוע, כי תם עידן בהפועל פ"ת בו שחקנים צעירים מפנים עורף למועדון. עד עכשיו צד אחד דיבר והצד השני שתק".

קשר הפועל פ"ת מאור בוזגלו נפצע בדקה ה-58 אחרי תיקול, ופונה באמבולנס לביה"ח בלינסון. לאחר בדיקה אובחן כי הוא סובל משבר באחת מאצבעות כף רגל ימין. השחקן ינותח במהלך הלילה, וטרם ידוע כמה זמן ייעדר מהמגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully