וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת והפועל כפ"ס סיימו ב-0:0

9.12.2006 / 20:29

הקבוצה של אוחנה החטיאה פנדל ולא הצליחה לנצל 45 דקות של יתרון מספרי, מול הלחימה של הבחורים של לחמן, שעדיין סוגרים את הטבלה

הכדורגל הישראלי הוכיח שוב בפעם המי יודע כמה מגוחך הוא בהתנהלות שלו. בגלל השביתה של הכבאיות, המשחק אמור היה לעבור לאצטדיון ר"ג, אך בסופו של עניין אירחה הקבוצה ממלאבס את כפר סבא באורווה. כל האוהדים, 4,000 סך הכל, ישבו בצד המזרחי של האצטדיון. שם לא צריך כבאית. המשחק עצמו, למי שמתעניין, הסתיים ב-0:0.

הקבוצה של אלי אוחנה ממשיכה לאבד גובה ומומנטום, ואחרי מחצית ראשונה טובה, עם לא מעט הזדמנויות, ועם פנדל מוחמץ, היא נתנה לפ"ת להפוך את 45 הדקות האחרונות לקרב מרכז שדה נוקשה וחסר תכלית.

בדקה ה-45 עצר קנדה עם היד כדור שעשה את דרכו לרשת, ראה אדום ונתן לדוארטה אפשרות להעלות את קבוצתו ל-0:1 מהנקודה הלבנה. אבל הברזילאי בעט גבוה, והכין אונו למחצית שנייה איטית ומשעממת.

במחצית השנייה הייתה תגרה קלה בין אוהדי הפועל פ"ת. האוהדים הביעו מחאה נגד מאיר שמיר, שהתחייב לטענתם למגרש חלופי לנוער של פ"ת, אך לא קיים את הבטחתו, והקבוצה נאלצה לשחק בשכונת עמישב בעיר. חלק מהאוהדים התנגדו למחאה, מה שהיווה את הרקע לדחיפות וצעקות, בסופן הופרדו הניצים על ידי אוהדים אחרים והמשטרה. לפחות היה משהו מעניין במשחק.

מהלך המשחק

דקה 10: קנדה הרים מצד ימין, ואבו חצירא פיספס במעט את הנגיחה המיוחלת, וההגנה הכפר סבאית הרחיקה לקרן.

דקה 17: דוארטה לקח בעיטה חופשית מ-20 מטר, הכדור חלף סמוך לעמוד.

דקה 18: אבו חצירא שלח כדור רוחב, אבל מקאסי לא הצליח לפגוש את הכדור.

דקה 25: מנשה בעט וולה מ-20 מטרים לחיבורים, אבל ללא מספיק עוצמה, ורפי כהן קלט.

דקה 26: ישראלביץ' השחיל כדור עומק ליבואה, אבל כהן הקדים אותו ומנע את הסכנה.

דקה 28: דוארטה בעט מתוך הרחבה, כהן הדף הצידה, והבלם הרצל לוי הצליח להרחיק ברגע האחרון לפני שישראלביץ' שלח אותו לרשת.

דקה 32: יבואה הרים כדור מדוד לרחבה הפתח תקוואית, ודה סילבה לא הצליח לנגוח.

דקה 36: חילופי מסירות בין ההרי למקאסי מחוץ לרחבה הסתיימה בבעיטה שטוחה של האחרון, שפיספסה בסנטימטרים את הקורה של לויטה.

דקה 45: כדור קרן של כפ"ס הוביל לערבוביה, וקנדה עצר את הכדור על הקו, מה שהוביל לפנדל ולכרטיס אדום. שחקני פ"ת הקיפו את תבריזי, אבל למרבה ההפתעה זה לא גרם לו לשנות את החלטתו. אל הכדור ניגש דוארטה, אבל הוא בעט גבוה מעל השער.

דקה 48: ידין שלח בעיטה מחוץ לרחבה מעל לשער של פ"ת.

דקה 60: כדור עומק של לוזון לאבו חצירא, איפשר לאחרון לבעוט כדור קשתי מעל לויטה, אבל המשקוף מנע מהחבורה של לחמן לעלות ליתרון.

דקה 75: לוזון מצא את מקאסי לבדו כ-30 מטר מהשער היריב, אבל לויטה יצא היטב ולא איפשר לו לחלוף על פניו.

הרכבים:

הפועל פ"ת: רפי כהן; עמרי קנדה, זאב חיימוביץ', הרצל לוי, מאהרן אבו ריא; יניב לוזון, יוסי דורה, יפתח הררי, מאור בוזגלו; סעיד מקאסי, שמעון אבו חצירא.

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; ולנטין תיאודוריקה, דגלס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו; אביחי ידין, לירון זרקו, גיז'רמו ישראלביץ', שליו מנשה; ז'וזה דוארטה, סמואל יבואה.

לחמן: "קנדה היה רך ולא מרוכז"

"זה היה משחק שהיה בו דברים שאפיינו אותנו בתקופה האחרונה, אך גם דברים חדשים", הסביר מאמן פ"ת אייל לחמן. "שוב הגענו למצבים והחמצנו, אבל מצד שני היינו מאוד אחראים ופחות וירטואוזים, והלכנו צעד אחד אחורה אחרי ההרחקה. זו הפעם הראשונה שאנחנו משכילים לעשות זאת, ואני שמח שזה לא פגע במשחק ההתקפה שלנו. אני לא יודע אם היה פנדל, אבל בכל מקרה עמרי קנדה היה רך ולא מרוכז מתחילת המשחק".

לגבי הצעקות "תתפטר" שכמה אוהדים קראו לעברו: "מדובר בקומץ אוהדים, שרובם חברים שלי שגדלו איתי בפ"ת. לפעמים אנחנו מסכימים, ולפעמים לא. בכל מקרה, מה שחשוב הוא שלא הפסדנו".

אלי אוחנה דיבר בסיום על האכזבה שלו מהמשחק. "מי שבא לא ראה משחק טוב", אמר. "פ"ת עשו הרבה פאולים ושיחקו אגרסיבי. דוראטה פנדליסט מצוין, אבל חבל שלא הגענו למצבים כשהם היו ב-10 שחקנים".

"בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים שיחקנו בחוץ, והשגנו שש מ-12 נקודות, וזה לא רע", המשיך, ועבר לדבר על החילוף בעמדת השוער מאושרי לוי לאוהד לויטה, "לויטה שיחק עם בטחון, למרות שלא התאמץ הרבה. מול חיפה הבעיה הייתה בהגנה, והיום דווקא בהתקפה היינו טובים פחות".

"העובדה ששעתיים-שלוש לפני המשחק לא ידענו היכן נשחק זו שערוריה", כעס מאמן כפ"ס, "אני לא יודע מי אחראי למחדל הזה, אבל כולנו צריכים להתבייש על ההתנהלות המטופשת וחסרת ההגיון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully