וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקלאר יגמור את העונה?

3.12.2006 / 22:43

כך לפחות טוען גאידמק. מיכאל זנדברג יודע שהקבוצה שלו חייבת להשתפר, למרות הניצחון 0:2 על בני יהודה (צמד של טוטו תמוז) והמקום הראשון בליגה. פינטו יישאר בבית"ר, התלבטות לגבי מירוסביץ' ופרננדז

ברני ארדוב

צילם וערך: אמיר לב

בית"ר ירושלים עשתה היום (ראשון) את המוטל עליה, כשניצחה 0:2 את בני יהודה באיצטדיון בלומפילד משערים של טוטו תמוז (38 ו-84), וסיימה את הסיבוב הראשון במקום הראשון בליגת העל.

לפני המשחק הצהיר הבוס של בית"ר, ארקדי גאידמק, כי הוא מאוכזב מהיכולת של הקבוצה ושהוא לא מתפשר על פחות מהמקום הראשון. לגבי היכולת, לארקדי בינתיים אין מה להיות מרוצה; עם התוצאות, לעומת זאת, אי אפשר להתווכח.

בית"ר ממשיכה להציג יכולת לא משכנעת, אבל יוסי מזרחי ממשיך לחייך. אומנם במחצית הראשונה הירושלמים שלטו בשדה מול הבונקר של בני יהודה והיו ראויים ליתרון, אבל במחצית השנייה הכתומים השתלטו על המשחק, ודווקא בדקות הטובות שלהם בית"ר גנבה גול במתפרצת.

גם העובדה שפביאני ישב על הספסל, על אף שהוא כלל אינו רשום היה בסגל, מראה על חוסר הסדר במועדון. בית"ר עשויה לעמוד לדין על כך. כמו כן, יוסי מזרחי יכול לשלוח זר פרחים לשופט שי שטרית, שלא שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטר אחרי נגיעת יד ברורה של גרשון ברחבה ומנע שוויון מביך.

בני יהודה, לעומת זאת, ממשיכה להיות מסובכת בתחתית. הקבוצה של שירזי הפגינה כדורגל חיובי לדקות קצרות, אבל זה לא מספיק.

מהלך המשחק

דקה 3 - פריצה מצוינת של תמוז הסתיימה בבעיטה לשער מ-17 מטר, אניימה הדף.

דקה 4 - ברק בדש מצא את עצמו לבד בעמדה נוחה, אבל במקום להתקדם בעט מ-20 מטר, קורנפיין קלט בלי בעיות.

דקה 9 - חילופי מסירות בין תמוז למירוסביץ' הסתיימו בבעיטה יפה של הצ'יליאני, אניימה הדף לקרן.

דקה 18 - זיו בעט לעבר החיבורים, אבל חלש מדי, אניימה קלט.

דקה 33 - הגנת בני יהודה לא הצליחה להרחיק, אלברמן השתלט על הכדור ומסר לתמוז, שמזווית קשה הפציץ לשער, אבל אניימה שוב היה במקום.

דקה 39 - גול! פינטו העביר כדור רוחב מצד שמאל, זנדברג השתלט על הכדור בתוך הרחבה והשאיר אותו לטוטו תמוז, שמעשרה מטרים גלגל פנימה. 0:1 מוצדק לבית"ר.

דקה 49 - ברק בדש במצב מצוין החמיץ בשלומיאליות באחד על אחד מול קורנפיין. החמצה בלתי חוזרת לכתומים.

דקה 58 - מיכאל זנדברג במבצע יפה השאיר את בן שושן במצב טוב במרכז הרחבה, אך החלוץ בעט היישר לידיו של אניימה.

דקה 73 - אחרי ערבובייה ברחבה הכדור הגיע לאבו סיאם, שמתוך הרחבה בעט טיל לשמים.

דקה 81 - ראובן עובד פרץ לרחבה, אבל נעצר על ידי גלישה טובה של גרשון. צילומי הטלוויזיה הראו דווקא כי הבלם השתמש בידו, ובני יהודה הייתה זכאית לפנדל.

דקה 84 - גול! עמית בן שושן פרץ מצד ימין וחדר לרחבה. הבעיטה שלו כבר הייתה בדרך החוצה, אבל אז תמוז שלח רגל ודחק פנימה. 0:2 לבית"ר, שמבטיחה את המקום הראשון.

הרכבי הקבוצות:
בני יהודה: וינסנט אניימה, סאםל אבו סיאם, יאיר אזולאי, אסי דומב, אלי אברבנל, הרוויה קובצ'ביץ' (קובי דג'אני, 80), אימורו לוקמן, אסי בלדוט (אלירן עטר, 80), ראובן עובד, ליאור אסולין, ברק בדש (אלי ביטון, 53).

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, יואב זיו, אריק בנאדו, שמעון גרשון, דוד אמסלם, גל אלברמן, דרק בואטנג, מיכאל זנדברג, מילובן מירוסביץ' (עמרי אפק, 68), טוטו תמוז (אבירם ברוכיאו, 85), ז'ואו פינטו (עמית בן שושן, 46).

מזרחי: "הבוס תמיד צודק"

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי מזרחי, נשם לרווחה בסיום המשחק: "בסך הכל אני מרוצה. יש לנו מה לשפר. הריכוז שלנו בדקות האחרונות לא טוב. אנחנו לא משחקים כדורגל טוב בסוף. בחצי הראשון שיחקנו טוב יותר, ואם היינו מבקיעים מוקדם יותר היה טוב". בהתייחס לדברי הביקורת של ארקדי גאידמק אמר מזרחי: "אותי לימדו שבחיים הבוס תמיד צודק".

טוטו תמוז: "אלו לא היו גולים קלים. עשינו מה שיכולנו. אני שמח שניצחנו. יש לנו סגל מצוין. גם אם אני אעלה מהספסל וגם אם אפתח, אעשה את המיטב".

ניצן שירזי: "זה הסיבוב הכי רע שיכול להיות לנו, סיימנו שליש זוועתי מבחינתנו, בתפוקה מחפירה של 9 נקודות. אנחנו קבוצה שיודעת מה צריך לעשות כדי לצאת מהמצב הזה. אין ספק שנתחזק, אנחנו חייבים, נביא עוד כמה שחקנים. יחד עם זאת - רוב הפתרונות נמצאים בתוך הקבוצה. אלו אותם שחקנים שהצליחו בעונה שעברה, והם גם יחזירו את הקבוצה למקום שהיא ראויה להיות בו".

"בתוצאה מהסוג הזה לא מחפשים שום דבר חיובי", התייחס שירזי להפסד היום, "על אף שבמחצית השנייה נראינו כמו קבוצת כדורגל נורמלית. הגענו למצבים, פעמיים אחד על אחד ופנדל שלא נשרק. זה לא מספיק, אנחנו יודעים שאנחנו לא טובים. נשב, נחשוב ונתקן".

"טעויות שיפוט קורות", המשיך שירזי, "אבל אנחנו מוצאים עצמנו מקופחים שבוע אחרי שבוע. אולי בשבוע הבא אנחנו נביא משרוקית ונשפוט בעצמנו".

ליאור אסולין: "אני לא יכול לגעת בנקודה המדויקת לגבי מה לא דופק אצלנו. אנחנו משחקים חלש, נמצאים במשבר, ונצטרך לדעת לצאת מזה. אני מאמין בחומר השחקנים. יש לנו צוות מקצועי מצוין שיידע לעשות את העבודה. כרגע אנחנו קבוצת תחתית, וזו עובדה. רצינו כולנו לנצח, אבל משהו לא מתחבר".

השופט, שי שטרית: "את שתי הנגיעות ביד ראיתי, אבל ברגע שהחלטתי שזה לא היה במכוון, לא שרקתי. אם הייתי חושב שזה היה במכוון, גם הייתי מוציא כרטיס. במקרה של גרשון, הוא גלש לכדור, ואכן עצר אותו עם היד, אבל זה לא היה פגיעה מכוונת".

מזרחי החליט: פינטו נשאר (משה בוקר ויניב קובוביץ', הארץ)

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי מזרחי, מתלבט את מי לשחרר בחלון ההעברות בחודש הבא: מילובן מירוסביץ' או פבריס פרננדז. הצרפתי פצוע ולא ישחק בקרוב, כך שההחלטה תתקבל על פי היכולת שיציג הצ'יליאני. אתמול עדכן מזרחי את היו"ר ולדימיר שקלאר שכריסטיאן פביאני ישוחרר בחודש הבא וכי ז'ואאנו פינטו יישאר.

עוד לפני המשחק הבעלים של בית"ר, ארקדי גאידמק, העביר ביקורת על יכולתה של הקבוצה, אבל הבהיר אתמול כי שקלאר ימשיך לפחות עד סוף העונה. "אני לא רואה סיבה שלא", הוא אמר. שקלאר הגיב על האפשרות שיסיים את תפקידו בקרוב: "התקשורת כבר פיטרה אותי לפחות שלוש פעמים. אני לא מתייחס לאף אחד, חוץ מאשר לגאידמק".

בסיום המשחק התקשר גאידמק לשקלאר ואמר כי הוא מרוצה מהניצחון ומיכולתו של טוטו תמוז, שכבש צמד. היו"ר אמר על המשחק: "אנחנו עדיין לא משחקים טוב, אבל אני בטוח שנשתפר. אנשים מחפשים דם בבית"ר, אבל אני מציע לכולם לחפש את הדם במקום אחר. בית"ר תשמור על המקום הראשון, היא קבוצה מספיק טובה וחזקה, והשינויים שיוסי יעשה יחזקו אותנו עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully