וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השגרירים לא שוחררו, הנבחרת תתאמן בלעדיהם

1.10.2014 / 7:43

בן חיים, גרשון, דמארי והיתר לא יגיעו לאימון הבכורה. בן חיים וטיבי צפויים לפתוח במרכז ההגנה. ב-17:00: מסע"ת עם גוטמן

עומר דמארי שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
יצטרף באיחור. דמארי/קובי אליהו

אחרי שפרסם אתמול (שלישי) את הסגל לקראת צמד המשחקים מול קפריסין ואנדורה, מאמן הנבחרת אלי גוטמן יערוך היום (17:00) את מסיבת העיתונאים הראשונה בבית הנבחרות לפני הקמפיין. הנבחרת תפתח היום במחנה מקוצר ותתאמן בסגל מלא החל מהשבוע הבא. הקדמת ההכנות נוצרה לאחר שגוטמן החליט לערוך מחנה מקוצר לשחקנים הישראלים וביקש מהשגרירים טל בן חיים (רשם אתמול 90 דקות בהרכב צ'רלטון בניצחון על נוריץ'), רמי גרשון (90 דקות בראשון במדי גנט בתיקו מול לוקרן), בן שהר (59 דקות בראשון בהפסד של ווילם II לכרונינגן) ועומר דמארי (אוסטריה וינה תשחק במהלך הצום) להקדים את בואם לישראל לפני יום הכיפורים. כל הארבעה לא שוחררו על ידי הקבוצות שלהם וכך גם ביברס נאתכו, שרשם אתמול 66 דקות בהפסד צסק"א מוסקבה לבאיירן מינכן.

על פי המתוכנן, בן חיים, גרשון, דמארי ואבי ריקן יגיעו לארץ ביום שישי. תומר חמד ובן שהר יגיעו רק ביום ראשון וכך גם איתי שכטר וניר ביטון. המשמעות: באימון היום לא יהיה אף שגריר ישראלי. חמד צפוי לשחק במדי אלמריה במוצאי שבת, לאחר צאת יום הכיפורים.

גוטמן פרסם את הסגל: בן בסט, אלברמן ובניון בחוץ

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
יקיים שיחות עם השחקנים. גוטמן/קובי אליהו

גוטמן ייפגש עם מספר שחקנים בנבחרת באופן אישי, ובאמצעות קטעי וידאו ערוכים ממשחקי הקובצות שלהם יסביר להם את תפקידם בנבחרת. שחקנים שלא קיבלו זימון בפעם הקודמת, כמו טאלב טואטחה, ייפגשו עם המאמן. עוזר המאמן יוסי אבוקסיס הבין אתמול מהנהלת בני יהודה כי ייתכן שהמשחק מול הפועל עפולה יידחה ותיקיים בין המחזור השביעי לשמיני. המשמעות היא שאבוקסיס יוכל ליטול חלק באימוני הנבחרת וכן לטוס לקפריסין. הנבחרת תמריא לקפריסין ביום שלישי, עוד לפני ערב החג, ותערוך את ההכנות למשחק. מיד לאחר המשחק תמריא הנבחרת לאנדורה שם מחכה לה משחק מול הנבחרת המקומית ביום שני. המשחק הבא של הנבחרת ייערך ב-16 בנובמבר בישראל, באצטדיון סמי עופר, מול נבחרת בוסניה.

על פי המסתמן, מקומם של בן חיים וטיבי מובטח במרכז ההגנה, בעוד שבאגפים גוטמן יתלבט בין אייל משומר לחאתם עבד אל חמיד בצד ימין, והאם לפתוח עם רמי גרשון אותו הוא מעריך מאוד או עם עומרי בן הרוש בצד שמאל. גם שרן ייני, ערן זהבי, ביבראס נאתכו ועומר דמארי חזק בתמונת ההרכב.

יוסי בניון כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "שיהיה המון בהצלחה לנבחרת בתחילת הקמפיין, כל שחקן רוצה תמיד להיות חלק מהסגל אבל שזה לא מתאפשר צריך לאהוד ולהחזיק אצבעות מכל הלב!!!! זה מה שאעשה בשבועיים הקרובים ..GOOD LUCK".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יוסי בניון נבחרת ישראל. מגד גוזני
מחזיק אצבעות. בניון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully