וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 0:6 לרמת השרון על הכח, רביעייה לשלום אדרי

היורדת מליגת העל דרסה בחוץ את הסגולים החלשים, גם מכבי יבנה הביסה, 1:4 את בית"ר ת"א רמלה. אחי נצרת-ראשל"צ 0:1

שלום אדרי (מימין), אמיר האדז'יץ' שחקני הפועל ניר רמת השרון. אדריאן הרבשטיין
רביעייה גדולה לשלום אדרי/אדריאן הרבשטיין

המחזור השלישי בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים. היורדת מליגת העל, עירוני ניר רמת השרון, דרסה 0:6 בחוץ את הכח רמת גן, כששלום אדרי כובש רביעייה. אחי נצרת ניצחה 0:1 את הפועל ראשון לציון ואילו מכבי יבנה הביסה גם היא בחוץ, 1:4 את בית"ר תל אביב רמלה.

הכח רמת גן - עירוני ניר רמת השרון 6:0

אחרי הפסד כואב במחזור הראשון, היורדת מליגת העל עם ניצחון שני ברציפות על האפס ואיזה ניצחון. הסגולים מסתמנים כקבוצה הגרועה בליגה ומאזן השערים שלהם כבר צלל ל-10:0, ללא אף נקודה לרפואה. מאור קנדיל כבש כבר בדקה השנייה, בן אז'ובל הכפיל בדקה ה-27 ואז החלה החגיגה של שלום אדרי, שחורר את המארחים עם רביעייה גדולה בדקות 29, 66, 79 ו-82.

אחי נצרת - הפועל ראשון לציון 0:1

נצרת המשיכה בפתיחת העונה הטובה שלה והיא כבר עם שבע נקודות. לעומתה, לקבוצה מעיר היין יש רק נקודה אחת משלושה משחקים והיא נראית בדרך לעונה ארוכה ולא קלה בתחתית. השער היחיד במשחק נפל בדקה ה-34, כאשר עלי חטיב מצא את הרשת.

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי יבנה 4:1

במשך שבועות המתינו ביבנה לחזרה של תימור אביטן, שכיכב במדי הקבוצה כמושאל לפני שתי עונות. אמש מ.ס. אשדוד נתנה את האישור, הבוקר החלוץ עבר בבקרת התקציבים ובערב כבר פתח בהרכב והצטיין עם שער ובישול. יוסי אופיר החל את הבליץ עם דחיקה מקרוב אחרי קרן בדקה ה-19 ושער רביעי העונה. בחלוף שתי דקות בישל אביטן ליוסי אסייג, ובדקה ה-34 כבר מצא את הרשת בעצמו. אבי אבינו צימק בפנדל בדקה ה-52, אבל בניגוד למחזור הפתיחה בטדי, יבנה לא שמטה הפעם את היתרון המבטיח ואסייג סגר עניין עם השני שלו בדקה ה-63. האורחת במקום השני עם ניצחון שני רצוף ושבע נקודות, לפני המפגש המסקרן מול בני יהודה בשבוע הבא. בית?ר תל אביב רמלה נותרה עם שלוש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully