וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה: "כאב ההדחה מהאלופות עדיין מייסר אותי"

מכבי תל אביב הודחה מהליגה האירופית, אבל קרלוס גרסיה לא שוכח את מאריבור: "אחי סיפר לי שהם עלו לליגת האלופות, ואני שואל למה לא יכולנו לארח אותם בארץ ולעבור. אני עצוב, אבל יותר מגאה להיות שייך למכבי. לא רציתי לעזוב". קרויף הרים את השחקנים, פאקו שיבח

צילום וידאו: יניב טוכמן. עריכה: קובי אליהו

רק כשהמאמן החדש שלהם לחץ ידיים ואמר לכל שחקן כמה מלים חמות, השתחררו חלק משחקני מכבי תל אביב מתחושת המועקה הגדולה בסיום המשחק מול אסטרס טריפוליס, בו ניצחו 1:3 אך הודחו בגלל שער החוץ וההפסד 2:0 ביוון. ג'ורדי קרויף זיהה מיד את מפח הנפש ועזב את הספסל עם השריקה לסיום, לכיוון כר הדשא. שחקנים ותיקים שעברו כבר כמעט הכול בכדורגל היו עם עיניים לחות. חלק שכבו על הדשא והתקשו להתמודד עם הכאב.

קרויף ניגש. הרים, ליטף וחיבק, אבל רק כשפאקו אייסטרן שיבח ליד חדר ההלבשה, השתחררה עוגמת הנפש ואצל חלק מהשחקנים היא התחלפה בתחושה של גאווה. "מה שלא תהיה התוצאה, אני רוצה שבסיום המשחק תלכו גאים על מה שנתתם", אמר פאקו לשחקנים לפני המשחק וכאילו ניבא את מה שיקרה בסיום. "אני מקווה שננצח ונעבור שלב, אבל גם אם לא, חשוב שתסתכלו אחד על פניו של השני בסיום המשחק ותדעו שהשארתם את כל מה שיש לכם על המגרש".

רק כמעט: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את אסטרס, אך הודחה בשערי חוץ

ג'ורדי קרויף גאה: "הראינו מה מכבי תל אביב שווה. כבוד לעבוד כאן"

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב החדש (במרכז) עם עוזריו. מכבי תל אביב, אתר רשמי
עזר לשחרר את תחושת עוגמת הנפש. פאקו אייסטרן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

ובכל זאת, לא כולם יכולים היו לשים בצד את הניצחון העצוב כל כך. קרלוס גרסיה אף פעם לא חשש להתמודד עם הרגשות שלו ואחרי שהראיון איתו במסיבת העיתונאים הסתיים, הוא יכול היה אפילו עוד יותר לשחרר את הכאב: "אין סיכוי שאראה בעונה הקרובה את ליגת האלופות", אמר הבלם הוותיק כשהוא על סף דמעות. "את השיר של ליגת האלופות אני לא אוכל יותר לשמוע. היום עפנו ממוקדמות הליגה האירופית, אבל כאב ההדחה מול מאריבור במוקדמות הצ'מפיונס ליג עדיין מייסר אותי. אחי צילצל אליי אתמול לספר לי שהם עלו לליגת האלופות ואני שואל למה לא יכולנו לארח אותם בארץ ולעבור. בשנה שעברה זו היתה משוכה מאוד גבוהה כי פ.צ. באזל באמת קבוצה מצויינת, אבל מאריבור היא לא היריב שהיינו צריכים להפסיד לו".

אחרי שערן זהבי וברק בדש דיברו מיד עם שריקת הסיום, שלף דובר מכבי תל אביב גם את גרסיה שנכנס לחדר התקשורת בפנים שאמרו הכל. "אני עצוב הערב", אמר הספרדי. "אבל ברגע העצוב הזה אני יותר מגאה להיות שייך למכבי תל אביב וללבוש את החולצה של המועדון הזה. אני גאה שיש לי חברים כאלה בקבוצה. קל להיות גאה כשמנצחים, אבל עכשיו אנחנו צריכים להראות מי אנחנו ומה הקבוצה הזו שווה כי אפשר לקחת גם דברים טובים. אפשר לדבר הרבה על כל הסיבות שבגללן עפנו, אבל בשורה התחתונה אנחנו בחוץ. אבל בכדורגל אתה נראה כמו המשחק האחרון שלך והיום הראינו מי אנחנו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
אי אפשר לבקר את אוסקר. קרלוס גרסיה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

שחקנים במכבי תל אביב דיברו מיד לאחר המשחק על השער שספגה הקבוצה. אחד מהם אמר: "היינו צריכים להבקיע שלישייה כדי לעבור ועשינו את זה. השער הנוראי הזה שספגנו הרס את הכול. עד עכשיו לא ברור איך לא ניקינו את הרחבה בשער הזה". קרלוס גרסיה שנחשב למעוז ההגנה של מכבי, הגיב על הדברים: "מה יש לומר, באמת היינו צריכים להבקיע שלישייה ולא לספוג, אבל להגיד שלא עלינו בגלל ההגנה לא יהיה הוגן. יכול להיות שבאמת עשינו טעות בהגנה ובגללה לא עלינו לבתים, אבל זה קל מדי לנתח את זה רק כך".

על הביקורת שנמתחה בשבוע החולף על השחקנים, אמר גרסיה: "אנחנו ראויים לכל הביקורות על מה שעשינו באירופה בקיץ הזה, אני רק מציע שנתמקד בעתיד לא בעבר".

אחרי העזיבה של אוסקר גרסיה לקרלוס היה חשוב לשים את הדברים לגביו במקום: "מישהו כנראה יודע יותר טוב ממני מה אני מרגיש, כי שמעתי שיש כאלה שאומרים שגם אני רציתי לעזוב את ישראל, דבר שהוא ממש לא נכון. אשתי התנהגה כרגיל בזמן המלחמה. היא הלכה עם הבת שלי לים כי הרגשנו שבתל אביב זה בטוח. אי אפשר להשוות בין מה שעוברים בתל אביב לבין מה שעוברים בדרום. נכון שאנשים לא אוהבים לשמוע אזעקות אבל החיים ממשיכים להיות נורמליים בניגוד לדרום, שם אי אפשר היה לעשות דבר. אוסקר החליט לעזוב ואי אפשר לבקר אותו.

"אנחנו צריכים כבר להפסיק לחשוב על אוסקר, אלא לחשוב על העתיד ועל הדרבי ביום ראשון נגד הפועל. יש לנו מאמן חדש ואנחנו צריכים ללמוד מה שהוא רוצה לראות בקבוצה. הוא היה מאוד חיובי איתנו אחרי המשחק ואני ממש רוצה להתחיל לעבוד איתו. אני מאוד שמח שפאקו איתנו ושהוא בא לעזור לנו. אנחנו חושבים שאנחנו יכולים להשתפר איתו ויש לנו אתגר גדול לזכות באליפות שלישית ברציפות. יש לנו הרבה כבוד ליריבות שלנו אבל אני מקווה שנעשה שוב אליפות".

בגלל החזרה רק אחרי הצהריים לארץ, הוחלט לקיים הבוקר אימון באחד ממתקני האימון בלרנקה. אחד השחקנים ביטא מה שרבים חשים: "זה מצחיק. עוד לא התחילה הליגה בארץ ואנחנו מרגישים כאילו כבר עברנו עונה שלמה. שש נסיעות לחו"ל בתוך חודש לא כולל מחנה האימונים. מזל שיש מאמן חדש שבא עם מלא אנרגיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully