וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס סאשה: "השארתי את האוטו באמצע הכביש ורצתי"

קשר הפועל ת"א סיפר לתקשורת הברזילאית על המצב הביטחוני. דודו: "גם בזמן המלחמה ישראל יותר בטוחה מברזיל"

דודו סארנסה שחקן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
"יש לי דעה, אבל לא רוצה להגיד אותה". דודו/יוסי ציפקיס

קשר מכבי נתניה, דודו סארנסה, התראיין אתמול (חמישי) לרשת ESPN ברזיל וסיפר על המצב בישראל. "אפילו כשיש מלחמה, ישראל יותר בטוחה מברזיל", סיפר הקשר בן ה-31, ששיחק בעבר בנבחרת ברזיל, "החיים פה בטוחים, כיף לחיות פה. יש לי ביטחון מלא. הבנות שלי יכולות להסתובב בעיר בשעות הלילה. המשפחה שלי מאוד נהנית כאן".

דודו הוסיף על המלחמה שמתחוללת בדרום וגם על החוויות האישיות שלו: "יש לי דעה על מה שקורה, אבל אני לא רוצה לומר אותה כי היא יכולה להוביל לתוצאות לא טובות מבחינתי. אני מעדיף לא לדבר. מבחינת מי שלא מבין מה קורה, המצב מסובך. יש הרבה דברים מאחורי המלחמה הזו וקשה להסביר. באחד מהאימונים פתאום הייתה אזעקה והיינו צריכים לרוץ למקום מוגן כדי שלא נפגע".

לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא מצליח לברוח מהרעש המפחיד של האזעקות. סאשה/ברני ארדוב

גם קשר הפועל תל אביב, לוקאס סאשה, התראיין לתקשורת בברזיל וסיפר: "הייתה פעם שנסעתי ברכב ושמעתי אזעקה. אמרו לי שאני חייב לעצור את המכונית ולרוץ למקלט. השארתי אותה באמצע הכביש ורצתי. אלוהים, זה נראה כמו סצינה מסרט אמריקאי. קשה לא לפחד במצב כזה".

סאשה הוסיף: "אני שונא את הרעש הזה של האזעקות, זה מפחיד. זה נשמע כמו אמבולנס, אבל אי אפשר לא לשמוע את זה. אתה יכול לישון חזק באמצע הלילה וזה לא ישנה, הזעקה תעיר אותך. בכל פעם שהיא נשמעת, חברי ההנהלה של המועדון מתקשרים להרגיע אותי. הם אומרים לי מה קרה, 'הטיל יורט, אין סכנה'. יש פה מערכת ששומרת על הביטחון. בלעדיה אני לא יודע מה היה קורה, אני ממש לא אוהב את הסיטואציה הזו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי. אדריאן הרבשטיין
ראה יותר מסבב מלחמה אחד בישראל. בוקולי/אדריאן הרבשטיין

לעומת סאשה ודודו, גוסטבו בוקולי ממכבי חיפה הוא כבר מזמן לא זר. הקשר הוותיק הגיע מברזיל לפני 13 שנה ומאז הוא בישראל. מדבר עברית שוטפת, מחזיק באזרחות ישראלית וגם חווה יותר מסבב לחימה אחד. "לישראל לא הייתה ברירה", הוא הסביר לתקשורת במולדתו, "חמאס תוקף את ישראל כל יום, יורה טילים במשך 14 שנה. אין פתרון אחר חוץ ממה שקורה עכשיו. אני מכיר את זה. כל היום אתה מוכן לאזעקה, אתה מתחיל לחיות לפי זה. לכל מקום שאתה הולך, אתה דואג לבדוק איפה יש מרחב מוגן".

בוקולי הוסיף: "המדינה במלחמה, אבל מחוץ לעזה החיים די נורמליים. ישראל היא מדינה נהדרת לחיות בה. אין פה גניבות כמו בברזיל, או מעשי שוד. ילדים מסתובבים לבד ברחוב בלי לפחד, ההורים מלאי ביטחון. כולם מרגישים חופשיים ובטוחים, דבר שלצערי אי אפשר לומר על ברזיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully