וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: המועדון יסבסד טיסות לאוהדים

31.7.2014 / 16:43

הצהובים הודיעו כי יקחו חלק בעלויות הטיסות של האוהדים ללרנקה, לגומלין מול מאריבור. כרטיס יעלה 250 יורו

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המועדון דואג להם/ברני ארדוב

במכבי תל אביב מודעים לכך שיהיו חייבים תמיכה גדולה מאוד בגומלין מוקדמות ליגת האלופות מול מאריבור (0:1 לסלובנים במשחק הראשון). לכן, ואולי בלי קשר לכך, הוציאו הצהובים הודעה היום (חמישי) בה מסרו שיסבסדו לאוהדי הקבוצה את הטיסות לגומלין מול קפריסין.

מכבי תל אביב הודיעה שמחירי הטיסות הלוך חזור יעמדו על מחיר של 250 יורו, בטיסה שתצא מתל אביב ביום שלישי בשעה 13:30 ותצא מלרנקה בחזור ב-2:30 שעון ישראל. במועדון הודיעו: "בימים האחרונים פעל המועדון רבות על מנת להשיג לאוהדים את המחיר הנוח ביותר כדי להגיע ללרנקה בשביל לעודד את הקבוצה. בין היתר נבדקו מספר חברות תעופה, חברות ספנות ואפשרות של חכירת מטוס פרטי.

"יש לציין כי העובדה שמדובר בתקופה עמוסה מאוד ומספר המקומות הפנויים מזערי השפיעה בצורה ניכרת על מחירי הטיסות". מחירי הכרטיסים יעמדו על מחיר 50 שקל ובעלי מנויים יוכלו להיכנס בחינם".

הקפטן שרן ייני פנה לאוהדי הקבוצה לקראת משחק הגומלין ואמר: "אני יודע שהמצב קשה ורחוק מלהיות אידיאלי כי כדורגל לא ממש נמצא על סדר היום. בבלומפילד לא היה למאריבור סיכוי נגדנו, אבל אנחנו צריכים כל אחד מכם איתנו בקפריסין, אז בואו ונוכיח שגם בלרנקה ניתן לייצר אווירה ביתית כמו שרק אתם יודעים".

במכבי תל אביב אופטימיים למרות ההפסד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully