וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "1:0 זו תוצאה שבירה, אפשר בהחלט לעבור את מאריבור בגומלין"

הצהובים ספגו הפסד דרמטי בסלובניה, אבל מאמינים בכוחם לקראת המפגש בקפריסין בשבוע הבא: "שילמנו על חצי שנייה של חוסר ריכוז וחבל, נצטרך להיזהר לא לספוג". אלברמן ייבדק, בקבוצה מקווים שהוא סובל רק ממתיחה. ייני: "בבלומפילד לא היה להם סיכוי נגדנו"

קשר מכבי תל אביב ערן זהבי. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הצהובים חייבים לכבוש בגומלין. זהבי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הפסידה אמש (רביעי) בחוץ 1:0 למאריבור הסלובנית במשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. הצהובים היו קרובים מאוד לשמור על רשת נקייה, אבל ספגו שער נגיחה דרמטי וכואב בדקה ה-94 מדמיאן בוהאר. כעת, עוברת ההכרעה לגומלין, שייערך בשבוע הבא בלרנקה שבקפריסין ושם, יצטרכו השחקנים של אוסקר גרסיה להתעלות ולנצח בשני שערים לפחות כדי שחלום ההעפלה לשלב הבתים יישאר בחיים.

התחושות בסיום היו מעורבות ונעו בין אכזבה גדולה לאופטימיות זהירה לקראת המפגש הבא עם הסלובנים. בשלב זה, לא ברור עדיין כמה אוהדים יגיעו עם הקבוצה לגומלין בקפריסין, אולם בפורומים השונים כבר פורסמו מספר הודעות הקוראות לקהל הצהוב להתייצב בצו 8 להתמודדות החשובה באי השכן, התמודדות שתהיה לה השלכה גדולה על המשך העונה האירופית של האלופה הישראלי.

"זה הפסד כואב. שילמנו על חצי שנייה של חוסר ריכוז וחבל", אמרו בקבוצה, "1:0 זו תוצאה שבירה מאוד, אפשר בהחלט לעבור אותם בגומלין. נצטרך להיזהר שלא לספוג במשחק הבא, כי אז נהיה חייבים לכבוש לפחות שלושה שערים כדי לעבור. שום דבר עדיין לא גמור, אבל חובת ההוכחה עלינו בגומלין ונצטרך להיות טובים יותר כדי לעבור שלב".

שרן ייני אמר לאתר הקבוצה: "אני יודע שהמצב קשה ורחוק מלהיות אידיאלי, כי כדורגל לא ממש נמצא כל סדר היום. בבלומפילד לא היה למאריבור סיכוי נגדנו, אבל אנחנו צריכים כל אחד מכם איתנו בקפריסין, אז בואו ונוכיח שגם בלרנקה ניתן לייצר אווירה ביתית, כמו שרק אתם יודעים".

בדקה ה-94: מכבי תל אביב הפסידה למאריבור

אוסקר גרסיה: ”לא מרוצה מחוסר הריכוז, צריך להפיק לקחים”

אוהדי מכבי תל אביב במשחק נגד מאריבור. רויטרס
כמה מהם יהיו בקפריסין? אוהדי מכבי תל אביב ביציע אמש/רויטרס

בירידה מכר הדשא לאחר השריקה האחרונה וגם בחדר ההלבשה, נרשמו עצבים בשל ספיגת השער בשנייה האחרונה של המשחק, אולם הרוחות נרגעו מהר מאוד ובסך הכול התחושה במועדון היא שאפשר לעשות מהפך ולחלוף על פני הסלובנים, שלא הרשימו במשחקם הביתי.

למרות משחק די בינוני, הצליחו הצהובים להגיע למספר מצבי הבקעה שלא נוצלו להבקעת שער חוץ יקר. החלק הקדמי, עם עדן בן בסט בהופעת בכורה, נראה לא מתואם ואין ספק שגרסיה יזדקק לזמן נוסף על מנת להפיק ממנו את המיטב. במחצית הראשונה שלטה מכבי תל אביב במשחק ואף הוליכה 32:68 באחוזי החזקת הכדור, אולם יציאתו של גל אלברמן במחצית, בשל מתיחה בשריר הירך האחורי, ערערה את האיזון של הצהובים במרכז המגרש ובמחצית השנייה התקשתה הקבוצה. אלברמן ייבדק היום ובקבוצה מקווים כי מדובר במתיחה קלה בלבד. מי שבלט מעל כולם היה השוער הספרדי חואן פאבלו, שעם מספר הצלות הצליח למנוע הפסד גדול עוד יותר.

הקשר הניגרי נוסא איגייבור, שגם עבורו זו הייתה בכורה בצהוב, גילה יכולת טובה במחצית הראשונה, אולם דעך בחצי השני והוחלף בשל עייפות בדקה ה-58. בצוות המקצועי ידעו שאיגייבור אינו כשיר ל-90 דקות, גם בשל העובדה שלא עשה הכנה מושלמת במהלך הקיץ וגם בגלל שהצטרף לפני פחות משבוע לקבוצה, אולם העדיפו לתת לו לפתוח בהרכב. הקבוצה תשוב הערב לישראל ותנסה להתכונן בראש שקט לנסיעה לקפריסין בתחילת השבוע הבא, זאת לאחר שמשחק גביע הטוטו נגד מכבי נתניה נדחה בשבוע יחד עם כל משחקי המחזור הראשון של המפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully