וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "יהיה קשה לגשר על הקרע בין רואש לעטר"

29.7.2014 / 13:01

המתיחות בין קפטן הפועל חיפה למאמן נמשכת והבלם לא עוזב בשל וטו שהטיל יואב כץ. עדיין לא ברור היכן הקבוצה תתאמן

סאגת אושרי רואש וראובן עטר הולכת ומתמשכת. כזכור, השחקן סירב להיכנס במהלך משחק אימון במחנה האימונים, ובין השניים קיים נתק שעשוי להוביל להתפתחויות דרמטיות ואולי אף לעזיבה של הבלם. "יש מתיחות קשה מאוד בין הצדדים, אפשר לקרוא לזה אפילו קרע", אמר גורם בהפועל חיפה. "אושרי כועס מאוד ונראה שקשה יהיה לגשר על המתיחות ביניהם. הוא ציפה שבתור אחד שנתנו לו קפטן יהיה אליו יחס הולם, אבל בפועל הוא טוען שיש לו תחושה שראובן לא סופר אותו. גם ראובן מבחינתו כועס מאוד ויש סיכוי לא רע שבמצב הנוכחי אושרי לא יוכל להמשיך, אלא שבשלב זה יואב כץ מטיל וטו ולא יסכים לשחרור כזה".

אושרי רואש, הפועל חיפה. קובי אליהו
"הוא ציפה שבתור אחד שנתנו לו קפטן יהיה אליו יחס הולם". אושרי רואש/קובי אליהו

כרגע נראה שהבעיה הגדולה ביותר היא העובדה שכץ לא מוכן לשחרר את רואש, שכן מעורב בעניין גם כסף גדול של דמי השבחה שהבעלים לא מוכן לוותר עליהם. רואש ועטר צפויים לערוך שיחה, אלא שבשלב זה לא נקבעה אחת כזו ולמעשה לשחקן לא הודיעו שום דבר עד כה והוא צפוי להגיע כרגיל לאימון מחר. גורמים במועדון אמרו שייתכן שעטר יחליט להעמיד את השחקן לוועדת משמעת לפני האימון ואולי אפילו להשעות אותו, אך דבר כזה לא נקבע בשלב זה ונראה שהסאגה רחוקה מסיומה.

עוד בחיפה מתעסקים כעת במגרש בו תתאמן הקבוצה. כיום הקבוצה נמצאת ביום חופש אך עד שעה זו לא ברור היכן תתאמן הקבוצה ממחר ואם היא תמשיך לעשות זאת במגרשי אבי רן, או שמא תיאלץ לחזור ולהתאמן במגרש בקרית חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully