וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "קשה לשחק טוב בשלב הזה של העונה"

22.7.2014 / 22:39

מאמן מכבי ת"א הסביר את היכולת ב-0:2 על סנטה קולומה. זהבי: "לא קל, אבל זה היה יכול להיגמר גם 0:5 או 0:6"

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. AP
היכולת טעונה שיפור, אבל כרגע זה יספיק. זהבי/AP

בצל הסיכום עם עדן בן בסט ונוסא איגייבור, ניצחה הערב (שלישי) מכבי תל אביב 0:2 את סנטה קולומה בקפריסין, והעפילה לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. היכולת לא היתה מאוד משכנעת, אך בסופו של דבר הצהובים עשו את עבודתם.

"קשה לשחק טוב בשלב הזה של העונה", הודה אוסקר גרסיה בסיום. "קשה לשחק גם כשהיריבה שמה 11 שחקנים מאחורי הכדור. לערן זהבי יש השפעה גדולה על השחקנים, וברור שאני שמח שהוא כאן. מכבי תל אביב שיחקה פעם אחת בלבד בשלב הבתים - זה יכול להיות הישג גדול עבורנו, אבל צריך לקחת את זה משחק-משחק".

על המצב הבטחוני בארץ אמר אוסקר: "קשה להתרכז בכדורגל, אבל צריך להיות רגועים ואני מקווה שזה ייגמר כמה שיותר מהר". על אופציות החיזוק השונות אמר המאמן: "כמובן שאנחנו רוצים לחזק את הקבוצה, כי צריך שתהיה תחרות על ההרכב, אני מקווה שהם יגיעו בקרוב". לבסוף, הביע גרסיה את תנחומיו למשפחתו של ניצן שירזי.

כובש השער הראשון ערן זהבי אמר: "הלך לא קל כי כל השחקנים שלהם היו מאחורי קו הכדור, אפילו מול קבוצת נוער קשה לשחק ככה. היינו יכולים לנצח 0:5 או 0:6 היום, אבל זה בסדר, אנחנו רק נכנסים לכושר. בשבוע הבא יהיה הרבה יותר קשה, ונשתפר. אין ספק שלשחק באצטדיון בלי קהל זה מחליש אותנו, ואנחנו מקווים שהמצב הזה יסתיים".

אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"כמובן שאנחנו רוצים לחזק את הקבוצה". גרסיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

שרן ייני הוסיף: "אלה המשחקים הראשונים של העונה, אז צריך להיכנס לכושר. עשינו את הדברים שלנו טוב, פספסנו הרבה פסים אחרונים, בסוף ניכנס לכושר וזה ייכנס וניתן יותר גולים. כל קבוצה שמשחקת צפוף - לא קל לשחק נגדה, גם במונדיאל ראינו את זה. אנחנו מסתכלים עכשיו רק על המשחק הקרוב, רק זה היעד שלנו כרגע".

על מותו של ניצן שירזי, שאימן במחלקת הנוער של מכבי תל אביב בעבר, אמר הקפטן: "הוא איש גדול, מעבר לזה שהיה אחלה מאמן. ראיתי את קבוצת הנוער שלו במכבי תל אביב ונהנה מכל רגע, מתתי להתאמן איתו ובסוף לא יצא לי. כולנו עצובים".

טל בן חיים: "קשה מאוד לעשות את הניתוק, לא חושב שיש מישהו שעושה את זה במאה אחוז, המצב בארץ מאוד קשה ומאוד מפריע לנו, אבל אנחנו מקצוענים וצריכים לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. זה נכון שזו לא ליגה בסדר גודל שלנו, ולא מהגדולות מאירופה, אבל לא זלזלנו. ידענו שלא יהיה לנו פה קל וגם לא במשחק הקודם ואחרי המשחק הקודם היה צריך לסיים את העבודה ואני שמח שעשינו את זה".

על ניצן שירזי אמר: "אני לא יודע להסביר איך הרגשתי כששמעתי שניצן נפטר. הוא העלה אותי לבוגרים בגיל 17, הוא אימן אותי בשתי קבוצות. הוא היה בשבילי יותר ממאמן. היה קשה מאוד לקבל את הבשורה, אני שולח את התנחומים שלי למשפחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
"קשה מאוד לעשות את הניתוק, לא חושב שיש מישהו שעושה את זה במאה אחוז, המצב בארץ מאוד קשה ומאוד מפריע לנו". טל בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully