וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "מויאל יעשה עבודה מאחור, הוא יחלק עומס"

22.7.2014 / 12:24

הקשר שצפוי לחבור לקבוצה בארץ יחתום על חוזה ללא אופציה להארכה. סטנוייביץ': "חשוב שנהיה ממושמעים טקטית"

קובי מויאל שחקן שריף טירספול. EuroFootball, GettyImages
חיזוק משמעותי לחיפה. קובי מויאל/GettyImages, EuroFootball

"ההחתמה של קובי מויאל טובה מאוד לקבוצה. הוא יודע לעשות את העבודה מאחור ויאזן את הקישור שלנו. אין ספק שעם שחקן כמוהו הקבוצה תראה הרבה יותר טוב בחלק ההגנתי. הוא יודע לתקל נהדר וזה יקל על ויחלק את העומס. זאת עמדה שהיו צריכים לאייש מזמן, עוד בעונה שעברה". כך אמרו שחקנים במכבי חיפה בעקבות הסיכום עם קשר שריף טירספול בעונה החולפת, קובי מויאל. הסיכום עם מויאל תקף לשנתיים בלבד, ובסופו של דבר הוחלט כי בחוזהו לא תופיע אופציה לשנים הבאות.

מויאל שכבר החזיק בהצעה לשלוש שנים מבאר שבע והחליט בסופו של דבר לחתום אצל הירוקים, צפוי לחבור לקבוצה לאחר שובה לארץ ולאחר שיחתום רשמית על חוזה בקבוצה, זאת בשל העובדה שאשתו כורעת ללדת. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו על הפניה הרשמית של חיפה למויאל, שהגיעה יממה לפני הפגישה שנערכה בינו לבין נשיא הקבוצה יעקב שחר, סגנו עוזי מור ופרקליט המועדון עו"ד אודי שוכטוביץ. כעת מחפש אלכסנדר סטנוייביץ' קשר אחורי זר נוסף. בחיפה ממשיכים בהכנות לקראת משחק הידידות מחר מול ליל וווינסנט אניימה. המשחק ייפתח בשעה 19:30, לפי שעון ישראל. המאמן כינס אתמול אסיפה והחמיא לשחקנים על העמידה הטקטית בניצחון על סימורג. "חשוב מאוד שהייתם ממושמעים טקטית".

אתמול ליוו אלפי אוהדי חיפה את סמ"ר שון כרמלי בדרכו האחרונה. כרמלי נטמן בבית העלמין הצבאי בחיפה, בהלוויה בה נכחו על פי הערכות המשטרה כ-40 אלף איש. "ברצוני להביע את הערכתי לאוהדינו הרבים שהגיעו לחלוק כבוד אחרון לחייל שון כרמלי הי"ד, אוהד קבוצתנו שנפל במערכה ברצועת עזה. אני מודה לארגון האוהדים MHFC ולרפאל קבסה, מפעיל האתר, על הרגישות והפעולה המהירה שהביאה את הידיעה המרה לציבור הרחב ולאוהדינו הרבים בפרט. אני ומועדון כדורגל מכבי חיפה מביעים את תנחומינו הכנים למשפחת כרמלי ומשתתפים בצערם הרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully