וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ורמוט האריך את חוזהו בחמש עונות

הקשר הסכים לקיצוץ בשכרו ויישאר בשורות האדומים עד 2019: "בית לא מחליפים". ברקוביץ' בירך: "על יהלום כזה לא מוותרים"

גילי ורמוט חותם על חוזה חדש, הפועל תל אביב. עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב, צילום מסך
מזל טוב. ורמוט לאחר החתימה/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב

בשורות מצוינות להפועל תל אביב: גילי ורמוט האריך היום (שני) את חוזהו בחמש עונות נוספות ויישאר בשורות האדומים עד 2019. הקשר בן ה-29 סומן על ידי המנהל המקצועי הנכנס איל ברקוביץ' בעדיפות ראשונה והיום, אחרי משא ומתן ממושך, חתם רשמית. מהפועל תל אביב נמסר: "ורמוט הפחית מרצון ממשכורתו וקשר את עתידו עם המועדון במהלך שמהווה עבור הנהלת הקבוצה את הבסיס היציב לקבוצה חזקה ואיכותית שתתמודד בצמרת, תוך כדי מחשבה ארוכת טווח ואחראית בנוגע לעתידה המקצועי והכלכלי של הפועל תל אביב".

ורמוט אמר לאחר החתימה כי "היה לי ברור שאני נשאר בהפועל, זה הבית שלי ואותו לא מחליפים. אני מאושר ושמח על האפשרות שניתנה לי לקשור את עתידי המקצועי במועדון לתקופה ארוכה ומודה להנהלת הקבוצה, לעידו חג'ג', חיים רמון, איל ברקוביץ' וכמובן לכל האוהדים על האמון והתמיכה. אני מתרגש לקראת אימון הפתיחה ובכלל לקראת העונה החדשה, תהיה לנו קבוצה מחויבת שהקהל יהנה לראות אותה משחקת כדורגל סוחף".

"כשנכנסתי לתפקיד אמרתי שאבנה את הפועל ת"א סביב גילי ורמוט", הוסיף איל ברקוביץ'. "אין הרבה שחקנים באיכויות שלו ועל יהלום כזה לא מוותרים. גילי אוהב את המועדון והוכיח את זה גם במו"מ, עכשיו אני בעצמי כבר לא יכול לחכות לפתיחת העונה כדי לראות אותו משחק. יש לכולנו הרבה עבודה כשהמטרה היא שתהיה קבוצה שתשחק כדורגל סוחף עם שילוב נכון בין השחקנים. המנוסים יותר לבין שחקנים צעירים ורעבים שיקבלו במה ויציגו את הכישרון שלהם".

עידו חג'ג', מבעלי הפועל תל אביב התייחס אף הוא להחתמה: "גילי בא לקראת המועדון כשם שרוב השחקנים באו לקראת הפועל ת"א, שמעבר להיותו מועדון ענק, מדובר בבית חם עם קהל אדיר שנותן את הכול לשחקנים שמבינים שעכשיו זה הזמן להחזיר לבית".

איל ברקוביץ' מנג'ר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
השיג את מטרתו. ברקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully